Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * - - - 3 ψήφοι

[ΝΕΟ] Πρόγραμμα αντικατάστασης iPhone 5 με ελαττωματική ΜΠΑΤΑΡΙΑ


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
143 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 8444 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 23/08/2014 - 00:03

 

Έχετε iPhone 5?

Βαρεθήκατε να βλέπετε την μπαταρία σας να τελειώνει πριν καν να προλάβετε να φτάσετε σε πρίζα?

 

Πολλοί από εσάς μπορεί ήδη να έχετε απευθυνθεί σε κάποιο επίσημο service και να έχετε αλλάξει την μπαταρία σας εντός της διετούς εγγύησης.

 

Για όλους τους υπόλοιπους, η Apple έχει καλά νέα μιας και πριν λίγο ανακοίνωσε πρόγραμμα αντικατάστασης για iPhone 5 με πρόβλημα στην μπαταρία.

 

Συγκεκριμένα η Apple στην ανακοίνωσή της αναφέρει:

 

 

Apple has determined that a very small percentage of iPhone 5 devices may suddenly experience shorter battery life or need to be charged more frequently. The affected iPhone 5 devices were sold between September 2012 and January 2013 and fall within a limited serial number range.

 

If your iPhone 5 is experiencing these symptoms and meets the eligibility requirements noted below, Apple will replace your iPhone 5 battery, free of charge.

Έχετε λοιπόν αγοράσει το iPhone 5 σας μεταξύ του Σεπτεμβρίου του 2012 και του Ιανουαρίου του 2013? Κατά πάσα πιθανότητα το τηλέφωνό σας είναι στη συγκεκριμένη παρτίδα. Φυσικά μιας και η ανακοίνωση μιλάει για ημερομηνίες πωλήσεων, καλό θα είναι να τσεκάρετε τον σειριακό σας αριθμό έτσι και αλλιώς.

 

Η διαδικασία λίγο πολύ γνωστή από το άλλο, πρόσφατο πρόγραμμα αντικατάστασης για τα iPhone 5.

Μπαίνετε στην αντίστοιχη σελίδα που έχει ανοίξει η Apple κάνοντας κλικ εδώ και βάζετε στο αντίστοιχο πεδίο τον σειριακό σας αριθμό και ελέγχετε αν το τηλέφωνό σας συμπεριλαμβάνεται στο πρόγραμμα.

 

Το πρόγραμμα είναι διαθέσιμο από τώρα σε ΗΠΑ και Κίνα και στις υπόλοιπες χώρες συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας θα ξεκινήσει από τις 29/8/2014.

 

Πού θα απευθυνθείτε?

Στο πρόγραμμα ΔΕΝ συμμετέχουν οι πάροχοι κινητής τηλεφωνίας. Συνεπώς, ανεξαρτήτως το από που αγοράσατε το τηλέφωνό σας θα απευθυνθείτε σε κάποιο εξουσιοδοτημένο Service Provider της Apple.

 

Για Αθήνα τα σημεία που μπορείτε να απευθυνθείτε είναι αυτά.

Για Θεσσαλονίκη είναι αυτά.

Για όσους βρίσκεστε εκτός των δύο μεγάλων πόλεων μπορείτε απλά να επικοινωνήσετε με την Infoquest που θα σας κατατοπίσει καταλλήλως.

 

Άλλαξα ήδη μπαταρία. Τι κάνω?

Εάν έχετε ήδη αλλάξει μπαταρία το σύστημα το αναγνωρίζει αυτόματα (εάν αυτό έγινε σε κάποιο επίσημο service). Εάν πληρώσατε για την αλλαγή αυτή, τότε μπορεί να δικαιούστε αποζημίωση και υπάρχουν οι σχετικές οδηγίες.

 

Εάν πάλι αλλάξατε μπαταρία σε ΜΗ επίσημο service, η λογική λέει ότι δεν δικαιούστε ούτε αλλαγή ούτε αποζημίωση (τουλάχιστον μέχρι να ξεκινήσει το πρόγραμμα και να μάθουμε περισσότερες πληροφορίες). Στην περίπτωση αυτή το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να τοποθετήσετε την αρχική μπαταρία στη θέση της και να στείλετε το τηλέφωνο για αντικατάσταση εφόσον ο σειριακός του είναι εντός προγράμματος. Δεν είναι βέβαιο ότι θα "περάσει" αλλά είναι το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε. Και πάλι, προτού κάνετε οτιδήποτε καλό είναι να περιμένετε μέχρι την άλλη εβδομάδα ώστε να ενημερωθούμε πληρέστερα από τους αρμόδιους.

 

Θα λάβω νέο ανακατασκευασμένο τηλέφωνο ή θα αλλαχτεί απλά η μπαταρία?

Πολύ πιθανό να γίνει ΜΟΝΟ αντικατάσταση της μπαταρίας. Τελευταία όλο και πιο συχνά γίνονταν αντικαταστάσεις μπαταριών ακόμα και από τα service των παρόχων με τις ευλογίες της Apple (προσωπική μου εμπειρία). Οπότε αν δεν συντρέχει άλλος λόγος αντικατάστασης όλης της συσκευής δεν αποκλείεται απλά να δούμε να αντικαθίσταται η μπαταρία. Για άλλη μια φορά, θα είμαστε 100% σίγουροι μόνο όταν αρχίσει το πρόγραμμα και υπάρχει πλήρης ενημέρωση από την Infoquest.


Τελευταία επεξεργασία από: nsxbass, 28/01/2016 - 14:34


Banner Ad (απενεργοποιείται όταν συνδεθείτε)

Banner Ad (απενεργοποιείται όταν συνδεθείτε)

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 8444 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 23/08/2014 - 00:03

Τι πρέπει να κάνετε προτού στείλετε το τηλέφωνο για αντικατάσταση?

 

Σύμφωνα με της οδηγίες της Apple, πριν να στείλετε το τηλέφωνό σας για αντικατάσταση λόγω του παραπάνω προγράμματος, πρέπει να:

  • Κάνετε backup στο iTunes ή στο iCloud.
  • Απενεργοποιήσετε το Find My iPhone.
  • Να διαγράψετε όλα σας τα δεδομένα και τις ρυθμίσεις πηγαίνοντας από το τηλέφωνό σας στο Ρυθμίσεις>Γενικά>Επαναφορά>Περιεχόμενο και Ρυθμίσεις.

Τελευταία επεξεργασία από: nsxbass, 23/08/2014 - 00:08


#3   eliac7

eliac7

    iPH Addict

  • 741 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • GameCenter:eliac7

Δημοσίευση 23/08/2014 - 02:10

Έβαλα το serial number μου στην αντίστοιχη σελίδα και μου λέει ότι δεν είναι εφικτό να επισκευαστεί, ωστόσο μπήκα στο http://www.chipmunk....applemodel.html και λέει ότι έχει κατασκευασθεί τον Δεκέμβρη του 2012, πως γίνεται αυτό; :/

#4   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 8444 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 23/08/2014 - 02:15

Η ανακοίνωση λέει για συσκευές που πουλήθηκαν μέχρι τον Ιανουάριο. Δε μιλάει για κατασκευή.

Ίσως οι συσκευές που πουλήθηκαν τον Ιανουάριο να ήταν όλες κατασκευασμένες νωρίτερα.

Σε κάθε περίπτωση εάν σου λέει ότι δεν είσαι στην παρτίδα τότε δεν είσαι στο πρόγραμμα.

Αυτό φυσικά δε σημαίνει ότι εάν έχεις πρόβλημα με την μπαταρία δε θα σε καλύψει. Είσαι στη διετή εγγύηση.

#5   xhonato

xhonato

    iPH Addict

  • 698 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5

Δημοσίευση 23/08/2014 - 07:34

Καλημέρα. 

 

Εγώ βάζοντας το Serial Number μου έβγαλε τα παρακάτω:

 

The serial number you entered is not eligible under this program because either: 
- It's not one of the serial numbers in the affected range 
- Our records show that your battery has already been replaced. If you paid for a battery replacement service, check with Apple to see if you are eligible for a refund.

 

Το τηλέφωνο το έχω αγοράσει 2 Νοεμβρίου 2012. Δεν του έχω αλλάξει ποτέ μπαταρία.

 

Ενώ είναι εντός δεν μου το βγάζει...



#6   A1332

A1332

    iPH User

  • 114 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 23/08/2014 - 10:08

Συγκεκριμένες παρτίδες έχουν πρόβλημα. όχι όλες όσες πουλήθηκαν τότε. Αν λέει το site όχι τότε μη ρωτάτε γιατί και πως , δεν υπάρχει απάντηση.



#7   thanozr

thanozr

    iPH Contributor

  • 1388 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6

Δημοσίευση 23/08/2014 - 10:55

Το δικό μου 5αρι τελικά είναι σαπάκι... Και στο πρόγραμμα για το κουμπί και για το πρόγραμμα της μπαταρίας είναι μέσα! Και ναι είχα και τα 2 προβλήματα.



#8   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 8444 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 23/08/2014 - 12:16

Ε τότε πήγαινέ το για αλλαγή.

 

Απλά τα πράγματα.

 

Επίσης αν δεν είστε μέσα στο πρόγραμμα δεν ήρθε και το τέλος του κόσμου.

 

εάν η μπαταρία σας έχει πρόβλημα είστε ακόμα στη διετή εγγύηση οπότε μια χαρά θα καλυφθείτε.



#9   thanozr

thanozr

    iPH Contributor

  • 1388 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6

Δημοσίευση 23/08/2014 - 12:31

Θα το προσπαθήσω γιατί τη μπαταρία την έχω αλλάξει μόνος μου. Θα ξαναβάλω την παλιά εάν είναι και θα δω. Βέβαια εάν αυτό το πρόγραμμα αφορά μόνο αλλαγή μπαταρίας και όχι ανακατασκευασμένη συσκευή δε νομίζω ότι θα κάνω κάτι. Απλά σχολίασα ότι το 5αρι έχει βγει το πιο προβληματικό από όλα τα iPhone που είχα κατά καιρούς.



#10   giolnts

giolnts

    iPH Elite Poster

  • 2002 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7
  • Tablet:iPad Air 2 +4G

Δημοσίευση 23/08/2014 - 15:24

Ε τότε πήγαινέ το για αλλαγή.

 

Απλά τα πράγματα.

 

Επίσης αν δεν είστε μέσα στο πρόγραμμα δεν ήρθε και το τέλος του κόσμου.

 

εάν η μπαταρία σας έχει πρόβλημα είστε ακόμα στη διετή εγγύηση οπότε μια χαρά θα καλυφθείτε.

Εγω που δεν είμαι μέσα στο προγραμμα και μου εχει σβησει 3 φορες στο 30-35% και το εχω αλλαξει ηδη 2 φορες στην infoquest θα μου το αλλαξουν??



#11   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 8444 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 23/08/2014 - 21:22

Εφόσον είσαι στη διετή εγγύηση και το τηλέφωνο έχει πρόβλημα, δεν σε ενδιαφέρει αν είσαι ή δεν είσαι στο πρόγραμμα.



#12   giolnts

giolnts

    iPH Elite Poster

  • 2002 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7
  • Tablet:iPad Air 2 +4G

Δημοσίευση 23/08/2014 - 21:27

Εφόσον είσαι στη διετή εγγύηση και το τηλέφωνο έχει πρόβλημα, δεν σε ενδιαφέρει αν είσαι ή δεν είσαι στο πρόγραμμα.

ρωταω επειδη ειναι το 2ο που παιρνω απο αντικατάσταση...

#13   sveltosss

sveltosss

    iPH newbie

  • 64 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 25/08/2014 - 08:34

Καλημέρα παιδιά.

 

Διαβάζοντας την ανακοίνωση της Apple, βλέπω να λέει ότι αν έχουμε αλλάξει ήδη την μπαταρία, ότι δικαιούμαστε refund. Δεν λέει κάπου αν την αλλάξαμε με γνήσια σε εξουσιοδοτημένο service ή όχι. Εγώ την έχω αλλάξει και το κινητό μου δικαιούται την αλλαγή βάσει του SN. Σκέφτομαι να βάλω πίσω την παλιά (για την ακρίβεια να πάω κάπου να μου την βάλουν γιατί δεν νομίζω ότι μπορώ μόνος μου) και να μπω στο πρόγραμμα.

Σε αυτό το σημείο θα χρειαστώ την συμβουλή σας γι αυτό και σας παραθέτω την κατάσταση της μπαταρία μου.

 

CycleCount: 142

DesignCapacity: 1430

FullChargeCapacity: 1352

 

Αξίζει να ασχοληθώ ή είμαι οκ και να κοιτάξω μήπως πάρω ένα refund?

 

Πάντως σήμερα ανακάλυψα ότι υπάρχει κι άλλο πρόγραμμα της apple με αντικατάσταση του Home button που και σε αυτό μπορώ να συμμετέχω λόγω SN. Αυτό θα το κάνω σίγουρα, αλλά το ερώτημα είναι, να μπω και στην διαδικασία αλλαγής της μπαταρίας με την ευκαιρία?

Σκέφτομαι να πάρω infoquest να ρωτήσω τι γίνεται στην περίπτωση που έχω αλλάξει την μπαταρία μόνος μου ή θα κάνω κοτσάνα?

 

Κάθε συμβουλή ευπρόσδεκτη :)

 

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.



#14   ntnskrds

ntnskrds

    iPH Elite Poster

  • 2090 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad Air
  • GameCenter:ntnskrds

Δημοσίευση 25/08/2014 - 10:13

Δεν εχω κανενα απολυτως προβλημα η παραπονο απο την μπαταρια αλλα ειμαι eligible για αντικατασταση...  Go figure !!



#15   Ultralord

Ultralord

    iPH Contributor

  • 947 μηνύματα
  • Twitter:@levasval
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6 Plus
  • Tablet:iPad mini
  • GameCenter:val lev

Δημοσίευση 25/08/2014 - 12:19

καλησπερα, εμενα με καλύπτει το προγραμμα αυτό.. μπορω να το παω στην Infoquest και να γινει αλλαγη της μπαταρίας εκεινη την στιγμή ή θα πρεπει να περιμενω 2-3 weeks μεχρι να γινει ολο αυτο? το προγραμμα αυτο μεχρι πότε ισχύει? γιατι σκοπευω να παω αθήνα αλλά όχι τις επόμενες 2 βδομαδες..

 

θα χρειαστεί και απόδειξη αγοράς? εκτος απο τα 3 πράγματα που λένε?

 

edit: επισης ειχα ατυχημα και επεσε στο νερο αλλα το εφτιαξα στο irepair Και ολα καλα θα εχω προβλημα στην αντικατασταση μπαταριας? ή υπαρχει περιπτωση να μην δεχθουν να μου την αλλάξουν?


Τελευταία επεξεργασία από: Ultralord, 25/08/2014 - 12:23





Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες