Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * - - - 7 ψήφοι

Service Infoquest iPhone...μια νέα Arvato γεννιέται...;


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
94 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   stevobmw

stevobmw

    iPH Hero

  • 5082 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini Retina

Δημοσίευση 08/09/2014 - 13:35

τι θελω να πω;

λοιπον ολοι γνωριζαμε οτι το service της infoquest ηταν σαφως καλυτερο απο εκεινο της arvato οσο αφορα το κομματι των iPhone.

την πεμπτη λοιπον διαπιστωσα οτι μπαινουμε σε νεες περιπετειες και σπασιμο νευρων φιλοι συμφουριτες με την εν λογω εταιρια..INFOQUEST...

ο λογος απλος.πηγα λοιπον να αφησω 04/09 το 5c για αντικατασταση λογω καμμενων pixels και screen interlacing(καθετες γραμμες)

μου λεει ο τυπος εκει ο οποιος φαινοταν αλανι...πηγαμε να γινουμε premium apple και πηραμε ολα τα iPhone και μας γυρισε αναποδα διοτι δεν προλαβαινουμε....και εκατσε το προγραμμα με την μπαταρια και το sleep/awake και δεν προλαβαινουμε με τπτ..του λεω δλδ;;;;

μου λεει κοιταξε μπαταριες αλλαζουμε εμεις, αλλα το κουμπι παει ολλανδια και ερχονται αλλα.

οποτε μου λεει υπολογισε 8 εργασιμες να το δει απλα ο τεχνικος να διαπιστωσει βλαβη....και 5 εργασιμες να γινει παραγγελια να ερθει αλλο.

και λεω εγω με την σειρα μου....ρε μ@λ@κες ποιο premium συζητατε;;;1 μηνα χωρις συσκευη;

αυτο ειναι το premium;

και παιρνω λοιπον αρβατο...ρωταω ποσο χρονο θελουν ελεγχο και αντικατασταση 5-6 εργασιμες....μμμμμμμ.....

μαλιστα....θα αναπολουμε δλδ το αλλο μπουρδελο;

ο λογος που το ποσταρω εχει να κανει με το οτι η καθε εταιρια πραττει κατα τα δικα της πιστευω και νιωθω λιγο ανυμπορος να προκαλεσω χαμο!τρελο χαμο ομως!

διοτι δεν γινεται να αναλαμβανεις επιπλεον εργασια να παιρνεις περισσοτερες συσκευες γιατι σαφως αποσκοπεις στο κερδος και σοτ μονοπωλιο του σερβις αλλα δεν γινεται το κοστος να το πληρωνω εγω και ο καθε εγω με χρονικο κοστος και σπασιμο νευρων.

προσθεσε εργατικο δυναμικο και γινε πιο γρηγορος.

ποσες συσκευες αυτος ο τεχνικος δλδ ελεγχει την ημερα που δεν προλαβαινει;

ποσες εχει χρεωμενες ο καθε ενας τους;ποσοι ειναι στο τμημα iPhone;

δλδ μπανανια και σε ενα απλο κομματι...

εχω να πω πολλα ξερω κουραζω αλλα αυτη η κατασταση μα την παναγια ρε παιδια θα κοπανησω κανεναν καμμια μερα ειλικρινα.

διοτι οταν σου παιρνουν τα φραγκα εισαι ο καλος πελατης οταν ομως απαιτησεις τα αυτονοητα γινεσαι κουραστικος και μακακας.

περιμενω να δω αν και καποιος αλλος εχει να πει κατι!


Τελευταία επεξεργασία από: stevobmw, 08/09/2014 - 13:35

iPhoneHellas Quality Test Labs (IHQTL)

Banner Ad (απενεργοποιείται όταν συνδεθείτε)

Banner Ad (απενεργοποιείται όταν συνδεθείτε)

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   stevobmw

stevobmw

    iPH Hero

  • 5082 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini Retina

Δημοσίευση 08/09/2014 - 13:38

Service Status Report
 
Στοιχεία Πελάτη
Επωνυμία spacer.gif ΑΦΜ spacer.gif Αρ.Δελτίου Αποστολής
ΣΤΕΛΙΟΣ   04/09/14
Στοιχεία μηχανήματος
Αρ.Δ. Ποσοτικής Παραλαβής spacer.gif Serial N. spacer.gif Είδος spacer.gifΧρέωση
K1 F2L IPHONE 5C 32GB BLUE 0,00+ΦΠΑ
Ημερομηνία
Ενέργεια / Κατάσταση επισκευής
  Το προϊόν παρελήφθη στο Service

iPhoneHellas Quality Test Labs (IHQTL)

#3   108

108

    iPH Contributor

  • 1187 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 08/09/2014 - 13:42

βασικά εγώ δεν βλέπω κάτι μεμπτό, ο υπάλληλος σου ξηγήθηκε σπαθί. Το ανθρώπινο δυναμικό είναι άλλο κομμάτι που εμπίπτει στον υπεύθυνο της εταιρίας. Εννοείτε ότι ο χρόνος είναι αρνητικό και δεν αρμόζει με το premium, αλλά και πάλι δεν υπάρχει κάτι μεμπτό.



#4   stevobmw

stevobmw

    iPH Hero

  • 5082 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini Retina

Δημοσίευση 08/09/2014 - 13:51

βασικά εγώ δεν βλέπω κάτι μεμπτό, ο υπάλληλος σου ξηγήθηκε σπαθί. Το ανθρώπινο δυναμικό είναι άλλο κομμάτι που εμπίπτει στον υπεύθυνο της εταιρίας. Εννοείτε ότι ο χρόνος είναι αρνητικό και δεν αρμόζει με το premium, αλλά και πάλι δεν υπάρχει κάτι μεμπτό.

φιλε ωραια τα λες.

παμε στην πραξη.

εισαι η apple με τα premium products (λεμε) και ερχεται μια εταιρεια να σου καλυψει το κενο στην ελλαδα και να σε εκπροσωπει.

στις χωρες που υπαρχει λοιπον η apple με τα γνωστα σε ολους apple stores κλεινεις ραντεβου το τσεκαρει ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΣ...ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΕΙ ΒΛΑΒΗ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑ Ή ΣΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΟΥ.

αυτη ειναι PREMIUM ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ.

οταν λοιπον εδω στην ελλαδα θες 8 εργασιμες μονο για ελεγχο συσκευης τι συζηταμε τωρα;

μου ξηγηθηκε σπαθι τι σημαινει;οτι αυτοματως τον κανει και σωστο και οτι εγω με τα λεγομενα του πρεπει να κανω τουμπεκι και να πω ενταξει οι ανθρωποι πηζουν;

και εγω ειμαι λογιστης και οι ημερομηνιες για εμενα και τους πελατες μου ειναι ευαγγελιο.

και οταν δεν ειμαι εντος προθεσμιας πληρωνω προστιμο!

δλδ αυτος επειδη λεει το τονιζω ΛΕΕΙ οτι πηζει αυτο ειναι και το πραγματικο γεγονος;

στην πραξη εγω ειμαι χωρις συσκευη και συχτηριζω!!


iPhoneHellas Quality Test Labs (IHQTL)

#5   108

108

    iPH Contributor

  • 1187 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 08/09/2014 - 13:58

φιλε ωραια τα λες.

παμε στην πραξη.

εισαι η apple με τα premium products (λεμε) και ερχεται μια εταιρεια να σου καλυψει το κενο στην ελλαδα και να σε εκπροσωπει.

στις χωρες που υπαρχει λοιπον η apple με τα γνωστα σε ολους apple stores κλεινεις ραντεβου το τσεκαρει ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΣ...ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΕΙ ΒΛΑΒΗ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑ Ή ΣΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΟΥ.

αυτη ειναι PREMIUM ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ.

οταν λοιπον εδω στην ελλαδα θες 8 εργασιμες μονο για ελεγχο συσκευης τι συζηταμε τωρα;

μου ξηγηθηκε σπαθι τι σημαινει;οτι αυτοματως τον κανει και σωστο και οτι εγω με τα λεγομενα του πρεπει να κανω τουμπεκι και να πω ενταξει οι ανθρωποι πηζουν;

και εγω ειμαι λογιστης και οι ημερομηνιες για εμενα και τους πελατες μου ειναι ευαγγελιο.

και οταν δεν ειμαι εντος προθεσμιας πληρωνω προστιμο!

δλδ αυτος επειδη λεει το τονιζω ΛΕΕΙ οτι πηζει αυτο ειναι και το πραγματικο γεγονος;

στην πραξη εγω ειμαι χωρις συσκευη και συχτηριζω!!

μαζί σου είμαι. γιατί δεν κάνεις μια καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή? Δυστυχώς είμαστε Ελλάδα και τα premium λογότυπα που χτυπάει και η Κούτσι Μαρία στο κατάστημα της είναι για το θεαθήναι.



#6   stevobmw

stevobmw

    iPH Hero

  • 5082 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini Retina

Δημοσίευση 08/09/2014 - 14:02

μαζί σου είμαι. γιατί δεν κάνεις μια καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή? Δυστυχώς είμαστε Ελλάδα και τα premium λογότυπα που χτυπάει και η Κούτσι Μαρία στο κατάστημα της είναι για το θεαθήναι.

γιατι και παλι δεν θα γινει τπτ.καταλαβες;

διοτι εδω σε αυτη την χωρα δεν μπορεις να ακουστεις.

διοτι και καταγγελια να κανω και χρονο θα φαω και τπτ δεν θα γινει.

απλα σκεφτομαι με ποιον τροπο μπορει να αλλαξει μια κατασταση που πραγματικα ταλαιπωρει πολυ κοσμο.

και για αυτο τον λογο ανοιξα και το θεμα.


iPhoneHellas Quality Test Labs (IHQTL)

#7   DjVassel

DjVassel

    iPH Master

  • 6771 μηνύματα
  • Twitter:@The_iStore_gr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini
  • GameCenter:djvassel

Δημοσίευση 08/09/2014 - 14:26

Αυτο που πηρες σφραγισμενο ειναι;;


Αξεσουάρ και Service για iPhone / iPad και high-end smartphones στο www.the-istore.gr


#8   stevobmw

stevobmw

    iPH Hero

  • 5082 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini Retina

Δημοσίευση 08/09/2014 - 14:51

Αυτο που πηρες σφραγισμενο ειναι;;

ναι αυτο!!!χαχαχαχαχαχ


Τελευταία επεξεργασία από: stevobmw, 08/09/2014 - 15:00

iPhoneHellas Quality Test Labs (IHQTL)

#9   pats

pats

    iPH Addict

  • 754 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad mini +4G

Δημοσίευση 08/09/2014 - 16:04

Ταλαιπωρηθηκα και εγω με την infoquest για ενα ipod touch αλλα ελεγα οτι με τα iphone θα ειναι αλλιως....

#10   stevobmw

stevobmw

    iPH Hero

  • 5082 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini Retina

Δημοσίευση 08/09/2014 - 16:07

Δυστυχώς οι μέρες αντικατάστασης αυξήθηκαν μαζί με τις υποχρεώσεις που ανέλαβαν αλλα τελικά δεν ήταν έτοιμοι για μια τέτοια κίνηση
iPhoneHellas Quality Test Labs (IHQTL)

#11   pats

pats

    iPH Addict

  • 754 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad mini +4G

Δημοσίευση 08/09/2014 - 16:09

Στην ελλαδα δυστυχως μονο το φαινεσθαι μετραει...

#12   andreassitia

andreassitia

    iPH User

  • 113 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini 3

Δημοσίευση 08/09/2014 - 16:18

Έχεις απόλυτο δίκιο stevobmw, αυτά γίνονται γιατί δεν έχομε Apple Store. Η κόρη μου άλλαξε το 4s στο Apple Store στο Μόναχο μέσα σε 5 λεπτά, γιατί μετά από πτώση ΜΕΡΙΚΕΣ φορές όταν έκανε face time δεν είχε φωνή. Χωρίς να το ελέγξουν της έδωσαν αμέσως καινούργιο. Άλλα εμείς εδώ είμαστε ψωροκώσταινα μην περιμένεις τέτοιο κατάστημα να γίνει. Φαντάσου εμάς στην επαρχία που η επικοινωνία γίνεται τηλεφωνικά τι τραβάμε.    



#13   stevobmw

stevobmw

    iPH Hero

  • 5082 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini Retina

Δημοσίευση 08/09/2014 - 16:22

Έχεις απόλυτο δίκιο stevobmw, αυτά γίνονται γιατί δεν έχομε Apple Store. Η κόρη μου άλλαξε το 4s στο Apple Store στο Μόναχο μέσα σε 5 λεπτά, γιατί μετά από πτώση ΜΕΡΙΚΕΣ φορές όταν έκανε face time δεν είχε φωνή. Χωρίς να το ελέγξουν της έδωσαν αμέσως καινούργιο. Άλλα εμείς εδώ είμαστε ψωροκώσταινα μην περιμένεις τέτοιο κατάστημα να γίνει. Φαντάσου εμάς στην επαρχία που η επικοινωνία γίνεται τηλεφωνικά τι τραβάμε.


Φίλε μου το ξέρω.με την apple που επικοινώνησα μέσω chat μου λέει ότι αν ήμουν σε apple store θα μου το άλλαζαν ASAP .αλλα δεν μπορώ να καταλάβω πως μια εταιρία τόσων ετών στην Ελλάδα (infoquest ) έριξαν τόσο το επίπεδο στην εξυπηρέτηση ενώ ήταν πολύ υψηλού επιπέδου σε σχέση με Γερμανό και Arvato.
iPhoneHellas Quality Test Labs (IHQTL)

#14   giolnts

giolnts

    iPH Elite Poster

  • 1920 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7
  • Tablet:iPad Air 2 +4G

Δημοσίευση 08/09/2014 - 16:43

Φίλε μου το ξέρω.με την apple που επικοινώνησα μέσω chat μου λέει ότι αν ήμουν σε apple store θα μου το άλλαζαν ASAP .αλλα δεν μπορώ να καταλάβω πως μια εταιρία τόσων ετών στην Ελλάδα (infoquest ) έριξαν τόσο το επίπεδο στην εξυπηρέτηση ενώ ήταν πολύ υψηλού επιπέδου σε σχέση με Γερμανό και Arvato.

Οπότε τι κανεις;; Παιρνεις μια μερα άδεια απο τη δουλεια βγάζεις ενα εισητηριακι με Ryanair για Ρώμη με 40€ (πήγαινε ελα) πας στο πλησιέστερο apple store και το αλλάζεις επιτόπου. Ουτε νεύρα ουτε μαλακιες φιλε μου stevo παιρνεις και τον αέρα σου και τελος... Με τους ξεφτιλες να πούμε. Δημόσιοι υπάλληλοι γίνανε εκει μεσα....

#15   thanozr

thanozr

    iPH Contributor

  • 1380 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6

Δημοσίευση 08/09/2014 - 18:08

Σε χώρα 11 εκατομμυρίων και με τέτοια οικονομική κατάσταση μην περιμένετε Apple Store. Όσον αφορά τους χρόνους παντού τα ίδια. Την πληρώνει ο τεχνικός που απλά τυχαίνει και σου λέει τη μαύρη αλήθεια. Θες να κάνεις κάτι μπας και πιάσει τόπο; Στείλε mail στα κεντρικά ως παράπονο. Δε φταίει ο υπάλληλος.






Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες