Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * - - - 7 ψήφοι

Service Infoquest iPhone...μια νέα Arvato γεννιέται...;


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
94 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#46   DLS

DLS

    iPH Addict

  • 822 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S

Δημοσίευση 08/09/2014 - 21:39

Eυτυχώς θα έλεγα :P

χαχα κατάλαβα! Το έχεις στην κωλοτσεπη και κάθεσαι πάνω!  :P


Τελευταία επεξεργασία από: DLS, 08/09/2014 - 21:39


Banner Ad (απενεργοποιείται όταν συνδεθείτε)

Banner Ad (απενεργοποιείται όταν συνδεθείτε)

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#47   stevobmw

stevobmw

    iPH Hero

  • 5082 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini Retina

Δημοσίευση 08/09/2014 - 21:47

Εδώ πήρα iPad mini και έχει image ghosting retention ή όπως λέγεται και δεν το πάω γιατί θα κάνουν μήνα
iPhoneHellas Quality Test Labs (IHQTL)

#48   pavlossss

pavlossss

    iPH Contributor

  • 1283 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7

Δημοσίευση 09/09/2014 - 00:15

Το να παρομοιάζεις την info με την arvato είναι τουλάχιστον αστείο…
Επίσης εκεί το πας με τη θέληση σου δεν είναι το service που θα έπρεπε να το πας λόγω αγοράς και αυτό που σου είπαν απλά καταδεικνύει πόσο πίσω είναι τα άλλα service points που ακόμη δεν μαθεύτηκε και γέμισαν τηλέφωνα…

#49   stevobmw

stevobmw

    iPH Hero

  • 5082 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini Retina

Δημοσίευση 09/09/2014 - 05:51

Το να παρομοιάζεις την info με την arvato είναι τουλάχιστον αστείο…
Επίσης εκεί το πας με τη θέληση σου δεν είναι το service που θα έπρεπε να το πας λόγω αγοράς και αυτό που σου είπαν απλά καταδεικνύει πόσο πίσω είναι τα άλλα service points που ακόμη δεν μαθεύτηκε και γέμισαν τηλέφωνα…


Καλά τώρα μην γίνεσαι επιθετικός.σεβαστη η γνώμη σου μέχρι εκεί .
Ποια service points Γερμανό και αρβατο ;σαφώς και δεν παει κανένας όπως σε λίγο θα το σκέφτεται και για την ινφο.
Δεν είπε κανείς ότι δεν ειναι έμπειροι αλλα αυτο με τη τόση αναμονή ειναι απαράδεκτο πως να το κάνουμε ;γιατί θα το ξαναπώ μήπως και δεν το διαβάσες.την επιλογή να γίνουν apple premium δεν θα την πληρώσω εγω .να αποκτήσουν περισσότερο εργατικό δυναμικό και να ανταπεξέλθουν .και εγω όταν έπρεπε να στείλω 100 φορολογικές δηλώσεις δεν είπα σε κανέναν πελάτη όταν βρω χρόνο έκατσα μερόνυχτα και έστελνα και είμαι εντάξει απέναντι τους.καταλαβες φίλε μου ;όλα έχουν ένα κόστος .το οποίο το επιβαρύνεται εσύ που έκανες την επιλογή ,ο άλλος ειναι πελάτης και απαιτεί καλώς ή κακώς να τελειώσει γρήγορα εάν εσύ δεν μπορεί απλά δεν αναλαμβανεις.απλο.
iPhoneHellas Quality Test Labs (IHQTL)

#50   pavlossss

pavlossss

    iPH Contributor

  • 1283 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7

Δημοσίευση 09/09/2014 - 06:28

Καλά τώρα μην γίνεσαι επιθετικός.σεβαστη η γνώμη σου μέχρι εκεί .
Ποια service points Γερμανό και αρβατο ;σαφώς και δεν παει κανένας όπως σε λίγο θα το σκέφτεται και για την ινφο.
Δεν είπε κανείς ότι δεν ειναι έμπειροι αλλα αυτο με τη τόση αναμονή ειναι απαράδεκτο πως να το κάνουμε ;γιατί θα το ξαναπώ μήπως και δεν το διαβάσες.την επιλογή να γίνουν apple premium δεν θα την πληρώσω εγω .να αποκτήσουν περισσότερο εργατικό δυναμικό και να ανταπεξέλθουν .και εγω όταν έπρεπε να στείλω 100 φορολογικές δηλώσεις δεν είπα σε κανέναν πελάτη όταν βρω χρόνο έκατσα μερόνυχτα και έστελνα και είμαι εντάξει απέναντι τους.καταλαβες φίλε μου ;όλα έχουν ένα κόστος .το οποίο το επιβαρύνεται εσύ που έκανες την επιλογή ,ο άλλος ειναι πελάτης και απαιτεί καλώς ή κακώς να τελειώσει γρήγορα εάν εσύ δεν μπορεί απλά δεν αναλαμβανεις.απλο.

Καταρχήν εσύ οποίος δεν συμφωνεί μαζι σου τον βλέπεις επιθετικό…Για να έγινε Premium θα πει πως το feedback έφτασε εκεί που έπρεπε ότι κάνουν καλή δουλειά και έχουν καλούς χρόνους και το πήρε,δεν νομίζω ότι υφίστανται πρακτικές ελληνικού δημοσίου στην Apple και γίνονται "χάρες",ειδικά σε επίπεδο service.

Για τους 100 πελάτες σου το λες και μόνος σου,είναι πελάτες σου.Εχεις αγοράσει κάτι από την info και τους το πηγές και σε καθυστέρησαν;;1 φορά τους χρειάστηκα πριν γίνει premium για iPad που είναι προϊόν που εισάγουν και χωρίς πολλά μου δέχθηκαν τη 2ετία και μου έδωσαν το refurbished σε 1,5 εργάσιμη.

Όπως κανένας δεν λέει καλά λόγια κατευθείαν αλλά περιμένει να δει περισσότερα δείγματα του ενός να κρίνει καλό ήταν να κάνουμε και το ίδιο με τα κακά πράγματα και τις άστοχες συγκρισεις,that's all I'm saying…

#51   stevobmw

stevobmw

    iPH Hero

  • 5082 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini Retina

Δημοσίευση 09/09/2014 - 06:54

Καταρχήν εσύ οποίος δεν συμφωνεί μαζι σου τον βλέπεις επιθετικό…Για να έγινε Premium θα πει πως το feedback έφτασε εκεί που έπρεπε ότι κάνουν καλή δουλειά και έχουν καλούς χρόνους και το πήρε,δεν νομίζω ότι υφίστανται πρακτικές ελληνικού δημοσίου στην Apple και γίνονται "χάρες",ειδικά σε επίπεδο service.

Για τους 100 πελάτες σου το λες και μόνος σου,είναι πελάτες σου.Εχεις αγοράσει κάτι από την info και τους το πηγές και σε καθυστέρησαν;;1 φορά τους χρειάστηκα πριν γίνει premium για iPad που είναι προϊόν που εισάγουν και χωρίς πολλά μου δέχθηκαν τη 2ετία και μου έδωσαν το refurbished σε 1,5 εργάσιμη.

Όπως κανένας δεν λέει καλά λόγια κατευθείαν αλλά περιμένει να δει περισσότερα δείγματα του ενός να κρίνει καλό ήταν να κάνουμε και το ίδιο με τα κακά πράγματα και τις άστοχες συγκρισεις,that's all I'm saying…

πηγα το air μου και εκανε 10 εργασιμες.(ιουνιο)

και η αρβατο στα sony μπορει να ειναι η καλυτερη!

δεν εξετασουμε αλλες εταιριες,και φυσικα δεν πουλαει η ιδια η infoquest συσκευες.εχει αναλαβει το aftersale.ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΚΟΜΜΑΤΙ!

και με το να προσπαθω να σου αποδειξω οτι ειναι ολο αυτο λαθος δεν θα καταληξει καπου,

πες ελευθερα την γνωμη σου και ο καθενας εδω θα κρινει αν τον εκφραζει ή αν τον βρισκει αντιθετο.

ευχομαι το κινητο σου να μην χρειαστει να μπει στο σερβις....


iPhoneHellas Quality Test Labs (IHQTL)

#52   velkus

velkus

    iPH Hero

  • 4548 μηνύματα
  • Twitter:@SpyVeProductions
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7 Plus
  • GameCenter:Velinikus

Δημοσίευση 09/09/2014 - 07:06

Στα 7 χρόνια έχω αλλάξει με πραγματικό πρόβλημα 2, 5 & 5S.. Τόση ατυχία.. Όλα τα ελαττωματικά σε εσένα..

 

Ελπίζω να ξεμπερδέψεις σύντομα...


@NYC@


#53   stevobmw

stevobmw

    iPH Hero

  • 5082 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini Retina

Δημοσίευση 09/09/2014 - 07:36

Στα 7 χρόνια έχω αλλάξει με πραγματικό πρόβλημα 2, 5 & 5S.. Τόση ατυχία.. Όλα τα ελαττωματικά σε εσένα..

 

Ελπίζω να ξεμπερδέψεις σύντομα...

ευχομαι και εγω να ξεμπερδεψω. τι να πω.


iPhoneHellas Quality Test Labs (IHQTL)

#54   petrosv

petrosv

    iPH Member

  • 258 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 09/09/2014 - 08:07

ευχομαι και εγω να ξεμπερδεψω. τι να πω.

αγοραζω και εχω τα παντα apple.απο τοτε που βγηκε το πρωτο iphone.δεν εχω παει ποτε στο service παρα μονο μια φορα το ipad 3 για το προβλημα στην οθονη.τωρα με το 5 εχω προβλημα με την μπαταρια αλλα το εχω ετσι γιατι και κοινουργια να βαλεις παλι μια μερα θα κραταει...οποτε το αφηνω προσ το παρων...μηπως εισαι υπερβολικος εσυ η κατι κανεις...δεν γινεται να σου βγει ολα με προβλημα...



#55   petros29

petros29

    iPH Hero

  • 4234 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 09/09/2014 - 10:49

Για να εξυπηρετηθεί ο φίλος σε νορμάλ χρόνους θέλει stock 5 τηλέφωνα μόνο για τη πάρτι του...20 τηλέφωνα άλλαξε

#56   Lefty79

Lefty79

    iPH Member

  • 312 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S

Δημοσίευση 09/09/2014 - 11:18

Μήπως να ξεκινούσαμε κανά petition για δημιουργία επιτέλους Apple Store και στην Ελλάδα μπας και...; 😊

#57   rromeodim

rromeodim

    iPH Guru

  • 7551 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 09/09/2014 - 12:54

Μήπως να ξεκινούσαμε κανά petition για δημιουργία επιτέλους Apple Store και στην Ελλάδα μπας και...;

κατσε να αποκτησει και η κουτση Μαρια πρωτα και μετα κατι θα γινει και με ελλαδα μερια.Ειμαστε ανικανοι στο να διεκδικουμε γιατι δεν εχουμε το μυαλο και την φαντασια για να το κανουμε



#58   Sakis

Sakis

    iPH User

  • 114 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 09/09/2014 - 13:11

Για μια ακόμη φορά , κατά την ταπεινή μου γνώμη, γίνεται στόχευση σε λάθος θήτη. Προσωπικά δεν με απασχολεί αν η infoquest είναι σοβαρή η όχι εταιρεία, Μου είναι παντελώς αδιάφορο αυτό. Δεν έδωσα ούτε ευρώ στην infoquest οπότε και δεν είμαι πελάτης τους. Είμαστε όλοι πελάτες της Apple! Οπότε αυτό που με απασχολεί και θα έπρεπε φαντάζομαι να απασχολεί και όσους έχουν πρόβλημα με το service της infoquest , είναι τι κάνει η Apple για αυτό!

 

 

Η Apple έδωσε την εξουσιοδότηση και την σφραγίδα της στην infoquest να παρέχει υπηρεσίες σχετικά με τα προϊόντα της και όφειλε και οφείλει να κάνει διαρκούς ελέγχους για την ποιότητα αυτών. Θα έπρεπε επίσης να διασφαλίσει αυτές οι υπηρεσίες να έχουν παρόμοια, αν όχι τα ίδια, standards με αυτά των υπολοίπων χώρων ...εκτός και αν σε αυτές τις χώρες (Αγγλία , Γερμανία π.χ.) τα προϊόντα τους πωλούνταν σε υψηλότερη τιμή οπότε και δικαιολογείται η καλύτερη εξυπηρέτηση...αλλά από όσο γνωρίζω συμβαίνει το αντίθετο (είναι φθηνοτερα…)!

 

 

Αλλά όταν η καταναλωτική συνείδηση στην Ελλάδα είναι στα τάρταρα , καλά μας κάνουν!


Τελευταία επεξεργασία από: Sakis, 09/09/2014 - 13:17


#59   stevobmw

stevobmw

    iPH Hero

  • 5082 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini Retina

Δημοσίευση 09/09/2014 - 13:20

ενταξει εννοειται πως δεν ριχνουμε φτιαξιμο στην info...αλλα δυστυχως αυτη επελεξε να εκπροσωπησει την apple στην ελλαδα.

καπου πρεπει να τα πουμε και εμεις.και σαφως ειναι καλυτερη εταιρεια απο αρββατο και γερμανο.

αλλα δεν μπορουμε και εμεις να μενουμε τοσες μερες χωρις συσκευη.ελεος.


iPhoneHellas Quality Test Labs (IHQTL)

#60   ipgpi

ipgpi

    iPH Contributor

  • 1588 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 09/09/2014 - 14:37

τι θελω να πω;
λοιπον ολοι γνωριζαμε οτι το service της infoquest ηταν σαφως καλυτερο απο εκεινο της arvato οσο αφορα το κομματι των iPhone.
την πεμπτη λοιπον διαπιστωσα οτι μπαινουμε σε νεες περιπετειες και σπασιμο νευρων φιλοι συμφουριτες με την εν λογω εταιρια..INFOQUEST...
ο λογος απλος.πηγα λοιπον να αφησω 04/09 το 5c για αντικατασταση λογω καμμενων pixels και screen interlacing(καθετες γραμμες)
μου λεει ο τυπος εκει ο οποιος φαινοταν αλανι...πηγαμε να γινουμε premium apple και πηραμε ολα τα iPhone και μας γυρισε αναποδα διοτι δεν προλαβαινουμε....και εκατσε το προγραμμα με την μπαταρια και το sleep/awake και δεν προλαβαινουμε με τπτ..του λεω δλδ;;;;
μου λεει κοιταξε μπαταριες αλλαζουμε εμεις, αλλα το κουμπι παει ολλανδια και ερχονται αλλα.
οποτε μου λεει υπολογισε 8 εργασιμες να το δει απλα ο τεχνικος να διαπιστωσει βλαβη....και 5 εργασιμες να γινει παραγγελια να ερθει αλλο.
και λεω εγω με την σειρα μου....ρε μ@λ@κες ποιο premium συζητατε;;;1 μηνα χωρις συσκευη;
αυτο ειναι το premium;
και παιρνω λοιπον αρβατο...ρωταω ποσο χρονο θελουν ελεγχο και αντικατασταση 5-6 εργασιμες....μμμμμμμ.....
μαλιστα....θα αναπολουμε δλδ το αλλο μπουρδελο;
ο λογος που το ποσταρω εχει να κανει με το οτι η καθε εταιρια πραττει κατα τα δικα της πιστευω και νιωθω λιγο ανυμπορος να προκαλεσω χαμο!τρελο χαμο ομως!
διοτι δεν γινεται να αναλαμβανεις επιπλεον εργασια να παιρνεις περισσοτερες συσκευες γιατι σαφως αποσκοπεις στο κερδος και σοτ μονοπωλιο του σερβις αλλα δεν γινεται το κοστος να το πληρωνω εγω και ο καθε εγω με χρονικο κοστος και σπασιμο νευρων.
προσθεσε εργατικο δυναμικο και γινε πιο γρηγορος.
ποσες συσκευες αυτος ο τεχνικος δλδ ελεγχει την ημερα που δεν προλαβαινει;
ποσες εχει χρεωμενες ο καθε ενας τους;ποσοι ειναι στο τμημα iPhone;
δλδ μπανανια και σε ενα απλο κομματι...
εχω να πω πολλα ξερω κουραζω αλλα αυτη η κατασταση μα την παναγια ρε παιδια θα κοπανησω κανεναν καμμια μερα ειλικρινα.
διοτι οταν σου παιρνουν τα φραγκα εισαι ο καλος πελατης οταν ομως απαιτησεις τα αυτονοητα γινεσαι κουραστικος και μακακας.
περιμενω να δω αν και καποιος αλλος εχει να πει κατι!


Καλα πες μας κ συ οτι πηγές λίγες μέρες πριν λήξει η εγγύηση να αλλάξεις το κινητό, πιο ελληναρας πεθαινεις...χαχα




Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες