Όταν πιο παλιά ρώτησα σε istorm μου είπαν για τον πρώτο χρόνο μόνο (είχα ρωτήσει μάλιστα για κινητό από Cosmote)
Πρόσφατα νομίζω ανακοίνωσαν και για δεύτερο χρόνο αλλά για αυτά που εισάγουν οι επίσημοι εισαγωγείς. Δεν ξέρω αν άλλαξε κάτι.
Στο φίλο πιο πάνω που είπε ότι την υποχρέωση της εγγύησης την έχει ο πωλητής, δεν είναι ακριβώς έτσι. Ναι, το σκρουτζομάγαζο που πουλά iphone έχει αυτή την υποχρέωση προς τον πελάτη λιανικής αλλά κι αυτός (αν δεν είναι ο ίδιος εισαγωγέας) θα πάει στον πωλητή του να αναζητήσει ευθύνες. Για αυτό και καταλήγει η ευθύνη στον εισαγωγέα.
Αυτό που γίνεται πάντως σε διάφορα προϊόντα είναι ότι οι επίσημες αντιπροσωπίες αρνούνται να υποστηρίξουν το προϊόν και σου λένε πήγαινε σε αυτόν που το αγόρασες.
Εν συντομία, όταν πάρεις από σκρουτζομάγαζο απευθύνεσαι πρώτα σε αυτό κι ότι σου πει.
Τώρα επειδή ακούστηκε και σχόλιο για το αν κάποιος (δεν πήγαινε για μένα, το ξέρω) δουλεύει στην Voda/Cosmote να υποθέσω ότι οι ''άλλοι'' που διαφωνούν δουλεύουν σε skroutzομάγαζα;
Κουβέντα κάνουμε, απόψεις ανταλλάσσουμε, δεν χρειάζεται να μαλώνουμε.
Ο νόμος περί διετίας δεν είναι καινούριος. ΧΡΟΝΙΑ υπάρχει.
Όντως μέχρι πριν από κανά χρόνο τον δεύτερο χρόνο τον έκαναν ψιλογαργάρα εκτός και αν καταλαβαιναν ότι είσαι ενήμερος. Τότε σου πέταγαν κανα δύο καραμέλες ότι και καλά δεν υπάρχει νόμος αλλά είναι οδηγία της ΕΕ και αν δεν έπιανε και αυτό τότε το δέχονταν.
Ο δεύτερος χρόνος δεν είναι για αυτά που εισάγουν οι επίσημοι εισαγωγείς. Είναι για οποιοδήποτε κινητό προϊόν πωλείται εντός ΕΕ. Αν το έχεις αγοράσει δηλαδή από Ελλάδα έχεις 2 χρόνια. Δε σε νοιάζει το από που το πήρε αυτός που στο πούλησε αν εσένα σου έκοψε απόδειξη με το ελληνικό ΑΦΜ του επάνω κανονικά.
Βάση του νόμου, την υποχρέωση την έχει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ο πωλητής. Εγώ σαν καταναλωτής θα πάω σε αυτόν που μου το πούλησε. Το που θα πάει μετά αυτός δε με αφορά να σου πω την αλήθεια. Από πουθενά όμως και βάση νόμου δεν προκύπτει ότι τελικά όλο αυτό βαραίνει τον εισαγωγέα.
Στην Apple (που τόσα της έχουνε σούρει κατά καιρούς για το service της στην Ελλάδα), η επίσημη αντιπροσωπεία της Infoquest δέχεται κανονικά όλες τις συσκευές ανεξαρτήτως του από που προέρχονται, ακόμα και εκτός ΕΕ (απλά στα αγορασμένα εκτός ΕΕ υπάρχει 1 χρόνος εγγύηση).
Όντως αν πάρεις από σκρουτζομάγαζο αυτό που ορίζει ο νόμος είναι να πας πρώτα εκεί. Το καλό είναι ότι η Infoquest δέχεται το τηλέφωνο κατευθείαν οπότε όλα καλά το πας ή το στέλνεις μόνος σου και γλυτώνεις τον "μεσάζοντα" που θα στοιχίσει 1-2 παραπάνω μέρες στην όλη διαδικασία.
Όσο για το σχόλιο σχετικά με το αν υπάρχει σκοπιμότητα από κάποιους στο πόσο επιμένουν, το είπα εγώ και το είπα επειδή εγώ πιστεύω ότι και δείγματα γραφής έχω δώσει αλλά και πάρα πολλοί με γνωρίζουν ώστε να ξέρουν ότι δεν έχω κανένα τέτοιο συμφέρον.
Συνοψίζοντας, θα πω αυτό που είπα παραπάνω. Κοιτάξτε ότι συμφέρει την τσέπη σας και ΜΟΝΟ.
Όλα τα κινητά που έχουν απόδειξη πώλησης από ελληνική επιχείρηση είναι απολύτως ίδια.