Δημοσίευση 10/03/2016 - 13:00
Οπως ειχα υποσχεθει ενημερωνω για τα νεωτερα και την εξελιξη και ολοκληρωση της υποθεσης μου. Παρελαβα λοιπον μετα απο εναμισυ μηνα χωρις συσκευη, σημερα σε ενα κουτι με το αυτοκολλητο του Γερμανου, νεα συσκευη προφανως ανακατασκευασμενη. Η συσκευη ηταν με την κλασσικη ζελατινα του καινουργιου γυρω γυρω. Καπου εδω θα λεγαμε τελος καλο κτλ και θα εκλεινε η ιστορια. Με την ευκαιρια ομως της εμπειριας μου θα ηθελα να συνοψισω και κωδικοποιησω το τι ισχυει οσον αφορα στην εγγυηση των συσκευων μας. Προφανως εξαιρουνται περιπτωσεις του τυπου εχω ενα γνωστο, εδω η εκει που το ετρεξε προωθησε, κτλ.
Το πρωτο που θα πρεπει να δει ο χρηστης ειναι αν βρισκεται στον πρωτο η δευτερο χρονο εγγυησης.
Αν βρισκεται στον πρωτο ολα ειναι καλα, τον υποδεχονται με ανοιχτες αγκαλες οπου και να παει.
Αν ειναι στον δευτερο τα πραγματα αρχιζουν και περιπλεκονται αφου η απλ τοσο η ιδια οσο και δια των εκπροσωπων της στην Ελλαδα, απεμπολει τις οποιες υποχρεωσεις της και σε στελνει στον πωλητη. Αυτο μπορει να γινει ειτε ευθεως, ειτε με καποιο προσχημα (πχ ο τυπος του παραστατικου αγορας - τιμολογιο- στην δικη μου περιπτωση.
Απο εδω προχωρατε κατευθειαν σε μια καταγγελια στον ΣτΚ, οχι τοσο γιατι θα σας φανει πραγματικα χρησιμη (αφου οι χρονοι ενασχολησης και διεκπεραιωσης ειναι επιεικως τραγικοι), οσο για οικονομια χρονου αν τελικα χρειαστει μια βοηθεια διαιτησιας. Ενδεικτικα αναφερω οτι η καταγγελια μου υποβληθηκε στις 9 Φεβρουαριου και λιγες μερες πριν (μετα απο συχνη επικοινωνια μαζι τους και παροτρυνση για επισπευση της διαδικασιας), μου κοινοποιηθηκε μια επιστολη που απευθυνεται στην απλ, τους εκπροσωπους της και τον Γερμανο και τους ζητα να της στειλουν σε 10 ημερες τις αποψεις τους για το θεμα. Φανταζεστε νομιζω την αλληλογραφια που θα ακολουθησει και τον χρονο που θα απαιτηθει μεχρι να υπαρξει μια ξεκαθαρη απαντηση (γνωμοδοτικου ομως χαρακτηρα).
Στην συνεχεια προσφευγω στον επομενο στη σειρα που ηταν ο πωλητης και συγκεκριμμενα ο Γερμανος. Εχοντας μια μικρη καθοδηγηση απο καποιο φιλο τεχνικο, ζητω παραλαμβανοντας την συσκευη μου απο την ινφοκουεστ, τεχνικη εκθεση που βεβαιωνει την υπαρξη προβληματος και την αναγκη αντικαταστασης της συσκευης αλλα και την αρνηση της για τους παραπανω λογους. Αυτο θεωρητικα θα επιταχυνε τους χρονους ελεγχου στο σερβις και την αποφυγη ενδεχομενης διχογνωμιας απο το σερβις της κοσμοτε πια (εκει καταληγουν οι συσκευες). Εκει αντιμετωπιζεις μια ανεξηγητα κακα δομημενη γραμμη πελατων, οπου σε στελνει χαλαρα στο Δαφνι η την αυτοδικια.Εξηγουμαι. Η συσκευη απο την πρωτη στιγμη που παραληφθηκε προχωρησε σε διαδικασια αντικαταστασης. Συσκευη ετοιμοπαραδοτη δεν υπαρχει. Παραγγελνεται στο Βελγιο (ισως περιμενουν να μαζευτουν και μερικα κομματια). Συμφωνα με τον κωδικο που σου δινουν για τον ελεγχο της πορειας επισκευης εσυ βλεπεις οτι η συσκευη σου ελεγχεται, χωρις ομως να ενημερωνεσαι για την οποια προοδο. Υπαρχει αυτη η γραμμη 800 11 40000, παραπονων, οπου δυστοιχα κοριτσακια ακουν τα εξ'αμαξης γιατι σου επαναλαμβανουν πως η επικοινωνια σου καταγραφηκε και θα επικοινωνησει καποιος αλλος μαζι σου, χωρις να ειναι σε θεση να απαντησουν σε απλες ερωτησεις που θα σε καθησυχαζαν και δεν θα προκαλουσαν την αναστατωση σου χωρις λογο.
Καθαρη ανοησια, αφου ενω ασχολουνται μαζι σου και τελικα σου λυνουν το προβλημα χωρις αντιρρησεις, στο τελος σου μενει μια αρνητικη εντυπωση λογω της κακης επικοινωνιας.
Με αυτα και με εκεινα μετα απο σχεδον ενα μηνα στον Γερμανο, ειδοποιηθηκα να παραλαβω την καινουργια συσκευη.
Συμπερασματικα μιλωντας λοιπον για την αποφυγη περιττης ταλαιπωρειας και ασκοπου χασιματος χρονου, αν βρισκεσαι στον πρωτο χρονο εγγυησης απευθυνεσαι στους παντες (συμπεριλαμβανομενης της απλ και τους συνεργατες της), ενω αν βρισκεσαι στον δευτερο χρονο απευθυνεσαι κατευθειαν στον πωλητη οντας προετοιμασμενος οτι θα ξαναεχεις συσκευη μετα απο περιπου 1 μηνα.
Τελος θα ηθελα να ευχαριστησω ολους οσους με βοηθησαν στο παραπανω οδοιπορικο και ιδιαιτερα τον Lellos, ο οποιος με βοηθησε ιδιαιτερα με τις νομικες του γνωσεις, οι οποιες εκτιμηθηκαν ιδιαιτερα οπου και αν κοινοποιηθηκαν.