Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 1 ψήφοι

[Solved] Μπαταρια και εγγυηση


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
178 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#91   skiace

skiace

    iPH Elite Poster

  • 2.554 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 15/02/2016 - 17:03

H νομολογία, οι αποφάσεις των δικαστηρίων δλδ, είχε διακυμάνσεις. Βγαίνανε αντικρουόμενες αποφάσεις για το αν ο ελευθ. επαγγελματίας/ 'εμπορος εμπίπτει στην έννοια του "καταναλωτή" .


Προσφάτως , η υπ. αριθμ. 13/2015 απόφαση της Ολομέλειας του Αρείου Πάγου, αποφάσισε πως " καταναλωτής, σύμφωνα με την προαναφερόμενη διάταξη του ν. 2251/1994, που είναι άξιος της σχετικής προστασίας του, είναι το φυσικό ή νομικό πρόσωπο που αποκτά το προϊόν ή τις υπηρεσίες για ικανοποίηση όχι μόνο των ατομικών αλλά και των επαγγελματικών του αναγκών, αρκούντος απλώς και μόνον του γεγονότος ότι είναι ο τελικός αποδέκτης τούτων."

Να επικοινωνήσεις με τον Συν. του Καταναλωτή καταρχάς, δες τι θα σου πούνε.Αν σου πούνε πως δεν είσαι καταναλωτής επειδή χρησιμοποείς το κινητό σου για το επάγγελμά σου, πες τους για την απόφαση της Ολομ. του ΑΠ.

Σε ευχαριστω πολυ για τις εγκυρες νομικες πληροφοριες.

Στάλθηκε από το HP 7 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#92   vdkour

vdkour

    iPH Master

  • 5.830 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 17/02/2016 - 10:58

Σε ευχαριστω πολυ για τις εγκυρες νομικες πληροφοριες.

Στάλθηκε από το HP 7 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

κανενα νεο εχεις φιλε μου;

#93   skiace

skiace

    iPH Elite Poster

  • 2.554 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 17/02/2016 - 12:14

κανενα νεο εχεις φιλε μου;

Συμφωνα με την σελιδα του Γερμανου για την παρακολουθηση της εξελιξης ακομη ταξιδευει και δεν εχει παραληφθει απο το σερβις.
Αργοτερα η αυριο θα παρω και τηλεφωνο.


Sent from my iPad Air using Tapatalk

#94   skiace

skiace

    iPH Elite Poster

  • 2.554 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 19/02/2016 - 22:15

Νεωτερα.
Η σελιδα εξακολουθει να δειχνει οτι η συσκευη ακομη εξεταζεται απο το σερβις.
Με καποια πληροφορηση εκ των εσω που εχω, εμαθα οτι εχει εγκριθει η αντικατασταση ανταλλακτικου (πλακετα) που συμφωνα με την πρακτικη τους σημαινει αντικατασταση συσκευης με ανακατασκευασμενο. Που ομως τουλαχιστον μεχρι την επομενη Παρασκευη δεν προκειται να εχουν. 10 ημερες στην ινφοκουεστ και 15 τουλαχιστον στον Γερμανο, δεν θα εχω την συσκευη για μηνα σχεδον στην καλυτερη.
Ετσι πηρα την πρωτοβουλια και τους ζητησα αντικατασταση συσκευης με 6s πληρωνοντας την επιπλεον διαφορα. Θα μου απαντησουν απο εβδομαδα.


Sent from my iPad Air using Tapatalk

#95   vdkour

vdkour

    iPH Master

  • 5.830 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 19/02/2016 - 22:45

Νεωτερα.
Η σελιδα εξακολουθει να δειχνει οτι η συσκευη ακομη εξεταζεται απο το σερβις.
Με καποια πληροφορηση εκ των εσω που εχω, εμαθα οτι εχει εγκριθει η αντικατασταση ανταλλακτικου (πλακετα) που συμφωνα με την πρακτικη τους σημαινει αντικατασταση συσκευης με ανακατασκευασμενο. Που ομως τουλαχιστον μεχρι την επομενη Παρασκευη δεν προκειται να εχουν. 10 ημερες στην ινφοκουεστ και 15 τουλαχιστον στον Γερμανο, δεν θα εχω την συσκευη για μηνα σχεδον στην καλυτερη.
Ετσι πηρα την πρωτοβουλια και τους ζητησα αντικατασταση συσκευης με 6s πληρωνοντας την επιπλεον διαφορα. Θα μου απαντησουν απο εβδομαδα.


Sent from my iPad Air using Tapatalk

αρα λοιπον και 2 μηνες να περασουν η αντκατασταση ισχυει κανονικα και με τιμολογιο.αυτο ειναι το ζητουμενο

#96   skiace

skiace

    iPH Elite Poster

  • 2.554 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 19/02/2016 - 22:47

αρα λοιπον και 2 μηνες να περασουν η αντκατασταση ισχυει κανονικα και με τιμολογιο.αυτο ειναι το ζητουμενο


Για την ωρα απλα ενημερωνω για τις οποιες εξελιξεις υπαρχουν. Οταν με το καλο ολοκληρωθει αυτη η διαδικασια και εχω παλι μια συσκευη στα χερια μου, θα γραψω τα συμπερασματα μου. Σε καθε περιπτωση εχω δρομο ακομη.


Sent from my iPad Air using Tapatalk

#97   skiace

skiace

    iPH Elite Poster

  • 2.554 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 26/02/2016 - 13:26

θεωρωντας πως εχει περασει πολυς χρονος χωρις να εχω νεα τους, επικοινωνησα με την Γεν. Γρ. Καταναλωτη για να μαθω την εξελιξη της υποθεσης.

Μετα απο αρκετη προσπαθεια ειναι η αληθεια (το 1520 δεν ειναι παρα μονο ενα τηλεφωνικο κεντρο που μονον δεχεται κλησεις), μιλησα με την κυρια που εχει αναλαβει την υποθεση μου.

Με ενημερωσε πως σημερα η το αργοτερο την Δευτερα, θα φυγει εγγραφο (που θα μου κοινοποιηθει) προς τις εταιρειες ινφοκουεστ και Γερμανο. Επισης συμφωνα με την φυση της καταγγελιας προχωρησαν εκεινοι σε καταγγελια στην ΕΕΤΤ και αναμενονται απο εκει προστιμα στις εν λογω εταιρειες (δεν μου διευκρινηστηκε αν θα λαβω γνωση για αυτο), ανεξαρτητα απο το χρονο και το ειδος της εξυπηρετησης μου.

 

Η αναμονη λοιπον συνεχιζεται.

Για την ιστορια παρηγγειλα στις 19/2 μια συσκευη για να ψιλοκαλυψω τις αναγκες μου (κινεζικο), το οποιο θα ερχοταν απο Γερμανια σε 3 ημερες (με επιπλεον χρεωση). Ε λοιπον απο τις 22/2 εχει κολλησει στην Γερμανια συμφωνα με την dhl που το μεταφερει.

 

Υπομονη 3 μεινανε μεχρι να βγει αυτος ο μηνας, μπας και αλλαξει λιγο το γουρι !!!



#98   skiace

skiace

    iPH Elite Poster

  • 2.554 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 10/03/2016 - 13:00

Οπως ειχα υποσχεθει ενημερωνω για τα νεωτερα και την εξελιξη και ολοκληρωση της υποθεσης μου. Παρελαβα λοιπον μετα απο εναμισυ μηνα χωρις συσκευη, σημερα σε ενα κουτι με το αυτοκολλητο του Γερμανου, νεα συσκευη προφανως ανακατασκευασμενη. Η συσκευη ηταν με την κλασσικη ζελατινα του καινουργιου γυρω γυρω. Καπου εδω θα λεγαμε τελος καλο κτλ και θα εκλεινε η ιστορια. Με την ευκαιρια ομως της εμπειριας μου θα ηθελα να συνοψισω και κωδικοποιησω το τι ισχυει οσον αφορα στην εγγυηση των συσκευων μας. Προφανως εξαιρουνται περιπτωσεις του τυπου εχω ενα γνωστο, εδω η εκει που το ετρεξε προωθησε, κτλ.



Το πρωτο που θα πρεπει να δει ο χρηστης ειναι αν βρισκεται στον πρωτο η δευτερο χρονο εγγυησης.



Αν βρισκεται στον πρωτο ολα ειναι καλα, τον υποδεχονται με ανοιχτες αγκαλες οπου και να παει.



Αν ειναι στον δευτερο τα πραγματα αρχιζουν και περιπλεκονται αφου η απλ τοσο η ιδια οσο και δια των εκπροσωπων της στην Ελλαδα, απεμπολει τις οποιες υποχρεωσεις της και σε στελνει στον πωλητη. Αυτο μπορει να γινει ειτε ευθεως, ειτε με καποιο προσχημα (πχ ο τυπος του παραστατικου αγορας - τιμολογιο- στην δικη μου περιπτωση.

Απο εδω προχωρατε κατευθειαν σε μια καταγγελια στον ΣτΚ, οχι τοσο γιατι θα σας φανει πραγματικα χρησιμη (αφου οι χρονοι ενασχολησης και διεκπεραιωσης ειναι επιεικως τραγικοι), οσο για οικονομια χρονου αν τελικα χρειαστει μια βοηθεια διαιτησιας. Ενδεικτικα αναφερω οτι η καταγγελια μου υποβληθηκε στις 9 Φεβρουαριου και λιγες μερες πριν (μετα απο συχνη επικοινωνια μαζι τους και παροτρυνση για επισπευση της διαδικασιας), μου κοινοποιηθηκε μια επιστολη που απευθυνεται στην απλ, τους εκπροσωπους της και τον Γερμανο και τους ζητα να της στειλουν σε 10 ημερες τις αποψεις τους για το θεμα. Φανταζεστε νομιζω την αλληλογραφια που θα ακολουθησει και τον χρονο που θα απαιτηθει μεχρι να υπαρξει μια ξεκαθαρη απαντηση (γνωμοδοτικου ομως χαρακτηρα).

Στην συνεχεια προσφευγω στον επομενο στη σειρα που ηταν ο πωλητης και συγκεκριμμενα ο Γερμανος. Εχοντας μια μικρη καθοδηγηση απο καποιο φιλο τεχνικο, ζητω παραλαμβανοντας την συσκευη μου απο την ινφοκουεστ, τεχνικη εκθεση που βεβαιωνει την υπαρξη προβληματος και την αναγκη αντικαταστασης της συσκευης αλλα και την αρνηση της για τους παραπανω λογους. Αυτο θεωρητικα θα επιταχυνε τους χρονους ελεγχου στο σερβις και την αποφυγη ενδεχομενης διχογνωμιας απο το σερβις της κοσμοτε πια (εκει καταληγουν οι συσκευες). Εκει αντιμετωπιζεις μια ανεξηγητα κακα δομημενη γραμμη πελατων, οπου σε στελνει χαλαρα στο Δαφνι η την αυτοδικια.Εξηγουμαι. Η συσκευη απο την πρωτη στιγμη που παραληφθηκε προχωρησε σε διαδικασια αντικαταστασης. Συσκευη ετοιμοπαραδοτη δεν υπαρχει. Παραγγελνεται στο Βελγιο (ισως περιμενουν να μαζευτουν και μερικα κομματια). Συμφωνα με τον κωδικο που σου δινουν για τον ελεγχο της πορειας επισκευης εσυ βλεπεις οτι η συσκευη σου ελεγχεται, χωρις ομως να ενημερωνεσαι για την οποια προοδο. Υπαρχει αυτη η γραμμη 800 11 40000, παραπονων, οπου δυστοιχα κοριτσακια ακουν τα εξ'αμαξης γιατι σου επαναλαμβανουν πως η επικοινωνια σου καταγραφηκε και θα επικοινωνησει καποιος αλλος μαζι σου, χωρις να ειναι σε θεση να απαντησουν σε απλες ερωτησεις που θα σε καθησυχαζαν και δεν θα προκαλουσαν την αναστατωση σου χωρις λογο.

Καθαρη ανοησια, αφου ενω ασχολουνται μαζι σου και τελικα σου λυνουν το προβλημα χωρις αντιρρησεις, στο τελος σου μενει μια αρνητικη εντυπωση λογω της κακης επικοινωνιας.

Με αυτα και με εκεινα μετα απο σχεδον ενα μηνα στον Γερμανο, ειδοποιηθηκα να παραλαβω την καινουργια συσκευη.



Συμπερασματικα μιλωντας λοιπον για την αποφυγη περιττης ταλαιπωρειας και ασκοπου χασιματος χρονου, αν βρισκεσαι στον πρωτο χρονο εγγυησης απευθυνεσαι στους παντες (συμπεριλαμβανομενης της απλ και τους συνεργατες της), ενω αν βρισκεσαι στον δευτερο χρονο απευθυνεσαι κατευθειαν στον πωλητη οντας προετοιμασμενος οτι θα ξαναεχεις συσκευη μετα απο περιπου 1 μηνα.



Τελος θα ηθελα να ευχαριστησω ολους οσους με βοηθησαν στο παραπανω οδοιπορικο και ιδιαιτερα τον Lellos, ο οποιος με βοηθησε ιδιαιτερα με τις νομικες του γνωσεις, οι οποιες εκτιμηθηκαν ιδιαιτερα οπου και αν κοινοποιηθηκαν.

#99   grovolis

grovolis

    iPH Member

  • 224 μηνύματα
  • Twitter:@georgerovolis
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο
  • GameCenter:grovolis

Δημοσίευση 10/03/2016 - 13:23

 

Αφού τα κατάφερες πάλι καλά!! Για να μην ανοίγω νέο θέμα πως ήσουν τόσο σίγουρος ότι όντως είχε πρόβλημα η μπαταρία? Εμένα το 6s plus μου κάνει το εξής:

 

Παρατήρησα μια μέρα ότι το ποσοστό μπορεί να έμενα ώρα στο 52% (τυχαίο νούμερο) άλλα μόλις άνοιγα κάποια εφαρμογή σε λίγα δευτερόλεπτα θα έχανε 3% αλλά όχι 51-50-49 αλλά από 52% σε 49%. Το αφήνω να κλείσει από μπαταρία μιας και δεν είχα κάνει ποτέ calibration και κατά την διάρκεια της πλήρης φόρτισης και ενώ είχε κλείσει 3ωρο μου φάνηκε κολλημένο στο 95%. Κάνω hard reset με home button + power button και μόλις ανοίγει 100%. Από τότε πάντα το ποσοστό πέφτει ανά 1% (ποτέ δεν έχει κάνει άλμα) ωστόσο ακόμα βλέπω ότι μπορεί να γράφει 97% και με ένα restart να πάει 100%. Είναι πρόβλημα?

 

Υ.Γ: η συσκευή μόλις έχει κλείσει μήνα και ποτέ δεν το αφήνω κάτω από 25-30% και ποτέ όλη νύχτα στην πρίζα!



#100   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 10/03/2016 - 13:24

Έχουμε πει πολλές φορές πως ο 2ος χρόνος της εγγύησης αφορά τον πωλητή.

 

Ακόμα και έτσι όμως, τα εξουσιοδοτημένα θα σε καλύψουν (και) σε αυτό.

 

Η δική σου περίπτωση όμως είναι διαφορετική λόγω τιμολογίου. Μη ρωτάς τι και πώς, δε γίνεται καμία διάκριση, παρόλα αυτά επιλέγουν να μη μπλέκουν.

 

Ο Βαγγέλης θα στα 'πε καλύτερα θεωρώ. Οι πάροχοι επίσης δε συνεργάζονται με τα εξουσιοδοτημένα. Ο δε Γερμανός/Cosmote πάνε στο 1ο, η δε Voda στέλνει στην Arvato.

 

To γενικότερο συμπέρασμα εδώ, θα έλεγα πως είναι "μη μπλέξεις με τιμολόγιο".


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#101   skiace

skiace

    iPH Elite Poster

  • 2.554 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 10/03/2016 - 16:19

Έχουμε πει πολλές φορές πως ο 2ος χρόνος της εγγύησης αφορά τον πωλητή.

Ακόμα και έτσι όμως, τα εξουσιοδοτημένα θα σε καλύψουν (και) σε αυτό.

Η δική σου περίπτωση όμως είναι διαφορετική λόγω τιμολογίου. Μη ρωτάς τι και πώς, δε γίνεται καμία διάκριση, παρόλα αυτά επιλέγουν να μη μπλέκουν.

Ο Βαγγέλης θα στα 'πε καλύτερα θεωρώ. Οι πάροχοι επίσης δε συνεργάζονται με τα εξουσιοδοτημένα. Ο δε Γερμανός/Cosmote πάνε στο 1ο, η δε Voda στέλνει στην Arvato.

To γενικότερο συμπέρασμα εδώ, θα έλεγα πως είναι "μη μπλέξεις με τιμολόγιο".

Ειδικα εσυ που εχεις επιμεινει τοσο πολυ να μην παραιτουνται τα μελη απο τα δικαιωματα και να διεκδικουν αυτο που δικαιουνται δεν περιμενα οτι θα εγραφες κατι τετοιο.
Μα ακριβως το συμπερασμα ειναι το αντιθετο απο το να μην μπλεξεις με τιμολογιο.
Για αυτο εξιστορησα ολη την εμπειρια/ταλαιπωρια. Για αυτον που θα "μπλεξει" και θα του προφασιστουν το τιμολογιο, να γνωριζει πως ειναι ατοπο και αυθαιρετο και να διεκδικησει αυτο που δικαιουται.

Για αυτο γραφω τοσες λεπτομερειες, για να μπορεσει ενδεχομενως καποιος που θα χρειαστει να ξερει τι αντιμετωπιζει και πως να το χειριστει. Διαφορετικα θα εγραφα απλα, ειμαι πολυ χαρουμενος που μου αλλαξαν την συσκευη εστω και αν εκανε εναμισυ μηνα να πραγματοποιηθει.


Sent from my iPad Air using Tapatalk

#102   skiace

skiace

    iPH Elite Poster

  • 2.554 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 10/03/2016 - 16:23

Αφού τα κατάφερες πάλι καλά!! Για να μην ανοίγω νέο θέμα πως ήσουν τόσο σίγουρος ότι όντως είχε πρόβλημα η μπαταρία? Εμένα το 6s plus μου κάνει το εξής:

Παρατήρησα μια μέρα ότι το ποσοστό μπορεί να έμενα ώρα στο 52% (τυχαίο νούμερο) άλλα μόλις άνοιγα κάποια εφαρμογή σε λίγα δευτερόλεπτα θα έχανε 3% αλλά όχι 51-50-49 αλλά από 52% σε 49%. Το αφήνω να κλείσει από μπαταρία μιας και δεν είχα κάνει ποτέ calibration και κατά την διάρκεια της πλήρης φόρτισης και ενώ είχε κλείσει 3ωρο μου φάνηκε κολλημένο στο 95%. Κάνω hard reset με home button + power button και μόλις ανοίγει 100%. Από τότε πάντα το ποσοστό πέφτει ανά 1% (ποτέ δεν έχει κάνει άλμα) ωστόσο ακόμα βλέπω ότι μπορεί να γράφει 97% και με ένα restart να πάει 100%. Είναι πρόβλημα?

Υ.Γ: η συσκευή μόλις έχει κλείσει μήνα και ποτέ δεν το αφήνω κάτω από 25-30% και ποτέ όλη νύχτα στην πρίζα!

Ξεκινησε φιλε μου με παραπονα απο την μπαταρια. Με το itools ειδα οτι ειχε χασει περιπου το 1/3 της χωρητικοτητας της. Τελος το σερβις της ινφο οταν το εστειλα για ελεγχο, διεγνωσε βλαβη στην πλακετα και οτι επρεπε να αντικατασταθει.


Sent from my iPad Air using Tapatalk

#103   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.564 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 10/03/2016 - 16:43

Ειδικα εσυ που εχεις επιμεινει τοσο πολυ να μην παραιτουνται τα μελη απο τα δικαιωματα και να διεκδικουν αυτο που δικαιουνται δεν περιμενα οτι θα εγραφες κατι τετοιο.
Μα ακριβως το συμπερασμα ειναι το αντιθετο απο το να μην μπλεξεις με τιμολογιο.
Για αυτο εξιστορησα ολη την εμπειρια/ταλαιπωρια. Για αυτον που θα "μπλεξει" και θα του προφασιστουν το τιμολογιο, να γνωριζει πως ειναι ατοπο και αυθαιρετο και να διεκδικησει αυτο που δικαιουται.

Για αυτο γραφω τοσες λεπτομερειες, για να μπορεσει ενδεχομενως καποιος που θα χρειαστει να ξερει τι αντιμετωπιζει και πως να το χειριστει. Διαφορετικα θα εγραφα απλα, ειμαι πολυ χαρουμενος που μου αλλαξαν την συσκευη εστω και αν εκανε εναμισυ μηνα να πραγματοποιηθει.

Μην τα μπερδεύεις.. Δεν έχει καμιά σχέση το ένα με τ' άλλο. Είναι θέμα επιλογής.

 

Δεν είσαι ούτε ο πρώτος ούτε ο τελευταίος που έκανε αλλαγή με τιμολόγιο στο 2ο έτος.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#104   skiace

skiace

    iPH Elite Poster

  • 2.554 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 10/03/2016 - 16:54

Μην τα μπερδεύεις.. Δεν έχει καμιά σχέση το ένα με τ' άλλο. Είναι θέμα επιλογής.

Δεν είσαι ούτε ο πρώτος ούτε ο τελευταίος που έκανε αλλαγή με τιμολόγιο στο 2ο έτος.

Σορυ αλλα δεν σε καταλαβαινω.
Τι μπερδευω ;
Ποια δεν εχουν σχεση και ειναι θεμα ποιας επιλογης.

Ασφαλως και δεν διεκδικω την μοναδικοτητα για την υπαναχωρηση τους απο την αρχικη τους θεση. Ομως ηθελα να το γραψω και στο αλλο ποστ. Απο αυτην μου την εμπειρια διαπιστωσα πως ενα 80% πληρωνει τα 300+ που του ζητουν, δυσανασχετει για λιγο και μετα το ξεχνα, ενα 10% δεν ενδιδει και φευγει δυσαρεστημενος γενικα απο την απλ και ενα 10% σαν εμενα προσπαθει να το παλεψει. Αν μη τι αλλο ημουν αυτοπτης μαρτυς 5 περιπτωσεων στην ινφο και 3 στν Γερμανο.


Sent from my iPad Air using Tapatalk

Τελευταία επεξεργασία από: skiace, 10/03/2016 - 16:54


#105   grovolis

grovolis

    iPH Member

  • 224 μηνύματα
  • Twitter:@georgerovolis
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο
  • GameCenter:grovolis

Δημοσίευση 10/03/2016 - 16:56

Αυτά τα stats μου έβγαλε το ibackupbot, είναι οκ? 10 cycle count λίγα δεν είναι? το έχω ένα μήνα!
 
 CycleCount: 10
 DesignCapacity: 2725
 FullChargeCapacity: 2800
 Status: Success
 BatteryCurrentCapacity: 73
 BatteryIsCharging: true
 ExternalChargeCapable: false
 ExternalConnected: true
 FullyCharged: false
 GasGaugeCapability: true
 HasBattery: true


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1

0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες