Παρέλαβα σήμερα λοιπόν μετά από 4 εργάσιμες μέρες το 6s Plus που είχα αφήσει στην iStorm στην Τσιμισκή για προβλήματα με την μπαταρία. Ευτυχώς χωρίς γρατζουνιές και χτυπήματα, αλλά δεν είδα ακόμα κάποια ουσιαστική διαφορά. Εξυπηρέτηση αρκετά καλή αν και είχα τις επιφυλάξεις μου με όσα είχα ακούσει και είχα διαβάσει. Το παλικάρι που μου παρέδωσε τη συσκευή μου, με ενημέρωσε πως ήταν θέμα λειτουργικού. Έκαναν καθαρή επανεγκατάσταση και έτρεξαν τα διαγνωστικά που έδειξαν ότι δεν έχει πρόβλημα η μπαταρία. Επίσης με ενημέρωσε ότι στην Apple γνωρίζουν το θέμα με τα τηλέφωνα που δεν περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα αντικατάστασης μπαταρίας και πως το όλο θέμα θα λυθεί με την επόμενη αναβάθμηση λογισμικού. Δεν ξέρω τί ισχύει από όλα αυτά γιαυτό και τα μεταφέρω αυτούσια όπως μου τα είπε.
[Solved] iPhone 7 επέστρεψε απο service με γρατζουνιά
#61
Δημοσίευση 17/02/2017 - 21:21
Ad
#62
Δημοσίευση 17/02/2017 - 22:58
εγω σημερα μιλησα με τον manager του καταστηματος της τσιμισκης για να δω τι θα γινει με το κινητο και ακομα περιμενουν να τους πουν μου ειπε απο το επισημο service της apple στην ευρωπη και κατι τετοια. απο ευγενεια ειναι οκ γενικα απο το να ειναι σωστοι στην δουλεια τους υστερουν λιγο νομιζω.
#63
Δημοσίευση 18/02/2017 - 01:43
φιλε μου ανοιξα case και η apple εξαφανισε το ατομο που με εξυπηρετουσε και εψαχνε λυση για εξυπηρετηση.οτι να σου λεω...
Το οτι μίλαγες με συγκεκριμένο άτομο δε παίζει κανένα ρόλο.
Είναι καταγεγραμμένο το περιστατικό και μην το αφήσεις.
Μπορείς να ζητήσεις να σε συνδέσουν με το Customer Relations, αν και πλέον το έχουν περιορίσει αυτό.
#64
Δημοσίευση 18/02/2017 - 19:29
Το οτι μίλαγες με συγκεκριμένο άτομο δε παίζει κανένα ρόλο.
Είναι καταγεγραμμένο το περιστατικό και μην το αφήσεις.
Μπορείς να ζητήσεις να σε συνδέσουν με το Customer Relations, αν και πλέον το έχουν περιορίσει αυτό.
σε γενικες γραμμες ειναι απαραδεκτοι που δεν μπορουν να μου βρουν μια λυση. θα το τραβηξω οσο μπορω απο εκει κ περα αν δεν γινει κατι θα του κανω ρεζιλι σε ολη την θεσσαλονικη συνεχεια....γιατι εχω το προνομιο να κανω εκπομπη στο καλυτερο ραδιοφωνο της πολης.
#65
Δημοσίευση 21/02/2017 - 13:48
Όλα πλέον έχουν πάρει το δρόμο τους.
Μέχρι το τέλος της εβδομάδας θα έχεις ενημέρωση. Μην αγχώνεσαι.
Χθες πρωι μου ήρθε mail. Ενημέρωση πως έλαβαν αυτο που επέστρεψα και ετοίμασαν μια παραγγελία για το προϊόν αντικατάστασης. Θα εχω το tracking mumber οταν αυτο θα ειναι διαθέσιμο.
Προχωράμε...
Sent from my iPhone using Tapatalk
#66
Δημοσίευση 21/02/2017 - 13:50
Χθες πρωι μου ήρθε mail. Ενημέρωση πως έλαβαν αυτο που επέστρεψα και ετοίμασαν μια παραγγελία για το προϊόν αντικατάστασης. Θα εχω το tracking mumber οταν αυτο θα ειναι διαθέσιμο.
Προχωράμε...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Με το καλό να παραλάβεις και αυτή τη φορά να βγει σωστό το προϊον ώστε να το ευχαριστηθείς.
#67
Δημοσίευση 21/02/2017 - 13:55
Χθες πρωι μου ήρθε mail. Ενημέρωση πως έλαβαν αυτο που επέστρεψα και ετοίμασαν μια παραγγελία για το προϊόν αντικατάστασης. Θα εχω το tracking mumber οταν αυτο θα ειναι διαθέσιμο.
Προχωράμε...
Στο 'πα και πιο πίσω.. Τυπικότατοι είναι σε αυτό και μην αγχώνεσαι.
Υπομονή πλέον τώρα. Μπορεί και μέχρι τη Παρασκευή αν είσαι τυχερός να παραλάβεις.
#68
Δημοσίευση 22/02/2017 - 15:24
Με ενημερωσαν απο την Apple support οτι θα βρεθει λυση γιατι κανονικα δεν επρεπε να το ακουμπησουν το κινητο απο την στιγμη πως δεν ηταν σιγουροι οτι θα το φτιαξουν στο istorm και αν χρειαστει αντικατασταση η συσκευη θα πρεπει να αλλαβει το istorm και να την στειλει.αντε να δουμε τι θα γινει. το κινητο αγοραστηκε στις 2 Ιανουαριου απο την Βοστωνη πηγε στο istorm στης 23 Ιανουαριου και ακομα δν εχει γινει τιποτα. Θα εχεις κινητο και θα ειναι σαν να μην εχεις . πατερ μηλισιους.
#70
Δημοσίευση 22/02/2017 - 16:16
Για να δουμε γιατι εχει γινει φαρσοκωμοδια ολο αυτο χρονια πελατης samsung και ποτε δν ειχα καποιο θεμα με οθονες κινητα κτλ. κ αυτοι μου εχουν βγαλει την πιστη.
#71
Δημοσίευση 23/02/2017 - 14:29
Στο 'πα και πιο πίσω.. Τυπικότατοι είναι σε αυτό και μην αγχώνεσαι.
Υπομονή πλέον τώρα. Μπορεί και μέχρι τη Παρασκευή αν είσαι τυχερός να παραλάβεις.
Σήμερα παρέλαβα. Ολοκαίνουριο σφραγισμένο και φρέσκια παρτίδα. Ολα καλα. Για μένα το θέμα κλείνει εδώ παίδες, ευχαριστώ ολους οσους βοηθησαν και ιδιαιτερα τον Νικο για τις πολυτιμες συμβουλες.
Μετά απο 1,5 μηνα ταλαιπωρίας η Apple Hellas εμένα μου έδωσε τη λύση και καμιά iStorm, Info, Document κτλ. Εύχομαι σε όλους να έχουν την κατάληξη που θέλουν.
#72
Δημοσίευση 23/02/2017 - 14:38
Τι εννοείς apple Hellas ; Αφού δεν υππαρχει Apple στην Ελλάδα. Επίσημος εισαγωγέας από όσο ξέρω είναι η infoquest. Ας με διορθώσει κάποιος.Σήμερα παρέλαβα. Ολοκαίνουριο σφραγισμένο και φρέσκια παρτίδα. Ολα καλα. Για μένα το θέμα κλείνει εδώ παίδες, ευχαριστώ ολους οσους βοηθησαν και ιδιαιτερα τον Νικο για τις πολυτιμες συμβουλες.
Μετά απο 1,5 μηνα ταλαιπωρίας η Apple Hellas εμένα μου έδωσε τη λύση και καμιά iStorm, Info, Document κτλ. Εύχομαι σε όλους να έχουν την κατάληξη που θέλουν.
Sent from my iPad using Tapatalk
#73
Δημοσίευση 23/02/2017 - 14:41
Σήμερα παρέλαβα. Ολοκαίνουριο σφραγισμένο και φρέσκια παρτίδα. Ολα καλα. Για μένα το θέμα κλείνει εδώ παίδες, ευχαριστώ ολους οσους βοηθησαν και ιδιαιτερα τον Νικο για τις πολυτιμες συμβουλες.
Μετά απο 1,5 μηνα ταλαιπωρίας η Apple Hellas εμένα μου έδωσε τη λύση και καμιά iStorm, Info, Document κτλ. Εύχομαι σε όλους να έχουν την κατάληξη που θέλουν.
Μεγειές λοιπόν..
Τι εννοείς apple Hellas ; Αφού δεν υππαρχει Apple στην Ελλάδα. Επίσημος εισαγωγέας από όσο ξέρω είναι η infoquest. Ας με διορθώσει κάποιος.
Το ελληνικό Support.
#74
Δημοσίευση 23/02/2017 - 15:19
Φίλε εγώ είμαι σίγουρος πως θα πάρεις καινούργιο 100%. Δεν επνέουν εμπιστοσύνη όπω αναφέρθηκε- γιατί μέχρι πρότινος δεν είχαμε πιστοποιημένα μαγαζάκια στη χώρα. Ειδικά τώρα που έρχεται από Ολλανδία θα αλλαχτεί. Το κλίμα το κάνουμε λίγο παραπάνω μαύρο από ότι χρειάζεται. Πιστεύω θα αλλαχθεί.
#75
Δημοσίευση 23/02/2017 - 15:21
Σειρα μου λοιπον να με εξυπηρετησουν....αντε να δουμε.
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0
0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες