Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Η εταιρία ΓΕΡΜΑΝΟΣ και το επίπεδο σερβις της


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
54 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#16   DINFUN

DINFUN

    -

  • 16182 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 16/11/2010 - 17:48

Ζήτησα να ενημερωθώ για το τι ακριβώς έγινε και έλαβα ως απάντηση ότι λόγω της έκτασης της βλάβης, το τεχνικό τμήμα προέβη σε αντικατάσταση ολόκληρου του εσωτερικού της συσκευής (!), ήτοι του συνόλου των chip και όλων των λοιπών μερών του τηλεφώνου πλην της πρόσοψης του τηλεφώνου και οπίσθιου καλύματος, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε η τηλεφωνήτρια σας, τα οποία ήταν και τα μόνα που κρατήθηκαν. Προς τούτο, το τηλέφωνο «μου», πλέον, μετά την ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΗ όλων των ανταλλακτικών, θα είχε νέο αριθμό serial, νέο αριθμό part και νέο ΙΜΕΙ !


εχω την εντυπωση φιλε μου πως στο report δεν ηξεραν καν τι εκανε το service.. ποτε δεν αντικαθισταται ολο το εσωτερικο και οχι τα καπακια .. μην τρελαθουμε.. αυτος δεν τεχνικος ... το ανελαβε αλλα αλμπανης... (εαν εκανε κατι τετοιο) .. καλα εκανες.. και καλα θα κανεις να το κυνηγισεις.. αλλα το πιο πιθανο ειναι να σου επεστρεψαν ανακατασκευασμενη.. +1 και απο μενα :)

Τελευταία επεξεργασία από: DINFUN, 16/11/2010 - 17:57


Banner Ad (απενεργοποιείται όταν συνδεθείτε)

Banner Ad (απενεργοποιείται όταν συνδεθείτε)

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#17   kostas1979

kostas1979

    iPH newbie

  • 1 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 16/11/2010 - 18:14

Να υποθέσω ότι την ίδια πολιτική ακολουθεί και η iStorm ??

Αν ναι, θα ήθελα μια ενημέρωση από τα μέλη του fora. Ευχαριστώ

#18   pats

pats

    iPH Addict

  • 754 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad mini +4G

Δημοσίευση 16/11/2010 - 18:23

επειδη μερικοι δεν ξερουν πως να συμπεριφερθουν οταν αφηνουν ενα κινητο για σερβις και κανουν τους προφεσσορους μπροστα στον τεχνικο ειναι λογικο να απανταει και αυτος ετσι.επειδη ειμαι και εγω τεχνικος στον γερμανο πιστεψε με οτι ειναι πολυ σωστη η αντιδραση του συναδελφου.και μπορουσες να παραλαβεις την επισκευασμενη σου συσκευη οπως λες γιατι πολυ απλα οταν το αποδεικτικο του σερβις γραφει επισκευη κυκλωματος με νεο ιμει.η συσκευη πρεπει να γινει activate με την καρτα sim του πελατη μεσω του itunes σημαινει οτι η σσυκευη εχει βγει απο ενα κουτι ειναι ολοκαινουρια και στην παραδινουν μεσα σε ζελατινα και με καινουριους σειριακους πρεπει να εισαι λιγο κλικλικος για να μην καταλαβεις οτι η συσκευη ειναι καινουρια...και αμαν ολοι με τους δικηγορους παρα ποδας....και για κατουρημα να πατε θα πατε με τον δικηγορο...
ζητω συγνωμη για την απαντηση μου που μπορει να ενοχλησουν καποιους αλλα περιμενετε να δειτε τι σας γυρνανε πισω και μετα τα κανετε γης μαδιαμ....ο τηλεφωνητης δεν εχει ιδεα και σου λεει οτι θελει....

#19   Leroi

Leroi

    iPH Enthousiast

  • 382 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 16/11/2010 - 18:26

Καλησπέρα.
Από εμένα τα παρακάτω.

Είμαι 100% σίγουρος ότι δε τίθεται θέμα μη σωστής εξυπηρέτησης προς εσένα, επειδή δεν είσαι συνδρομητής Cosmote, αυτό είναι παράλογο. Το Service του Γερμανού είναι εξουσιοδοτημένο από την apple και εφόσον η συσκευή που πας έχει κανονικά απόδειξη, δε τους νοιάζει από που το πήρες, τι συνδρομητής είσαι ή τι ομάδα είσαι.
Μιλάμε για Γερμανό και Cosmote, με παρουσία σε πολλές χώρες του έξωτερικού. Δεν είναι κάποιο μαγαζάκι που έτυχε να ξεπηδήσει με 5-6 καταστήματα στη γειτονιά και παραέξω. Δε θα ρισκάρουν το οτιδήποτε για ένα πιο αστείο και από αστείο ποσό των 780 ευρώ, ούτε κοιτάνε να φάνε παραπάνω λεφτά βγάζοντας τηλέφωνα εκτός εγγύησης. Τα πολλά τα λεφτά άλλωστε(και μιλάμε για πολλά λεφτά), δεν είναι εκεί!! Το ποσοστό κέρδους που έχουν από τις συσκευές, είναι αναλογικά μικρό! Το αν ακολουθούν πιστά και αυστηρά τις όποιες οδηγίες για service της εκάστοτε εταιρείας το πιστεύω. "Οξείδωση σε κάποιο σημείο στη πλακέτα...λυπάμαι, η συσκευή σας είναι εκτός εγγύησης." Πάντα με τις οδηγίες της καταστευάστριας εταιρείας.

Υποψιάζομαι επίσης, διότι έτσι γίνεται πάντα, όταν γίνεται κατ' εξαίρεση αντικατάσταση DOA, δηλαδή με σφραγισμένη συσκευασία, ο Γερμανός παίρνει έγκριση από την κατασκευάστρια εταιρεία ότι θα του το πιστώσει για να προχωρήσει, πράγμα που η apple είναι πολύ αυστηρή(και μ@λ@κισμένη@) και υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μην εγκρίνει κάτι τέτοιο, για αυτό και καθυστέρησαν ίσως να σου απαντήσουν. Εδώ υπάρχει ενδεχόμενο η apple να αρνηθεί το 3 ημερών DOA, εάν η συσκευή δεν έχει πάνω το αυτοκόλλητο!!

Επίσης, στο γεγονός ότι η αναφορά βλάβης σου αναγράφει "Επισκευή λογικού κυκλώματος νέο ΙΜΕΙ", η μητρική όπως ξέρουμε, λέγεται logic board, η επισκευή που σου έγινε, δηλαδή η αποκατάσταση της βλάβης σου, ήταν αντικατάσταση του βασικού μέρους της συσκευής, δηλαδή με ανακατασκευασμένη. Εάν ο τεχνικός κούμπωσε πάνω σε αυτή τα δικά σου καλύμματα (που και αυτό δεν είναι σίγουρο και δε το νομίζω, περιπτώσεις που ξέρω έρχονται με άλλα καπάκια, σαν καινούριο) έγινε πιστεύω εντός της γραμμής της apple. Και η λέξη "Επισκευή" μια περιγραφή είναι.


Γνώμη μου, εάν η apple είχε εξουσιοδοτήσει το Γερμανό, να κάνει αντικατάσταση στο προβληματικό όσων ημερών και να ήταν, με μια κίνηση "το χέρι κάτω από το πάγκο και παράδοση νέας σφραγισμένης συσκευής" όπως λένε ότι γίνεται και στα applestore, και θα γινόταν πίστωση από τη μεριά της apple, να είστε σίγουροι ότι ο Γερμανός θα το έκανε.

Τέλος, οφείλω να ομολογήσω κάτι και σου ζητώ συγνώμη για αυτό διότι τραβάς τη δική σου ταλαιπωρία.
Όταν τελικά ενημερώθηκες από τον ανάλογο υπεύθυνο ότι το αίτημα σου απορρίφθηκε, ένα μέρος μου χάρηκε, για να δούμε τελικά πως η υπόθεση θα ακολουθήσει το δρόμο της δικαιοσύνης και αν επιτέλους θα έχουμε κάποιο δεδικασμένο και ποιος, σύμφωνα με το νόμο, έχει δίκιο.
Βέβαια, το πιθανότερο είναι ότι δε θα φτάσει στα δικαστήρια η ιστορία, άλλωστε δεν είσαι ο πρώτος που στέλνει εξώδικο σε κάποια εταιρεία με αντίστοιχη περίπτωση.
Δε τους συμφέρει πιστεύω η υπόθεση να φτάσει στα δικαστήρια, θα είναι δυσφήμιση για αυτούς, διότι αυτό που απλά θα ακουστεί παραέξω, είναι ότι δε δέχονται την νόμιμη εγγύηση που έχει το τηλέφωνο και δε στο κάνουν αντικατάσταση(Ασχέτως αν τελικά έχουν ή δεν έχουν δίκιο). Και θα ξεχαστεί το θέμα με αυτό σαν εικόνα. Συνήθως και ειδικά όταν πρόκειται για κάτι όχι ιδιαίτερα ακριβό και δεν τίθεται θέμα εκτός εγγύησης, οι εταιρίες ενδίδουν στα όποια αιτήματα του πελάτη και στη περίπτωση σου θα προχωρήσουν σε αντικατάσταση ακόμη και αν δεν πάρουν έγκριση από την apple.

Όπως έχει φανεί και από άλλα posts που γνωρίζω κάποια πράγματα, είμαι πρώην υπάλληλος Γερμανού και παραθέτω την άποψή μου. Ο επαγγελματισμός των καταστημάτων Γερμανός κατά την άποψή μου (πάντα υπάρχουν βέβαια σκάρτοι υπάλληλοι, και που δεν υπάρχουν..) είναι από τους λίγους στην Ελλάδα. Αυστηροί και τυπικοί είναι άλλο θέμα. Έχω δει ικανοποιήσεις αιτημάτων πελατών από το κεντρικό service, τη στιγμή που οι κατασκευάστριες εταιρείες μας ταλαιπωρούσαν.

Το να κατηγορούμαι τους πάντες σαν κλέφτες(όχι εσύ φίλε zvrikos)...δε το σχολιάζω..

Επίσης δε σχολιάζω το γεγονός ότι μπορεί να μπέρδεψε η υπάλληλος στη τηλεφωνική εξυπηρέτηση τα όσα σου έλεγε περί συναρμολόγησης της συσκευής σου, συμβαίνει.


Αυτά με ένα υστερόγραφο μιας και κάνουμε κουβέντα, δε προσπαθώ να σε πικάρω ούτε να σε προκαλέσω, γιατί έτσι θα ακουστεί, αλλά εάν η συσκευή σου χαλούσε στον ένα χρόνο και μια ημέρα, στην apple θα έστελνες εξώδικο που παραβιάζει τα δικαιώματά σου και δε σου προσφέρει 2 έτη εγγύηση σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Νομοθεσία?

Φιλικά
Γιάννης

Τελευταία επεξεργασία από: Leroi, 16/11/2010 - 18:32


#20   Smaug

Smaug

    iPH Contributor

  • 1771 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • GameCenter:smaug.gr

Δημοσίευση 16/11/2010 - 18:41

Tα ανακατεσκευασμένα τηλέφωνα ΔΕΝ είναι καινούργια όσο και να κοπανιέστε κύριοι τεχνικοί του Γερμανού. Τα ανακατασκευασμένα τηλέφωνα σας τα δίνουν σε περίπτωση που η βλάβη είναι ΕΚΤΟΣ εγγύησης και σκάσει ο ενδιαφερόμενος και 270€ πόσα είναι. Τώρα αν εσείς ΣΚΟΠΙΜΩΣ βγάζετε τηλέφωνα εκτός εγγύησης για να τους δώσετε ανακατασκευασμένα είναι άλλο θέμα.

#21   ilpap

ilpap

    iPH Addict

  • 608 μηνύματα
  • Twitter:@ilpappas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad Air 2
  • GameCenter:ilpap

Δημοσίευση 16/11/2010 - 18:49

Πόσες εταιρείες έχουν στηριχτεί στο κλασσικό " έχει πάρει υγρασία " η συσκευή άρα δεν ισχύει η εγγύηση.. έλεος

Εδώ η ίδια η apple έχει κόψει εγγύηση επειδή βρέθηκε νικοτίνη στο εσωτερικό mac...


τώρα το να με πείσεις ότι δεν το κάνει η cosmote επειδή το λες εσυ.. ε είναι άτοπο.

όσον αφορά τους κλέφτες, υπάρχουν και ας μην θες να το παραδεχτείς και μπορεί να έχουν πολλές μορφές.

#22   Leroi

Leroi

    iPH Enthousiast

  • 382 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 16/11/2010 - 19:01

Tα ανακατεσκευασμένα τηλέφωνα ΔΕΝ είναι καινούργια όσο και να κοπανιέστε κύριοι τεχνικοί του Γερμανού. Τα ανακατασκευασμένα τηλέφωνα σας τα δίνουν σε περίπτωση που η βλάβη είναι ΕΚΤΟΣ εγγύησης και σκάσει ο ενδιαφερόμενος και 270€ πόσα είναι. Τώρα αν εσείς ΣΚΟΠΙΜΩΣ βγάζετε τηλέφωνα εκτός εγγύησης για να τους δώσετε ανακατασκευασμένα είναι άλλο θέμα.


Δε ξέρω αν αναφέρεσαι και σε εμένα, αλλά δεν είπα ότι είναι καινούρια η ανακατασκευασμένη και ούτε ήμουν τεχνικός. Η ανακατασκευασμένη συσκευή φυσικά και δεν είναι καινούρια και δε μπορεί να πουληθεί, αλλά το κατά πόσο μπορεί να δοθεί σαν αντικατάσταση προβληματικής, αυτό είναι άλλο θέμα! Και μιλώντας πάντα εμπειρικά, υπήρχαν και περιπτώσεις για συσκευές που δε περίμενα να είναι εντός εγγύησης, τις έχω δει να επισκευάζονται εντός.

#23   zvrikos

zvrikos

    iPH Enthousiast

  • 521 μηνύματα
  • Twitter:@zvrikos
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 16/11/2010 - 19:02

Καταρχήν pats η απάντηση σου, απέχει παρασάγγας κατ΄ύφος, ήθος και ουσία από την απάντηση του Γεώργιου..
Μπορούμε λοιπόν να συζητήσουμε...
Εξήγησέ μου κάτι:
Γιατί φταίω εγώ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ{ (συμπληρώστε κατά βούληση: λόγω ελαττωμένης αντίληψης/γνώσης ελληνικών/κυκλοθυμίας/περιέργειας/προηγούμενου με τον Γερμανού (στον οποίο τότε γιατί να έδωσα 800 ευρώ;) } και όχι ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ, αφού:
1) Λαμβάνω μια "ενημέρωση" καθόλου ευγενική και στην ουσία της σοκαριστική από την εκπρόσωπο του σερβις που λεει ότι μου στέλνουν ένα "δικό σας" κινητό. Έχει λόγο να μου πει ψέματα?
2) Λαμβάνω ένα αντίγραφο από το service report σας που μιλάει για επισκευή κτλ κτλ. Έχουν λόγο να μου πουν ψέματα?
3) Λαμβάνω απαντήσεις αρχικώς "ήξεις αφήξεις" και τελικώς.... "ήξεις αφήξεις" από τον εκπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών ("έρχεται σε κομμάτι και τοποθετούμε τις προσόψεις" / "είναι επισκευασμένο" / "είναι αντικαταστάτης" / κ.α. αντίστοιχα. ). Έχει λόγο να μου πει ψέματα? Well, έγινε ΜΕΤΑ από το εξώδικο, παρόλα αυτά εγώ ΚΑΙ πάλι να τον πιστέψω.. Μου ζητάει πάντως να διαγράψω από την μνήμη μου ( :) ) τα παραπάνω 2 και να τον πιστέψω στην δική του εκδοχή και να παραλάβω αυτό που μου έστειλε. Όταν όμως του ζήτησα στην περίπτωση αυτή το report να γράφει το αυτονόητο, δηλαδή ότι έγινε αντικατάσταση, εκεί έκανε πίσω και άρχισε.... τα "ήξεις αφήξεις"

ΠΕΣ μου εσύ τώρα σαν καταναλωτής ΤΙ θΑ ΕΚΑΝΕΣ...
Εκφράζεις μια βεβαιότητα ότι έχω κληθεί να παραλάβω συσκευή αντικατάστασης και όχι επισκευασμένη και λες ότι εγώ το ξέρω (με κάποιον τρόπο)...
ΝΑ σε πιστέψω. Ναι να σε πιστέψω..
ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ 3 ΤΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΓΡΑΦΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞEI O ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΓΕΡΜΑΝΟΣ !!!!

Για την ιστορία δεν κανω τον προφέσσορα,,, αν και ως προς τα apple πολλοί μου αποδίδουν αυτόν τον χαρακτηρισμό... ΤΗΝ ΑΠΛΗ λογική χρησιμοποιώ...
Μπορεί να απαντήσει κανείς έτσι?
ΚΑΙ ΟΧΙ: Ο συνάδελφος σου δεν είναι λογικό να απαντάει έτσι.. Με απειλές κτλ... Εσύ δηλαδή γιατί δεν απαντάς με τον ίδιο τρόπο?
Τώρα το τι προκύπτει από την δική σου γνώση: Σεβαστό.
Σε ευχαριστώ, αλλά έχω αρκετά ζητήματα αλλά και ερωτήματα που μένουν αναπάντητα...

ΚΑΙ ΟΧΙ δεν είμαι με τον δικηγόρο παρα πόδας αφού είμαι ο ίδιος δικηγόρος..

ΚΑΙ τέλος
Μου φαίνεται απίστευτο το να είναι στα μάτια των υπαλλήλων του Γερμανού κατηγορούμενος ο παραπονούμενος πελάτης.. Σε βαθμό που απειλείται και είναι αντικείμενο ειρωνείας (όχι ασφαλώς από εσένα) ενώ για την τηλεφωνήτρια να περιορίζεσαι να ανεφέρεις ¨δεν έχει ιδέα και σου λέει ο,τι θέλει...¨"
ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΑΚΟΜΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΕΡΜΑΝΟ ΚΑΙ ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΕΣΤΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΠΟΥ ΤΟΛΜΑΕΙ ΚΑΙ ΜΙΛΑΕΙ ΕΤΣΙ στους πελάτες ?

Είδες λοιπόν? ΔΕΝ είστε customer service oriented εταιρία.. ΟΧΙ, ΔΕΝ είστε.. και αυτά τα περί ratings και πρώτοι στην εξυπηρέτηση, άστο...
Η ΑΓΟΡΑ ΘΑ ΚΡΙΝΕΙ .... όχι τα νούμερα.... Οϋτε η δική σας εικόνα στα δικά σας όμματα...

#24   Leroi

Leroi

    iPH Enthousiast

  • 382 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 16/11/2010 - 19:04

Πόσες εταιρείες έχουν στηριχτεί στο κλασσικό " έχει πάρει υγρασία " η συσκευή άρα δεν ισχύει η εγγύηση.. έλεος

Εδώ η ίδια η apple έχει κόψει εγγύηση επειδή βρέθηκε νικοτίνη στο εσωτερικό mac...


τώρα το να με πείσεις ότι δεν το κάνει η cosmote επειδή το λες εσυ.. ε είναι άτοπο.

όσον αφορά τους κλέφτες, υπάρχουν και ας μην θες να το παραδεχτείς και μπορεί να έχουν πολλές μορφές.


Κλέφτες υπάρχουν, δε το αρνήθηκε κανένας, μέχρι και το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ το λέει, ο ένας για τον άλλον φυσικά.

#25   pats

pats

    iPH Addict

  • 754 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad mini +4G

Δημοσίευση 16/11/2010 - 19:09

να μιλησω πιο απλα ελληνικα λοιπον αφου δεν γινομαι αντιληπτος.στην περιπτωση του iphone οταν εχει σπασει οθονη η τζαμακι δινεις 220 και περνεις ενα ολοκαινουριο τηλεφωνο οπως εχει βγει απο το εργοστασιο.αυτα ειναι και τα refurbished που ερχονται απ ευθειας απο ιρλανδια οπου ειναι και το service level 5 για apple.ετσι τα στελνουν αυτοι σε αυτες τις ζελατινες.τωρα αν εσεις δουλευετε μεσα στο κεντρο επισκευης και ξερετε οτι αυτα ειναι ανακατασκευασμενα οκ τοτε γιατι γραφετε εδω τις αποριες σας.
και για να ξεκαθαρισω κατι το κεντρικο σερβις του γερμανου βγαζει το εμπροσθιο μερος και εφ οσον δεν αντικρυσει υγρασια η στραβωμενο εσωτερικο η σπασιμο το κλεινει παλι και αν ειναι εντος εγγυησης το αντικαθιστα αλλιως ενημερωνειο βασει επισημου τιμοκαταλογου και παλι με αυτη την τιμη δινει καινουριο τηλεφωνο και στελνει το χαλασμενο ιρλανδια.αν εκει κανουν παγαποντιες τοτε δεν το ξερω....

Τελευταία επεξεργασία από: pats, 16/11/2010 - 19:09


#26   pats

pats

    iPH Addict

  • 754 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad mini +4G

Δημοσίευση 16/11/2010 - 19:21

Καταρχήν pats η απάντηση σου, απέχει παρασάγγας κατ΄ύφος, ήθος και ουσία από την απάντηση του Γεώργιου..
Μπορούμε λοιπόν να συζητήσουμε...
Εξήγησέ μου κάτι:
Γιατί φταίω εγώ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ{ (συμπληρώστε κατά βούληση: λόγω ελαττωμένης αντίληψης/γνώσης ελληνικών/κυκλοθυμίας/περιέργειας/προηγούμενου με τον Γερμανού (στον οποίο τότε γιατί να έδωσα 800 ευρώ;) } και όχι ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ, αφού:
1) Λαμβάνω μια "ενημέρωση" καθόλου ευγενική και στην ουσία της σοκαριστική από την εκπρόσωπο του σερβις που λεει ότι μου στέλνουν ένα "δικό σας" κινητό. Έχει λόγο να μου πει ψέματα?
2) Λαμβάνω ένα αντίγραφο από το service report σας που μιλάει για επισκευή κτλ κτλ. Έχουν λόγο να μου πουν ψέματα?
3) Λαμβάνω απαντήσεις αρχικώς "ήξεις αφήξεις" και τελικώς.... "ήξεις αφήξεις" από τον εκπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών ("έρχεται σε κομμάτι και τοποθετούμε τις προσόψεις" / "είναι επισκευασμένο" / "είναι αντικαταστάτης" / κ.α. αντίστοιχα. ). Έχει λόγο να μου πει ψέματα? Well, έγινε ΜΕΤΑ από το εξώδικο, παρόλα αυτά εγώ ΚΑΙ πάλι να τον πιστέψω.. Μου ζητάει πάντως να διαγράψω από την μνήμη μου ( :) ) τα παραπάνω 2 και να τον πιστέψω στην δική του εκδοχή και να παραλάβω αυτό που μου έστειλε. Όταν όμως του ζήτησα στην περίπτωση αυτή το report να γράφει το αυτονόητο, δηλαδή ότι έγινε αντικατάσταση, εκεί έκανε πίσω και άρχισε.... τα "ήξεις αφήξεις"

ΠΕΣ μου εσύ τώρα σαν καταναλωτής ΤΙ θΑ ΕΚΑΝΕΣ...
Εκφράζεις μια βεβαιότητα ότι έχω κληθεί να παραλάβω συσκευή αντικατάστασης και όχι επισκευασμένη και λες ότι εγώ το ξέρω (με κάποιον τρόπο)...
ΝΑ σε πιστέψω. Ναι να σε πιστέψω..
ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ 3 ΤΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΓΡΑΦΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞEI O ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΓΕΡΜΑΝΟΣ !!!!

Για την ιστορία δεν κανω τον προφέσσορα,,, αν και ως προς τα apple πολλοί μου αποδίδουν αυτόν τον χαρακτηρισμό... ΤΗΝ ΑΠΛΗ λογική χρησιμοποιώ...
Μπορεί να απαντήσει κανείς έτσι?
ΚΑΙ ΟΧΙ: Ο συνάδελφος σου δεν είναι λογικό να απαντάει έτσι.. Με απειλές κτλ... Εσύ δηλαδή γιατί δεν απαντάς με τον ίδιο τρόπο?
Τώρα το τι προκύπτει από την δική σου γνώση: Σεβαστό.
Σε ευχαριστώ, αλλά έχω αρκετά ζητήματα αλλά και ερωτήματα που μένουν αναπάντητα...

ΚΑΙ ΟΧΙ δεν είμαι με τον δικηγόρο παρα πόδας αφού είμαι ο ίδιος δικηγόρος..

ΚΑΙ τέλος
Μου φαίνεται απίστευτο το να είναι στα μάτια των υπαλλήλων του Γερμανού κατηγορούμενος ο παραπονούμενος πελάτης.. Σε βαθμό που απειλείται και είναι αντικείμενο ειρωνείας (όχι ασφαλώς από εσένα) ενώ για την τηλεφωνήτρια να περιορίζεσαι να ανεφέρεις ¨δεν έχει ιδέα και σου λέει ο,τι θέλει...¨"
ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΑΚΟΜΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΕΡΜΑΝΟ ΚΑΙ ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΕΣΤΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΠΟΥ ΤΟΛΜΑΕΙ ΚΑΙ ΜΙΛΑΕΙ ΕΤΣΙ στους πελάτες ?

Είδες λοιπόν? ΔΕΝ είστε customer service oriented εταιρία.. ΟΧΙ, ΔΕΝ είστε.. και αυτά τα περί ratings και πρώτοι στην εξυπηρέτηση, άστο...
Η ΑΓΟΡΑ ΘΑ ΚΡΙΝΕΙ .... όχι τα νούμερα.... Οϋτε η δική σας εικόνα στα δικά σας όμματα...

καλα οκ αν κοιταξεις την απαντηση μου μετα απο δεκα λεπτα αφου ηρεμησεις θα καταλαβεις οτι σου λεω οτι τσαμπα κινησες ολη την διαδικασια διοτι η συσκευη σου αντικατασταθηκε.δεν θελω να σε ειρωνευτω ουτε σε ξερω ουτε με ξερεις ουτε οικοπεδα εχουμε να χωρισουμε.
ηρεμησε πηγαινε παρε την καινουρια σου συσκευη μεσα στην ζελατινα και τους καινουριους σειριακους και να την χαρεις οπως δεν εκανες με την προηγουμενη προβληματικη.
να ξερεις λοιπον οτι ο γερμανος ανοιγει μονο το εμπροσθιο τμημα της συσκευης για να διαπιστωσει αν υπαρχει υγρασια και το ξανακλεινει.
δεν εχει εξουσιοδοτηση να κανει κατι αλλο και δεν μπορει να βγαλει μπαταρια, πλακετα, βυσμα συνδεσης/φορτισης,
η και καλυμματα ακομα.ασε που δεν τους εχει εκπαιδευσει κανεις .
οτι θελεις παντως στειλε μου πμ να σε βοηθησω


α και πηγαινε να παρεις την συσκευη....

#27   zvrikos

zvrikos

    iPH Enthousiast

  • 521 μηνύματα
  • Twitter:@zvrikos
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 16/11/2010 - 19:38

@Pats
Δεν μου λες κάτι που δεν ξέρω.. το πως έρχονται από Ιρλανδία (παλιότερα η αππλε είχε την Ολλανδία για σερβις) το γνωρίζω πολύ καλά...
Στην περίπτωση μου ΔΕΝ μιλάμε για σπασμένη οθόνη κτλ 9την οποία με 50 ευρώ την αλλάζω έξω και δεν πληρώνω 220 ευρώ για κοροϊδίας), μιλάμε για ελάττωμα ήδη από κατασκευής (τεκμήριο που ο νομος δημιουργεί, όπως ίσως διάβασες στο εξώδικο μου). Συνεπώς δεν μπορώ να δεχθώ επισκευές κτλ, πολύ περισσότερο που μετά από 1 1/2 μήνες εμφανίσθηκε η βλάβη. ΟΚ?
ΔΕΝ μιλάω στην περίπτωση μου για DOA (στην οποία καταχρηστικώς οι εταιρίες παραδίδουν refurbished τηλέφωνα), αλλά για τέτοια αντιακάτασταση..


@ Leroi..
Εχουμε ξανακάνει μαζί συζήτησης και πράγματι, γνωρίζω την προηγούμενη ιδιότητά σου.. Και πραγματικά την γνώση σου και την γνώμη σου την εκτιμώ και την ασπάζομαι..
Καταρχην να σου δηλώσω ότι θα το φτάσω το πράγμα εκεί που πρέπει. Δεν έχω να χάσω τίποτα ούτε να φοβηθώ.
Πάντως, έχω ευλόγως πολλές αμφιβολίες για το quality control στον Γερμανό, όπως πλέον δουλεύει..
Επειδή πάντως το intergration με την cosmote σχετικά πρόσφατα ολοκληρώθηκε, ίσως κάποια πράγματα να έχουν αλλάξει από τότε που έφυγες..
Still, την γνώμη σου την ακούω..
Επί του θέματος της εγγυήσεως. Θεωρώ ότι η εγγύηση είναι 2 έτη. Αν δεν δεχθεί ο Γερμανός να μου το περάσει, εφόσον περάσω το ένα έτος κατοχής, ασφαλώς θα κάνω εξώδικο και ασφαλώς θα προσφύγω δικαστικώς. Μάλιστα, στην δικαστική μου διένεξη με τον Γερμανό θα το θέσω σαν ζήτημα πως αναγνώριση.. Και θα δούμε τι θα μας πούνε και τα δικαστήρια (οτι λενε μια ζωή δηλαδή, αφού εφαρμόζουν τον ΝΟΜΟ και όχι την ¨"πολιτική" μιας εταιρίας). Και μάλιστα, να εξηγήσουμε κατι: Η αππλε μπορεί να λεει ότι εγώ βάσει αμερικάνικης νομοθεσίας σας δίνει 1 έτος εγγύηση.. Ο εισαγωγέας πρώτος θα πρέπει να πει πως ¨κύριοι, εδώ ισχύουν 2 έτη". Κάνουν όμως την πάπια...
Επί του ότι έκανε λάθος η τηλεφωνήτρια, ας πούμε πως είναι προφανές.. Αν την άκουγες όμως, την βεβαιότητα της και τις περιγραφές της, άλλη εικόνα θα σχημάτιζες...

Τέλος Leroi, να σου πω ότι στο εξωτερικό, (στο λινκ που παρέπεμψα στο εξώδικο, μπορείς να το διαβάσεις) αυτή ακριβώς η βλάβη αντιμετωπίζεται με ΑΜΕΣΗ αντικατάσταση σφραγισμένης συσκευής και όχι με επισκευές όπως εδώ... Το διαβάζεις αλλά το ξέρω και από προσωπική εμπειρία..
Α! Λένε και κανένα συγνώμη για την ταλαιπωρία που υπέστη ο άλλος μέχρι να πεταχθεί στο genius bar... Όπως εδώ... Καμία συγνώμη και διαδικασία service 2 εβδομάδες, και απάντηση επί του αιτήματος άλλες 2...
Καλά κρασ(ι)ά !!

#28   Leroi

Leroi

    iPH Enthousiast

  • 382 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 16/11/2010 - 19:41

Πρώτη παράγραφος από τους όρους εγγύησης της Apple.

Apple’s warranty obligations for this hardware product are limited to the terms set forth below:
Apple Inc. (“Apple”) warrants this Apple-branded hardware product against defects in materials and workmanship under normal use for a period of ONE
(1) YEAR from the date of retail purchase by the original end-user purchaser (“Warranty Period”). If a hardware defect arises and a valid claim is received
within the Warranty Period, at its option and to the extent permitted by law, Apple will either (1) repair the hardware defect at no charge, using new
or refurbished replacement parts, (2) exchange the product with a product that is new or which has been manufactured from new or serviceable used
parts and is at least functionally equivalent to the original product, or (3) refund the purchase price of the product. Apple may request that you replace
defective parts with new or refurbished user-installable parts that Apple provides in fulfillment of its warranty obligation.
A replacement product or
part, including a user-installable part that has been installed in accordance with instructions provided by Apple, assumes the remaining warranty of
the original product or ninety (90) days from the date of replacement or repair, whichever provides longer coverage for you. When a product or part
is exchanged, any replacement item becomes your property and the replaced item becomes Apple’s property. Parts provided by Apple in fulfillment
of its warranty obligation must be used in products for which warranty service is claimed. When a refund is given, the product for which the refund is
provided must be returned to Apple and becomes Apple’s property


Είναι ξεκάθαρα τα πράγματα από τη μεριά της apple στις refurbished συσκευές αλλά και στα refurbished ανταλλακτικά της. Μπροστά στα μάτια μας ήταν και δε το διαβάζει ποτέ κανένας..


Επίσης, ίσως αυτό το "If a hardware defect arises and a valid claim is received within the Warranty Period, at its option and to the extent permitted by law" σημαίνει ότι μπορούμε να διεκδικήσουμε και τη διετή εγγύηση.


Και ακόμη, κάτι από τη σελίδα της apple και το sales policies,

Dead On Arrival (DOA) Product: System Failure Out of the Box

An Apple-branded hardware product is considered DOA if it shows symptoms of a hardware failure, preventing basic operability, when you first use it after opening the box. If you believe that your product is DOA, please call AppleCare Technical Support at 1-800-APL-CARE (1-800-275-2273) within 30 calendar days of the invoice date. AppleCare Technical Support will determine whether the product is DOA and offer you the following options:

Replacement: Apple, at its expense, will ship another of the same product. AppleCare Technical Support will put you in touch with an Apple Store Customer Service Representative who will arrange for replacement and the DOA product’s return.

Service: You may have the product repaired. However, once you choose that option, you may not request replacement of the product.

If AppleCare Technical Support determines that a returned product is not DOA, Apple will apply Apple’s standard product warranty to the product. Further, if AppleCare determines that you have misrepresented a returned product’s condition and that the product is not DOA, Apple may impose a $400 handling fee.


This DOA policy applies only to Apple-branded hardware products currently offered at the Apple Store. As new products are offered, Apple reserves the right to determine whether or not this policy applies. This DOA policy does not apply to third-party products that do not bear the Apple brand name. You must call the manufacturer directly with any third-party product issues.


Γενικότερα είναι ξεκάθαρα τα πράγματα, άσχετα αν δεν είναι και τα καλύτερα για εμας τους καταναλωτές.


Αυτό που καλό θα ήταν να διεκδικηθεί, είναι να υπάρχει και Ελλάδα οι 30 ημερολογιακές ημέρες για έλεγχο DOA. Αλλά από τη στιγμή που δεν υπάρχει Apple στην Ελλάδα..

#29   zvrikos

zvrikos

    iPH Enthousiast

  • 521 μηνύματα
  • Twitter:@zvrikos
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 16/11/2010 - 19:41

καλα οκ αν κοιταξεις την απαντηση μου μετα απο δεκα λεπτα αφου ηρεμησεις θα καταλαβεις οτι σου λεω οτι τσαμπα κινησες ολη την διαδικασια διοτι η συσκευη σου αντικατασταθηκε.δεν θελω να σε ειρωνευτω ουτε σε ξερω ουτε με ξερεις ουτε οικοπεδα εχουμε να χωρισουμε.
ηρεμησε πηγαινε παρε την καινουρια σου συσκευη μεσα στην ζελατινα και τους καινουριους σειριακους και να την χαρεις οπως δεν εκανες με την προηγουμενη προβληματικη.
να ξερεις λοιπον οτι ο γερμανος ανοιγει μονο το εμπροσθιο τμημα της συσκευης για να διαπιστωσει αν υπαρχει υγρασια και το ξανακλεινει.
δεν εχει εξουσιοδοτηση να κανει κατι αλλο και δεν μπορει να βγαλει μπαταρια, πλακετα, βυσμα συνδεσης/φορτισης,
η και καλυμματα ακομα.ασε που δεν τους εχει εκπαιδευσει κανεις .
οτι θελεις παντως στειλε μου πμ να σε βοηθησω


α και πηγαινε να παρεις την συσκευη....



:)
Ήρεμος είμαι ρε pats..
Καταρχήν ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου...
Μου λες κάτι ΠΟΥ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΕΡΜΑΝΟ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΠΕΙ.. Αυτό πως το εξηγείς? Πως εξηγείς επίσης το ότι το ρεπορτ δεν γράφει για αντικατάστση αλλά για επισκευή?
Θα την πάρω την συσκυεή με επιφύλαξη δικαιωμάτων... ¨ηδη εκεί οδεύω σαν λύση γιατί δεν σκοπέυω να πληρώσω άλλα χρήματα. Παράλληλα, όμως έχω δικαίωμα, να κάνω την αγωγή μου και να ζητήσω όσα δικαιούμαι...

Ευχαριστώ...

#30   Leroi

Leroi

    iPH Enthousiast

  • 382 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 16/11/2010 - 19:52

ΔΕΝ μιλάω στην περίπτωση μου για DOA (στην οποία καταχρηστικώς οι εταιρίες παραδίδουν refurbished τηλέφωνα), αλλά για τέτοια αντιακάτασταση..


@ Leroi..
Εχουμε ξανακάνει μαζί συζήτησης και πράγματι, γνωρίζω την προηγούμενη ιδιότητά σου.. Και πραγματικά την γνώση σου και την γνώμη σου την εκτιμώ και την ασπάζομαι..
Καταρχην να σου δηλώσω ότι θα το φτάσω το πράγμα εκεί που πρέπει. Δεν έχω να χάσω τίποτα ούτε να φοβηθώ.
Πάντως, έχω ευλόγως πολλές αμφιβολίες για το quality control στον Γερμανό, όπως πλέον δουλεύει..
Επειδή πάντως το intergration με την cosmote σχετικά πρόσφατα ολοκληρώθηκε, ίσως κάποια πράγματα να έχουν αλλάξει από τότε που έφυγες..
Still, την γνώμη σου την ακούω..
Επί του θέματος της εγγυήσεως. Θεωρώ ότι η εγγύηση είναι 2 έτη. Αν δεν δεχθεί ο Γερμανός να μου το περάσει, εφόσον περάσω το ένα έτος κατοχής, ασφαλώς θα κάνω εξώδικο και ασφαλώς θα προσφύγω δικαστικώς. Μάλιστα, στην δικαστική μου διένεξη με τον Γερμανό θα το θέσω σαν ζήτημα πως αναγνώριση.. Και θα δούμε τι θα μας πούνε και τα δικαστήρια (οτι λενε μια ζωή δηλαδή, αφού εφαρμόζουν τον ΝΟΜΟ και όχι την ¨"πολιτική" μιας εταιρίας). Και μάλιστα, να εξηγήσουμε κατι: Η αππλε μπορεί να λεει ότι εγώ βάσει αμερικάνικης νομοθεσίας σας δίνει 1 έτος εγγύηση.. Ο εισαγωγέας πρώτος θα πρέπει να πει πως ¨κύριοι, εδώ ισχύουν 2 έτη". Κάνουν όμως την πάπια...
Επί του ότι έκανε λάθος η τηλεφωνήτρια, ας πούμε πως είναι προφανές.. Αν την άκουγες όμως, την βεβαιότητα της και τις περιγραφές της, άλλη εικόνα θα σχημάτιζες...

Τέλος Leroi, να σου πω ότι στο εξωτερικό, (στο λινκ που παρέπεμψα στο εξώδικο, μπορείς να το διαβάσεις) αυτή ακριβώς η βλάβη αντιμετωπίζεται με ΑΜΕΣΗ αντικατάσταση σφραγισμένης συσκευής και όχι με επισκευές όπως εδώ... Το διαβάζεις αλλά το ξέρω και από προσωπική εμπειρία..
Α! Λένε και κανένα συγνώμη για την ταλαιπωρία που υπέστη ο άλλος μέχρι να πεταχθεί στο genius bar... Όπως εδώ... Καμία συγνώμη και διαδικασία service 2 εβδομάδες, και απάντηση επί του αιτήματος άλλες 2...
Καλά κρασ(ι)ά !!


Εάν έγινε αντικατάσταση εντός ημερών DOA με ανακατασκευασμένη από κάποιον, είναι λάθος, δεν ακολουθήθηκε διαδικασία DOA, αλλά service.


Αντικατάσταση στο εξωτερικό ναι, αλλά μήπως εντός των 30 ημερών που ανέφερα μόλις από τα sales policies?

Για τα 2 έτη εγγύησης είμαι 100% μαζί σου.

Για την άσχημη εξυπηρέτηση και συμπεριφορά, θα σε συμβούλευα να κάνεις παράπονο ονομαστικό. Με το όνομα της υπαλλήλου. Που φυσικά το ζητάμε πάντα.




Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες