Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Η εταιρία ΓΕΡΜΑΝΟΣ και το επίπεδο σερβις της


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
54 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#31   zvrikos

zvrikos

    iPH Enthousiast

  • 521 μηνύματα
  • Twitter:@zvrikos
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 16/11/2010 - 19:52

Πρώτη παράγραφος από τους όρους εγγύησης της Apple.

Apple’s warranty obligations for this hardware product are limited to the terms set forth below:
Apple Inc. (“Apple”) warrants this Apple-branded hardware product against defects in materials and workmanship under normal use for a period of ONE
(1) YEAR from the date of retail purchase by the original end-user purchaser (“Warranty Period”). If a hardware defect arises and a valid claim is received
within the Warranty Period, at its option and to the extent permitted by law, Apple will either (1) repair the hardware defect at no charge, using new
or refurbished replacement parts, (2) exchange the product with a product that is new or which has been manufactured from new or serviceable used
parts and is at least functionally equivalent to the original product, or (3) refund the purchase price of the product. Apple may request that you replace
defective parts with new or refurbished user-installable parts that Apple provides in fulfillment of its warranty obligation.
A replacement product or
part, including a user-installable part that has been installed in accordance with instructions provided by Apple, assumes the remaining warranty of
the original product or ninety (90) days from the date of replacement or repair, whichever provides longer coverage for you. When a product or part
is exchanged, any replacement item becomes your property and the replaced item becomes Apple’s property. Parts provided by Apple in fulfillment
of its warranty obligation must be used in products for which warranty service is claimed. When a refund is given, the product for which the refund is
provided must be returned to Apple and becomes Apple’s property


Είναι ξεκάθαρα τα πράγματα από τη μεριά της apple στις refurbished συσκευές αλλά και στα refurbished ανταλλακτικά της. Μπροστά στα μάτια μας ήταν και δε το διαβάζει ποτέ κανένας..


Επίσης, ίσως αυτό το "If a hardware defect arises and a valid claim is received within the Warranty Period, at its option and to the extent permitted by law" σημαίνει ότι μπορούμε να διεκδικήσουμε και τη διετή εγγύηση.


Και ακόμη, κάτι από τη σελίδα της apple και το sales policies,

Dead On Arrival (DOA) Product: System Failure Out of the Box

An Apple-branded hardware product is considered DOA if it shows symptoms of a hardware failure, preventing basic operability, when you first use it after opening the box. If you believe that your product is DOA, please call AppleCare Technical Support at 1-800-APL-CARE (1-800-275-2273) within 30 calendar days of the invoice date. AppleCare Technical Support will determine whether the product is DOA and offer you the following options:

Replacement: Apple, at its expense, will ship another of the same product. AppleCare Technical Support will put you in touch with an Apple Store Customer Service Representative who will arrange for replacement and the DOA product’s return.

Service: You may have the product repaired. However, once you choose that option, you may not request replacement of the product.

If AppleCare Technical Support determines that a returned product is not DOA, Apple will apply Apple’s standard product warranty to the product. Further, if AppleCare determines that you have misrepresented a returned product’s condition and that the product is not DOA, Apple may impose a $400 handling fee.


This DOA policy applies only to Apple-branded hardware products currently offered at the Apple Store. As new products are offered, Apple reserves the right to determine whether or not this policy applies. This DOA policy does not apply to third-party products that do not bear the Apple brand name. You must call the manufacturer directly with any third-party product issues.


Γενικότερα είναι ξεκάθαρα τα πράγματα, άσχετα αν δεν είναι και τα καλύτερα για εμας τους καταναλωτές.


Αυτό που καλό θα ήταν να διεκδικηθεί, είναι να υπάρχει και Ελλάδα οι 30 ημερολογιακές ημέρες για έλεγχο DOA. Αλλά από τη στιγμή που δεν υπάρχει Apple στην Ελλάδα..



@ Leroi..
Στο μυαλό μου είσαι? :)
Λοιπόν..Τα έχουμε ξαναπέι νομίζω μαζί σε σχετικό ποστ....
Αυτά που αναφέρει η apple, γενικώς ισχύοντα για οτιδήποτε πουλάει παγκοσμίως, είναι τα ελάχιστα αλλά, σε καθε περίπτωση, δεν μπορεί να περιορίσει μονομερώς τα δικαιώματα του καταναλωτή, όπως σε άλλα ποστ αναφέρεται.
ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΤΟΝΙΣΤΕΙ ΤΟ ΕΞΗΣ.
Οι συγκεκριμένοι όροι, είναι όροι προσχώρησης, όπως λεγεται. Δηλαδή ουδέποτε έχουμε διαπραγματευτεί πριν την αγορά τους με την apple, συνεπώς η επίκληση τους από πλευράς της δεν σημαίνει ότι μπορεί να οδηγήσει σε περιορισμό δικαιωμάτων παρεχόμενων από τον Νόμο και ελέγχεται από το Δικαστήριο για την καταχρηστικότητα του (έχω κερδίσει δικαστήριο κατά ασφαλιστικής με επίκληση τέτοια καταχρηστικότητας). Επίσης, ουδέποτε και ουδείς μου έδειξε τους όρους αυτούς πριν αγοράσω την συσκευή. Οϋτε συμφώνησα ρητώς και εγγράφως ούτε προφορικώς με το περιεχόμενο του. Υπάρχουν εκεί για να δείχνουν το ελάχιστο της εξασφάλισης της εταιρίας... Εάν δεν μας αρκεί, τα δικαστήρια σε κάθε περίπτωση θα εφαρμόσουν καταρχήν τον Νόμο. και ο νόμος λεει πως ελάττωμα που εμφανίζεται σε 6 μήνες θεωρείται εκ του εργοστασίου..



ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ η apple λεει:

Service: You may have the product repaired. However, once you choose that option, you may not request replacement of the product.

ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΦΟΣΟΝ ΟΙ ΕΔΩ ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΡΕΠΟΡΤ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΤΙ ΕΓΙΝΕ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ..
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΖΗΤΗΣΩ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΦΟΣΟΝ ΞΑΝΑΕΜΦΑΝΙΣΘΕΙ Η ΖΗΜΙΑ..

Α! Και με βάση τον Νόμο, με την αντικατάσταση, ξεκινάει καινούργια εγγυητική περίοδος... γιατί κάτι τέτοιο ειπώθηκε, εσφαλμένα, από κάποιον προηγουμένως... για να μην ξεχάσουμε αυτά που ξέρουμε...

Banner Ad (απενεργοποιείται όταν συνδεθείτε)

Banner Ad (απενεργοποιείται όταν συνδεθείτε)

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#32   zvrikos

zvrikos

    iPH Enthousiast

  • 521 μηνύματα
  • Twitter:@zvrikos
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 16/11/2010 - 19:59

Το όνομα της υπαλλήλου που μου έδωσε το "ρεπορτ" είναι γνωστό στον γερμανό.. Μάλιστα, ο υπέυθυνος που χειρίστηκε το θέμα, λέει ότι άκουσε την ηχογραφημένη συνομιλία μας και πράγματι είπε πως ήταν λάθος εντελώς η τοποθέτηση της..
Και στην τελική εγώ θα συμμορφώσω το μαγαζί?
ΟΧΙ δεν μιλάω για DOA... Αυτά που έχω δει σε επίπεδο σερβις στην Αμερική... άστο.....


Και για όσους θέλουν να ξέρουν τι γίνεται και εάν τους δίνουν refurbished συσκευές ή όχι ας τσεκάρουν εδώ..

http://www.chipmunk....applemodel.html

Για να μην ακούγεται το μακρύ και το κοντό του καθένα..
Εμένα πάντως, ό,τι είχα refurbished ήταν άψογο...
for the record..

#33   DINFUN

DINFUN

    -

  • 16182 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 16/11/2010 - 20:02

να μιλησω πιο απλα ελληνικα λοιπον αφου δεν γινομαι αντιληπτος.στην περιπτωση του iphone οταν εχει σπασει οθονη η τζαμακι δινεις 220 και περνεις ενα ολοκαινουριο τηλεφωνο οπως εχει βγει απο το εργοστασιο.αυτα ειναι και τα refurbished που ερχονται απ ευθειας απο ιρλανδια οπου ειναι και το service level 5 για apple.ετσι τα στελνουν αυτοι σε αυτες τις ζελατινες.τωρα αν εσεις δουλευετε μεσα στο κεντρο επισκευης και ξερετε οτι αυτα ειναι ανακατασκευασμενα οκ τοτε γιατι γραφετε εδω τις αποριες σας.
και για να ξεκαθαρισω κατι το κεντρικο σερβις του γερμανου βγαζει το εμπροσθιο μερος και εφ οσον δεν αντικρυσει υγρασια η στραβωμενο εσωτερικο η σπασιμο το κλεινει παλι και αν ειναι εντος εγγυησης το αντικαθιστα αλλιως ενημερωνειο βασει επισημου τιμοκαταλογου και παλι με αυτη την τιμη δινει καινουριο τηλεφωνο και στελνει το χαλασμενο ιρλανδια.αν εκει κανουν παγαποντιες τοτε δεν το ξερω....


χωρις να θελω να επεμβω στην καθ' ολα σοβαρη συζητηση θετω εναν προβληματσμο.. με τα λιγα αγγλικα που ξερω.. αλλα και απο το google translate refurbrished=ανακαινισμενο (ανακατασκευασμενο) σε καμια περιπτωση κανουριο.

http://translate.goo.../?hl=el&tab=wT#

Τελευταία επεξεργασία από: DINFUN, 16/11/2010 - 20:06


#34   Leroi

Leroi

    iPH Enthousiast

  • 382 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 16/11/2010 - 20:08

1. Συμφωνώ φυσικά με όσα λες. Αλλά ο νόμος είναι κάθετος? Αναφέρει πουθενά τη φράση "σφραγισμένη εξ εργοστασίου συσκευή" ή κάτι παρόμοιο. Ή μήπως επισκευή ή αντικατάσταση με νέα (δηλαδή απλά άλλη) συσκευή που να λειτουργεί σαν καινούρια? Όπως λέει και η apple "exchange the product with a product that is new or which has been manufactured from new or serviceable used parts and is at least functionally equivalent to the original product". Γιατί στη τελική, τα refurbished, δεν είναι third party, η ίδια εταιρεία τα έχει κατασκευάσει, είναι πχ ένα iphone, που κάποιος το επέστρεψε γιατί του βρώμαγε, άλλαξε το καπάκι που είχε φθορά και είναι σαν καινούριο.

2. Και στη διάρκεια εγγύησης συμφωνώ, στα policies η apple αναφέρει ότι τυχόν επισκευές ή αντικαταστάσεις, δίνουν 90 μέρες εγγύησης απο την ημερομηνία επισκευής. Αλλά το γράφουν σε διάφορα σημεία για το νόμο, οπότε, πιστεύω ότι κάνουν πίσω σε κάθε χώρα που ισχύει αυτό που λες, αρκεί να επικαλεστείς τους νόμους και να το κυνηγήσεις αν χρειαστεί..που δε νομίζω ότι θα σε αφήσουν να τους στείλεις εξώδικο, μόλις τους δώσεις παράγραφο ίσως υποχωρήσουν..

3. Μη κολλάς σε περιγραφές τόσο πολύ, επισκευή με νέο ΙΜΕΙ σημαίνει νέα logic board, αλλά σου δίνουν ολόκληρη refurbished συσκευή και όχι μόνο νέα logic board με τα δικά σου υπόλοιπα ανταλλακτικά.

Τελευταία επεξεργασία από: Leroi, 16/11/2010 - 20:12


#35   tgnikit

tgnikit

    iPH Contributor

  • 1122 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 16/11/2010 - 20:29

Σκεφτήκατε το ενδεχόμενο το χαρτί του service να γράφει αντικατάσταση του εσωτερικού κλπ. για να δικαιολογήσει το κατάστημα τα έξοδά του στην apple ή στον αντιπρόσωπο και να εξυπηρετήσει το πελάτη?
Τώρα το άλλο θέμα με την υγρασία μου το έκανε κι εμένα ο Γερμανός πρίν 10 χρόνια! Το κινητό μετά απο 1 μήνα χάλασε και σώνει και καλά είχε πέσει νερό μεσα! Εκεί μπορείς να αποδείξεις οτι δεν έπεσε? Αξίζει να πάς στα δικαστήρια?! Ακόμα και δικηγόρος να είσαι, η ταλαιπωρία είναι πολύ μεγάλη και το κέρδος μηδενικό.
Η γνώμη μου, να παραλάβεις το κινητό (υπογράφοντας με κάθε επιφύλαξη τη παραλαβή), και μετά απο σχολαστικό έλεγχο (στο κατάστημα) να δείς αν πρέπει ή όχι να το κρατήσεις! Γιατί μιλάμε για 1 κινητό που σε 1 χρόνο θα είναι παλιό! και δεν αξίζει αν δεν έχει φθορά (πχ γρατζουνιά κτηπηματα κλπ) να χαλάμε τη ζαχαρένια μας, βασικό για εμένα είναι να ειναι ΑΡΙΣΤΟ εξωτερικά και φυσικά να λειτουργεί. Γιατί φαντάσου και το άλλο "του κουτιού" να έχει ελάττωμα!
Ού μπλέξεις είναι αυτα...

Τελευταία επεξεργασία από: tgnikit, 16/11/2010 - 20:37


#36   demollyon

demollyon

    iPH User

  • 128 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 16/11/2010 - 20:38

Τι έγινε ρε παιδιά, μας την έπεσε ο Γερμανός, κ έφτιαξε accounts στο forum?

Όσο για τον φίλο με το χαλασμένο iPhone, μπράβο σου, και καλό κουράγιο. Δεν είναι πολλοί αυτοί που έχουν το πείσμα, την υπομονή και την θέληση για δικαίωση (συμπεριλαμβάνω κ τον εαυτό μου).

#37   arkoudi

arkoudi

    iPH Enthousiast

  • 511 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad mini +4G

Δημοσίευση 16/11/2010 - 21:41

Καλησπέρα και από εμένα, δούλευα σε Γερμανό όμως όχι στο service και θέλω να εκφράσω την δική μου γνώμη για το θέμα.

Ο τεχνικός είτε είναι του Γερμανού είτε της Aravato δεν τον νοιάζει αν θα μας βγάλει το κινητό ως βλάβη εργοστασιακή είτε λόγο κακής χρήσης, δεν έχει κανένα απολύτως συμφέρον! Αυτό ισχύει για τον πιο "Άχρηστο" αλλά και για τον πιο "Έμπειρο" τεχνικό... Το θέμα είναι αν θα τα δεχθούν πίσω οι εταιρίες και δώσουν τα λεφτά στους μεταπωλητές (Γερμανός κτλ.)
Για κάτι που δεν μπορώ να πω με σιγουριά είναι το αν έχουν κάποιο budget που μπορούν να διαθέσουν ανα μοντέλο,αλλά και πάλι λέω δεν εξαρτάται από τον τεχνικό του Γερμανού αλλά από αυτόν της Nokia,Apple,Samsung κτλ. Που είναι στο τεχνικό τμήμα της εταιρίας τους για την εξέλιξη της επισκευής/αντικατάστασης.
Αυτό που επικρατεί κυρίως στα κινητά είναι να μή τα δέχονται πίσω οι εταιρίες και οι μεταπωλητές να τα "τρώνε" και να χάνουν από τον τζίρο τους.

Στο θέμα της αντικατάστασης πουθενά δεν αναφέρει ότι μας δίνουν ένα καινούριο του κουτιού !! Πάντα ανακατασκευασμένα τηλέφωνα παίρνουμε και αν θυμάμαι καλά το χαρτί που "έδινε" ο Γερμανός αναφέρει ότι μας δίνουν ανακατασκευασμένο.

Όσο αφορά την συμπεριφορά τον Πωλητών/Τεχνικών σε καταστήματα λιανικής:
Παιδιά συγχωρέστε μας αλλά ακούμε τόσα κάθε μέρα και πολλοί από εσάς δεν είστε οι πιο εύκολοι άνθρωποι και ούτε όταν σας καλωσορίζουμε μας απαντάτε με χαμόγελο όπως θα ήταν το πρέπον σε μία κοινωνία, έχετε τις μαύρες σας, τις έχουμε και εμείς...όλοι μαζί ζούμε σε αυτή τη χώρα με τα καλά και τα κακά της,μαζί διασκεδάζουμε,μαζί γιορτάζουμε και μαζί προετοιμάζουμε το αύριο.

Ένα ερώτημα έχω να θέσω όμως, έχει ποτέ στείλει ποτέ κάποιος από εσάς ένα iPhone 4 για επισκευή σε Vodafone και να του δώσουν ένα 3GS για αντικατάσταση ? Είναι κάτι που με ενδοιαφέρει επαγγελματικά και θέλω να το γνωρίζω.

Φιλικά
Σάββας
Υπεύθυνος Τμήματος Κινητής Τηλεφωνίας

#38   inside

inside

    iPH Member

  • 268 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 16/11/2010 - 21:56

Το ιδιο προβλημα επαθα και εγω με το μικροφωνο:( το πηγα και μου λενε σε 7 μερες θα γινει αντικατασταση αμα δεν εχει υργασια μεσα, και οτι στο iphone δεν βαζουν χερι και οτι δεν το ανοιγουν

Τεχνικος μου ειπε:

θα κανουμε αναβαθμιση λογισμικου και αμα το προβλημα υπαρχει ακομα και εφοσων δεν υπαρχει υργασια αρα ειστε εντος εγγυησης θα γινει αντικατασταση με καινουρια συσκευη

Μακαρι ολα να πανε καλα γιατι πολλα για την υπουλη υργασια ακουω.

Τελευταία επεξεργασία από: inside, 16/11/2010 - 21:57


#39   zvrikos

zvrikos

    iPH Enthousiast

  • 521 μηνύματα
  • Twitter:@zvrikos
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 16/11/2010 - 23:57

Είναι λογικό να δουν εάν υπάρχει υγρασία πρώτα.. Γιατί πρέπει να δούν εάν ισχύει πρώτα πρώτα η εγγύηση..
Κοίτα μόνο ΜΕΤΑ μην αρχίσουν τα... ναι κάναμε επισκευή... οχι δεν κάναμε επισκευή.... ναι κάναμε αντικατάσταση... όχι δεν κάναμε αντικατάσταση.. κτλ κτλ...
Ελπίζω να τελειώνεις όσο γίνεται καλύτερα.. Εγώ πέραν του μήνα είμαι και ακόμη....
Καλή τύχη

ΥΓ Εάν σου κάνουν αντικατάσταση, ενημέρωσε μας για το τι γράφει το χαρτί του report...
θα έχει πλάκα..

Τελευταία επεξεργασία από: zvrikos, 17/11/2010 - 00:02


#40   zvrikos

zvrikos

    iPH Enthousiast

  • 521 μηνύματα
  • Twitter:@zvrikos
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 17/11/2010 - 00:08

Να συμπληρώσω επίσης τα εξής:

1) Με την ευκαιρία, σε όσους έχουν αντικαταστήσει το κινητό από την vodafone, ενημερώστε μας τι έγραφαν τα service report και εκεινης...
Δεν μπορεί... θα την βρούμε την άκρη..

2) Ψάχνω, αλλά για λόγους που δε μπορώ να αντιληφθώ, δεν υπάρχει πουθενά αναφορά σε direct phone line ή email από τα τμήματα human resources (ανθρωπίνων πόρων) και marketing..
Τους ψάχνω, βασικά, για να τους ενημερώσω επί της παρούσης δημοσίευσης... Μήπως και κάποιου το αυτί ιδρώσει και σε κάθε περίπτωση να καταλάβουν ότι ΚΑΠΟΙΟΙ δεν δέχονται στοϊκά την αντικαταναλωτική και εξόχως αντιπελατειακή συμπεριφορά τους... Καλά τα συνέδρια και οι επιμορφώσεις, αλλά ας διαβάζουν και λίγο....

Με την ευκαιρία, επίσης, διαπιστώνω ότι το iphonehellas θα μπορούσε να απευθύνεται και να ζητάει και επισήμως τη θέση όσων αναφέρονται σε οποιοδήποτε ποστ.. Όπως κάνουν σε κάποια περιοδικά...
Δεν θέλω να θεωρηθεί ότι κάνω μονόλογο ή τα λέω μόνο σφαιρικά.. Ο διάλογος είναι ο καλύτερος τρόπος για την προαγωγή (ΝΑΙ!) και υπηρεσιών υπέρ των υπολοίπων..


Ευχαριστώ

#41   pats

pats

    iPH Addict

  • 754 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad mini +4G

Δημοσίευση 17/11/2010 - 09:34

Εάν έγινε αντικατάσταση εντός ημερών DOA με ανακατασκευασμένη από κάποιον, είναι λάθος, δεν ακολουθήθηκε διαδικασία DOA, αλλά service.


σωστος σε ολα.εφ οσον εισαι στις 3 μερες ηταν λαθος που δεν σου εδωσαν καινουρια εξ ολοκληρου συσκευη

Α! Και με βάση τον Νόμο, με την αντικατάσταση, ξεκινάει καινούργια εγγυητική περίοδος... γιατί κάτι τέτοιο ειπώθηκε, εσφαλμένα, από κάποιον προηγουμένως... για να μην ξεχάσουμε αυτά που ξέρουμε...

εγω ξερω οτι σε περιπτωση αγορας καινουριου εχεις 1 χρονο εγγυηση.ομως σε περιπτωση που το κινητο σου χαλασει εντος εγγυησης και στο αντικαταστησουν ισχυει ο χρονος εγγυησης της αρχικης αγορας.βεβαια υπαρχει παραθυρο για την αpple για 2 χρονια.

χωρις να θελω να επεμβω στην καθ' ολα σοβαρη συζητηση θετω εναν προβληματσμο.. με τα λιγα αγγλικα που ξερω.. αλλα και απο το google translate refurbrished=ανακαινισμενο (ανακατασκευασμενο) σε καμια περιπτωση κανουριο.

http://translate.goo.../?hl=el&tab=wT#

μα αυτο ειπα.αλλα αυτα τα συναρμολογουν στην ιρλανδια και δεν μπορεις να ξερεις αν ειναι ξαναχρησιμοποιημενο εκτος αν το γνωριζεις προσωπικα οποτε οκ

#42   zvrikos

zvrikos

    iPH Enthousiast

  • 521 μηνύματα
  • Twitter:@zvrikos
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 17/11/2010 - 09:39

Καλημερα
Όπως φαίνεται από τα προηγουμενα ποστ
1) Καταρχήν είναι 30 οι ημέρες DOA που δίνει η apple. ΟΧΙ 3
2) Δεν υπάρχει περίπτωση συσκευή αντικατάστασης να έχει μικρότερη εγγυτηική περίοδο από ο,τι έχει μια καινούργια. Απλό: Εάν ήταν έτσι, θα σου έδιναν στον 23 μήνα μια συσκευή η οποία, στην ουσία θα στερούνταν εγγυήσεως. Δεν είναι δυνατόν. Κάθε νέα συσκευή, έχει νέα εγγύηση. Αλλιώς, θα οδηγούμασταν σε ανεπιεική και παράλογα αποτελεσματα
3) Ναι τα refurbished ΔΕΝ είναι καινούργια. Το έχουμε ξαναπει τι είναι...

#43   Leroi

Leroi

    iPH Enthousiast

  • 382 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 17/11/2010 - 15:13

Καλημερα
Όπως φαίνεται από τα προηγουμενα ποστ
1) Καταρχήν είναι 30 οι ημέρες DOA που δίνει η apple. ΟΧΙ 3
2) Δεν υπάρχει περίπτωση συσκευή αντικατάστασης να έχει μικρότερη εγγυτηική περίοδο από ο,τι έχει μια καινούργια. Απλό: Εάν ήταν έτσι, θα σου έδιναν στον 23 μήνα μια συσκευή η οποία, στην ουσία θα στερούνταν εγγυήσεως. Δεν είναι δυνατόν. Κάθε νέα συσκευή, έχει νέα εγγύηση. Αλλιώς, θα οδηγούμασταν σε ανεπιεική και παράλογα αποτελεσματα
3) Ναι τα refurbished ΔΕΝ είναι καινούργια. Το έχουμε ξαναπει τι είναι...


καλησπέρα.

1. 30 ημέρες, αλλά το ελέγχει εάν πληρεί προδιαγραφές DOA και αν η βλάβη κρίνεται ως On Arrival

2. Όταν σου κάνουν τέτοια αντικατάσταση, συσκευής ή ανταλλακτικού, παίρνει το προϊόν 90 μέρες επιπλέον. Το γράφουν και οι αναφορές επισκευής του Γερμανου, 3 μήνες εγγύηση. Τώρα κατά πόσον ο νόμος είναι ξεκάθαρος δε ξέρω, ακόμα και αντικατάσταση με ανακατασκευασμένη παίρνει πάλι 2 χρόνια από την ημέρα αντικατάστασης? Τι να σου πω..μήπως αυτό ισχύει μόνο στην αντικατάσταση με σφραγισμένο? Τότε ο κάθε έξυπνος καταναλωτής, θα πήγαινε στο service, όπως λες το αντίστροφο για την εταιρεία, θα παρουσίαζε μια βλάβη, (είναι πολύ εύκολο) και θα είχε ευ' όρου ζωής δωρεάν εντός εγγύησης συσκευή. Ο νόμος πιστεύω προστατεύει και τις εταιρείες..και τις επιτρέπει να βάζει και κάποιους δικούς της όρους..από την ημέρα που αγόρασες το προϊόν και πήρες απόδειξη λιανικής, ναι θα έχεις 2 χρόνια..

2. Και στη διάρκεια εγγύησης συμφωνώ, στα policies η apple αναφέρει ότι τυχόν επισκευές ή αντικαταστάσεις, δίνουν 90 μέρες εγγύησης απο την ημερομηνία επισκευής. Αλλά το γράφουν σε διάφορα σημεία για το νόμο, οπότε, πιστεύω ότι κάνουν πίσω σε κάθε χώρα που ισχύει αυτό που λες, αρκεί να επικαλεστείς τους νόμους και να το κυνηγήσεις αν χρειαστεί..που δε νομίζω ότι θα σε αφήσουν να τους στείλεις εξώδικο, μόλις τους δώσεις παράγραφο ίσως υποχωρήσουν..3. Μη κολλάς σε περιγραφές τόσο πολύ, επισκευή με νέο ΙΜΕΙ σημαίνει νέα logic board, αλλά σου δίνουν ολόκληρη refurbished συσκευή και όχι μόνο νέα logic board με τα δικά σου υπόλοιπα ανταλλακτικά.



#44   thanasis

thanasis

    iPH Guru

  • 9456 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6

Δημοσίευση 17/11/2010 - 15:16

ακόμα και αντικατάσταση με ανακατασκευασμένη παίρνει πάλι 2 χρόνια από την ημέρα αντικατάστασης?



Οχι δεν ισχύει αυτό..Η εγγύηση που δίνεται ασχέτως του πόσο είναι,δίνεται με "ρίσκο" του τεχνικού τμήματος της εκάστοτε εταιρίας.

Τελευταία επεξεργασία από: thanasis, 17/11/2010 - 15:21

ezgif_com_crop_2.gif


#45   Leroi

Leroi

    iPH Enthousiast

  • 382 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 17/11/2010 - 15:26

Οχι δεν ισχύει αυτό..Η εγγύηση που δίνεται ασχέτως του πόσο είναι,δίνεται με "ρίσκο" του τεχνικού τμήματος της εκάστοτε εταιρίας.


και εγώ αυτής της άποψης είμαι και πιστεύω πως είναι καλυμμένοι και νομικά. Και αυτές τις 90 μέρες που δίνουν, ίσως είναι δια νόμου διάρκεια, το ελάχιστο που επιτρέπει ο νόμος δηλαδή σε περιπτώσεις επισκευής.

Τελευταία επεξεργασία από: Leroi, 17/11/2010 - 15:26





Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες