Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Η εταιρία ΓΕΡΜΑΝΟΣ και το επίπεδο σερβις της


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
54 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#46   inside

inside

    iPH Member

  • 268 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 18/11/2010 - 19:51

Το ιδιο προβλημα επαθα και εγω με το μικροφωνο:( το πηγα και μου λενε σε 7 μερες θα γινει αντικατασταση αμα δεν εχει υργασια μεσα, και οτι στο iphone δεν βαζουν χερι και οτι δεν το ανοιγουν

Τεχνικος μου ειπε:

θα κανουμε αναβαθμιση λογισμικου και αμα το προβλημα υπαρχει ακομα και εφοσων δεν υπαρχει υργασια αρα ειστε εντος εγγυησης θα γινει αντικατασταση με καινουρια συσκευη

Μακαρι ολα να πανε καλα γιατι πολλα για την υπουλη υργασια ακουω.


σημερα ελαβα το παρακατω email:

Αξιότιμε κ.xxxxxxxx,
Ευχαριστούμε για την προτίμηση που δείχνετε στο Δίκτυο Καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ.

Σας ενημερώνουμε ότι στην συσκευή σας έχει πραγματοποιηθεί επισκευή λογικού κυκλώματος με νέο ΙΜΕΙ : xxxxxxxxxxxxxxxx και με S/N xxxxxxxxxx. Έχει δρομολογηθεί με την σημερινή αποστολή προς το κατάστημά μας και θα ειδοποιηθείτε από εκεί τις επόμενες ημέρες σχετικά με την παραλαβή της.

Η επικοινωνία σας με εμάς είναι πάντοτε ευπρόσδεκτη και αποτελεί ευκαιρία για να γινόμαστε συνεχώς καλύτεροι.

Εάν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε ένα από τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ ή την " on-line επικοινωνία " στην ιστοσελίδα μας www.germanos.gr ή καλέστε τη Γραμμή Επικοινωνίας Καταναλωτή (χωρίς χρέωση από σταθερό τηλέφωνο) : 800-11-40000 ή 210-8006000 (από κινητό με χρέωση) και θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε.

Ευχαριστούμε για την επικοινωνία,


Τμήμα Διαχείρισης Πελατών

Δικτύου Καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ

Πηρα τηλ τα κεντρικα και μου ειπανε οτι οντως το iphone μου εφυγε και πηγε στο καταστημα σημερα και θα με παρουν τηλ αυριο η την δευτερα να παω να το παραλαβω αλλα οτι εγινε αντικατασταση και οχι επισκευη.
τους ειπα στο email το service μου ειπε οτι εγινε επισκευη, και μου ειπε οτι δεν ξερει αλλα το pc λεει οτι εχει γινει αντικατασταση.

Δεν ξερω τι ακριβως θα γινει με την συσκευη. (ουτε αυτοι ξερουν αμα ειναι καινουρια(ανακατασκευασμενη) η οχι) αλλα ολη η διαδικασια πηρε 3 μερες! τα καλα να λεγοντε.
προσωπικα θελω να ευχαριστησω τον γερμανο για το πραγματικο γρηγορο service του.
η vodafone το 3gs το ειχε κρατησει 1 μηνα!!

Τελευταία επεξεργασία από: inside, 18/11/2010 - 19:55


Banner Ad (απενεργοποιείται όταν συνδεθείτε)

Banner Ad (απενεργοποιείται όταν συνδεθείτε)

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#47   inside

inside

    iPH Member

  • 268 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 19/11/2010 - 21:47

σημερα ελαβα το παρακατω email:

Αξιότιμε κ.xxxxxxxx,
Ευχαριστούμε για την προτίμηση που δείχνετε στο Δίκτυο Καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ.

Σας ενημερώνουμε ότι στην συσκευή σας έχει πραγματοποιηθεί επισκευή λογικού κυκλώματος με νέο ΙΜΕΙ : xxxxxxxxxxxxxxxx και με S/N xxxxxxxxxx. Έχει δρομολογηθεί με την σημερινή αποστολή προς το κατάστημά μας και θα ειδοποιηθείτε από εκεί τις επόμενες ημέρες σχετικά με την παραλαβή της.

Η επικοινωνία σας με εμάς είναι πάντοτε ευπρόσδεκτη και αποτελεί ευκαιρία για να γινόμαστε συνεχώς καλύτεροι.

Εάν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε ένα από τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ ή την " on-line επικοινωνία " στην ιστοσελίδα μας www.germanos.gr ή καλέστε τη Γραμμή Επικοινωνίας Καταναλωτή (χωρίς χρέωση από σταθερό τηλέφωνο) : 800-11-40000 ή 210-8006000 (από κινητό με χρέωση) και θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε.

Ευχαριστούμε για την επικοινωνία,


Τμήμα Διαχείρισης Πελατών

Δικτύου Καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ

Πηρα τηλ τα κεντρικα και μου ειπανε οτι οντως το iphone μου εφυγε και πηγε στο καταστημα σημερα και θα με παρουν τηλ αυριο η την δευτερα να παω να το παραλαβω αλλα οτι εγινε αντικατασταση και οχι επισκευη.
τους ειπα στο email το service μου ειπε οτι εγινε επισκευη, και μου ειπε οτι δεν ξερει αλλα το pc λεει οτι εχει γινει αντικατασταση.

Δεν ξερω τι ακριβως θα γινει με την συσκευη. (ουτε αυτοι ξερουν αμα ειναι καινουρια(ανακατασκευασμενη) η οχι) αλλα ολη η διαδικασια πηρε 3 μερες! τα καλα να λεγοντε.
προσωπικα θελω να ευχαριστησω τον γερμανο για το πραγματικο γρηγορο service του.
η vodafone το 3gs το ειχε κρατησει 1 μηνα!!



Με πηραν σημερα απο τον Γερμανο και πηρα και το παρελαβα! Καινουρια Συσκευη! :):)

#48   Leroi

Leroi

    iPH Enthousiast

  • 382 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 19/11/2010 - 21:49

Με πηραν σημερα απο τον Γερμανο και πηρα και το παρελαβα! Καινουρια Συσκευη! :):)


Ε ναι, καινούρια μεν, refurbished δε...
Τη δουλειά σου να κάνεις και να είναι στη πένα..

#49   inside

inside

    iPH Member

  • 268 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 19/11/2010 - 21:51

Ε ναι, καινούρια μεν, refurbished δε...
Τη δουλειά σου να κάνεις και να είναι στη πένα..


Ανακατασκευασμενη ναι αλλα στην ουσια και αυτη καινουρια με τις ζελατινες ηταν!
ολα καλα τελικα..:)

#50   biliou

biliou

    iPH User

  • 148 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad mini Retina

Δημοσίευση 19/11/2010 - 22:38

Εγω το πηγα 5 μερες μετα την αγορα γιατι μου επιανε μονο 3G και οχι απλο σημα. Σε 10 μερες μου εφεραν αλλο τηλεφωνο. Οχι μονο εσωτερικο! Το ξερω γιατι ειχα κανει κρυφο σημαδι στο δικο μου για να δω αν μου στειλουν το ιδιο πισω. Το επομενο λοιπον ειχε κατι σημαδακια γυρω απο το μεγαφωνο τα οποια φαινοντουσαν μονο αν σου το πουν να κοιταξεις εκει και μετα απο πολυ προσοχη. Το εκανα γαργαρα ομως γιατι αυτο που μου εδωσαν ηταν με παλιο Bootrom. Παντως αυτο που γνωριζω ειναι οτι οι συσκευες ΔΕΝ ανοιγονται στην Ελλαδα γιατι ετσι απαιτει η apple.

#51   nikkosnet

nikkosnet

    iPH User

  • 193 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • GameCenter:Nikkos K

Δημοσίευση 20/11/2010 - 01:09

Καλησπέρα και από εμένα. Παρακολουθώ με μεγάλο ενδιαφέρον τη συζήτηση ως καταναλωτής πλέον και όχι ως πρώην υπάλληλος του Γερμανού. Έχω φύγει από την εταιρία εδώ και σχεδόν 7 χρόνια, οπότε έχουν αλλάξει πολλά.
Κάποια άλλα παραμένουν όμως ίδια, όπως το μακρόστενο report του service που γράφει επισκευή λογικού κυκλώματος και εγγύηση 3 μηνών. Αλήθεια είναι ακόμα γαλάζιο; :blush:

Γενικά δεν είναι σωστό να "βράζουν όλοι στο ίδιο καζάνι". Οι τεχνικοί που βρίσκονται στα καταστήματα είναι παιδιά με σπουδές στα ηλεκτρονικά και με μερικά σεμινάρια, έχουν την ικανότητα να διαγνώσουν μια βλάβη ή να κάνουν μια απλή επισκευή (νομίζω Level 1, σωστά; ). Αν τελικά χρήζει σοβαρότερης επισκευής μια συσκευή, συνενοούνται με τον πελάτη για την αποστολή του τηλεφώνου στο κεντρικό service που όλοι γνωρίζουμε που βρίσκεται. Λογικά εκεί που είναι και της Vodafone κλπ.
Έτσι λοιπόν καλό είναι να μην κρίνουμε ανθρώπους χωρίς να γνωρίζουμε κάτι παραπάνω για αυτούς. Το ίδιο φυσικά ισχύει και για την τηλεφωνήτρια που τήρησε αυτή την απαράδεκτη στάση απέναντι στον πελάτη. Δεν γνωρίζεις ΠΟΙΟΣ είναι στην άλλη άκρη της γραμμής οπότε φρόντισε απλά να εφαρμόσεις τους κανόνες που σου έχει δώσει η εταιρία και αν δεν μπορείς να ανταπεξέλθεις, προώθησε τη κλήση σε κάποιο προϊστάμενο.
Τα χρόνια που βρισκόμουν στην αλυσίδα, σπάνια ερχόταν πελάτης με "επισκευασμένο" τηλέφωνο, να μας πει ότι είχε πρόβλημα η συσκευή του 2η φορά. Θυμάμαι δε περιπτώσεις που επειδή το κατάστημα όφειλε και ήθελε να εξηπηρετήσει τους πελάτες του, πολλές φορές δεν ακολουθούσε απόλυτα την διαδικασία και με το ΟΚ ενός αφεντικού ή του area manager, ή με μια διαβεβαίωση από τα κεντρικά, προχωρούσε σε επι τόπου αντικατάσταση της συσκευής, ρισκάρωντας για το κόστος.
Στο iphone 4 που το πουλάει 659 ευρώ το margin λογικά θα είναι από ελάχιστο έως ανύπαρκτο.

Η περιπέτεια του φίλου μας έχει πάρει τρομακτικές διαστάσεις αλλά βέβαια δεν είναι η πρώτη ούτε η τελευταία περίπτωση, όχι μόνο στο Γερμανό αλλά σε όλες τις εταιρίες. Παράδειγμα η περίπτωση του εισαγωγέα της Onkyo στην Ελλάδα που δεν αναγνώριζε την εγγύηση συσκευεών αγορασμένων από το εξωτερικό. Σίγουρα ο καθένας θα έχει τη δικιά του ιστορία να πει.

Αυτό λοιπόν που έπρεπε να γίνει κατά την άποψή μου πάντα, είναι αντικατάσταση της συσκευής και όχι πιθανή επισκεύη ή αλλαγή logic board, αφού η συσκευή παρουσίασε ελλάτωμα. Είναι όμως καθαρά θέμα του τι συμφωνία έχει κάνει η εταιρία που αναλαμβάνει το service, με τη μαμά εταιρία και πώς λειτουργεί το "σύστημά" τους.

Ο zvrikos θα περιμένει απάντηση από το Cupertino. Έστω λοιπόν φίλε μου (μου επιτρέπεις τον χαρακτηρισμό ε; ) ότι "δικαιώνεσαι" από την εταιρία και σου λέει ο άψογος υπάλληλος του Steve ότι πρέπει να σου ανατικαταστήσουν τη συσκευή με μια ολοκαίνουργια, σφραγισμένη κλπ. Πώς είσαι σίγουρος ότι εφαρμόστηκε κάποια τυπική οδηγία της εταιρίας και δεν έγινε κατ' εξαίρεση αντικατάσταση για τη περίπτωσή σου;
Εμένα πάντως αν ήμουν στη θέση σου θα με ενδιέφερε να μάθω την πραγματική αλήθεια και όχι να πω σκοτίστηκα τι έκαναν, εγώ πήρα νέα συσκευή. Η Apple ναι μεν βγάζει ποιοτικές συσκευές, κατάφερε να μην είναι made in china πουλώντας ακριβά και με ελάχιστο σε σχέση με άλλα προϊόντα, κέρδος για τους υπολοίπους. Συνεπώς θέλω να μάθω πώς πιάνουν τόπο τα λεφτά μου. Και το service είναι ένα κομμάτι της.

Καλώς ή κακώς όμως πρέπει να γίνονται επισκευές, αλλιώς στα δύο χρόνια θα είχαμε όλοι καινούργια τηλέφωνα, αυτοκίνητα, ψυγεία κλπ. Οι refurbished συσκευές μειώνουν τα κόστη των εταιριών και είναι (σε κανονικές συνθήκες) και η πιο γρήγορη λύση και για τον πελάτη. Θα πουν βέβαια πολλοί, μα εγώ πλήρωσα 800 ευρώ και το πήρα καινούργιο. ΟΚ. Αλλά αν έτσι είναι αναγκασμένος να κάνει ο μεταπωλητής ή το service point, δεν φταιεί απαράιτητα αυτός. Και με το καθεστώς που υπάρχει στην Ελλάδα σχετικά με την Apple....βράσε ρύζι....

Τελειώνοντας ξαναγυρνάμε στον τεχνικό του service που οφείλει να ενημερώσει για το μέλλον της συσκεής πριν του πει ο πελάτης το οκ.
Προσωπικά είμαι τυχερός με τις ηλεκτρονικές συσκευές μου αλλά αν ποτε χρειαστώ service, θα απευθυνθώ απευθείας στο service point και όχι εκεί που τα αγόρασα. Βέβαια επείδη ο zvrikos είναι στην επαρχία από ότι κατάλαβα, είναι λίγο δύσκολο αλλά πάντα υπάρχει λύση, προκειμένου να υπάρξει αποτέλεσμα και όχι εξάντληση υπομονής.

Συγνώμη για το μακροσκελές ποστ.

Φιλικά,
Νίκος

Τελευταία επεξεργασία από: nikkosnet, 20/11/2010 - 01:10


#52   Leroi

Leroi

    iPH Enthousiast

  • 382 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 20/11/2010 - 01:51

Η περιπέτεια του φίλου μας έχει πάρει τρομακτικές διαστάσεις


Η αλήθεια όμως είναι, ότι η προβλεπόμενη αντικατάσταση έγινε κανονικά και δε πήρε τρομακτικές διαστάσεις.

#53   nikkosnet

nikkosnet

    iPH User

  • 193 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • GameCenter:Nikkos K

Δημοσίευση 20/11/2010 - 02:03

Tρομακτικές όσο αφορά το ότι έφτασε σε εξώδικο κλπ. Εντάξει μπορεί να είναι δικηγόρος, αλλά είναι άλλος ένας πονοκέφαλος για αυτόν. Και η αντικατάσταση έγινε σύμφωνα με τους κανονισμούς και τη συμφωνία της εταιρίας. Δεν πήρε ένα "του κουτιου" να στο πω έτσι. Να ανοιχθεί μπροστά του κλπ. Πήρε ένα καινούργιο ανακατασκευής, πράγμα που δεν ήθελε. Και εκεί πιστεύω ξεκινάνε όλα.

#54   giannismak

giannismak

    iPH newbie

  • 2 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • GameCenter:makdrumz

Δημοσίευση 03/12/2010 - 05:46

Παιδιά σκεφτήτε λίγο απλά. Υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να έγινε λάθος στην αναφορά και αντί για αντικατάσταση να σημειώθηκε επισκευή και ο Γερμανός απλά να έχει την πολιτική "εγώ δεν κάνω λάθη"(όχι επίσημα δλδ).Στην αναφορά επισκευής υπάρχει το όνομα του ανθρώπου που το υπέγραψε; Αν ναι σε αυτόν θα αναφερθείς άμεσα, είτε δικαστικώς είτε δια της ομιλίας.

#55   alej

alej

    iPH Contributor

  • 1682 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad Air +4G
  • GameCenter:ALEJSALONICA

Δημοσίευση 18/07/2014 - 08:50

Παίδες τα refurbished μην τα φοβάστε!

Να σας πω γιατί, το δικό μου (καινούργιο) βγήκε από την παραγωγή 12/2013 και το πήρα 05/2014.

Θα το πάω όμως στο service για ένα θέμα στο touch id και λογικά θα μου δώσουν ανακατασκευασμένο, το οποίο μπορεί να είναι και πιο πρόσφατο.

Και να μην είναι, δεν έχει σημασία, αρκεί να είναι αψεγάδιαστο και να λειτουργεί καλά.

Η εγγύηση παίζει τον μεγαλύτερο ρόλο.






Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες