Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 1 ψήφοι

Ενημέρωση (προς εσάς) Διαμαρτυρία (προς την Apple)


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
124 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#16   YesorNo

YesorNo

    iPH Member

  • 263 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 17/05/2011 - 18:49

Δεν είπαμε αυτό φίλε μου. Καμιά σχέση.

Αλλά το οτι έχει πρόβλημα μια εφαρμογή που κοστίζει ενα α ποσό δεν οδηγεί στο συμπέρασμα οτι είναι μονόδρομος οι σπασμένες εφαρμογές. Διαμαρτυρήσου στον developer.

Αναφέρομαι γενικά και δεν απευθύνομαι σε κανέναν προσωπικά. Πάντα μα πάντα φιλικά... B)

Κανενα προβλημα φιλε μου..

Απλα οταν παθαινεις κατι τετοιο ειναι φανερο οτι θα σου περασει και αυτο απο το μυαλο..αλλα δεν ειναι ολοι ιδιοι ..Υπαρχουν πολλες εταιριες που αξιζουν μεχρι και το τελευταιο cents που θα τους δωσεις ..δεν αντιλεγω..

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#17   Researcher

Researcher

    iPH Hero

  • 3.615 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 17/05/2011 - 18:50

Διάβασες το purchase agreement από το site της CoPilot πριν αγοράσεις την εφαρμογή τους;

Φίλε μου η εταιρεία έχει κάθε δικαίωμα να αποσύρει το προϊόν της αν το κρίνει.

Εσύ ο ίδιος έπρεπε να είχες κρατήσει ένα backup της εφαρμογής κάπου. Εξ' άλλου τα περισσότερα προγράμματα ή keynote themes που αγοράζω στο λένε ξεκάθαρα. You buy this software in downloadable version only. Do please keep a copy of this software in your hard drive.

Πολύ φοβάμαι πως πας για μαλλί και θα βγεις κουρεμένος.

#18   nidi

nidi

    iPH Member

  • 304 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 17/05/2011 - 18:53

διευκρίνιση: εφόσον δεν έκανες format και δεν έχασες την εφαρμογή, το πρόβλημα είναι ότι δεν υποστηρίζεται πλέον με καινούρια updates;
αυτό είναι καθαρά θέμα της εταιρίας. αυτή είναι υποχρεωμένη για τα υποτιθέμενα licenses... το app store τι σχέση έχει;

προσωπικά εκτιμώ ότι αν νιώθεις ότι πρέπει να διεκδικήσεις κάτι, αυτό είναι από την εταιρία που φτιάχνει το copilot και όχι από το app store... (σε πρώτο επίπεδο τουλάχιστον, ίσως ζητώντας refund)
να σε ενημερώσω ότι στην περιγραφή του ευρωπαϊκού προϊόντος στο app store αναφέρεται κανονικά ότι περιέχει και ελληνικούς χάρτες...
το τελευταίο update ήταν στις 13/4/11... μήπως λοιπόν σε δουλεύουν κανονικά περί licenses;!

Τελευταία επεξεργασία από: nidi, 17/05/2011 - 18:55


#19   alexakisd

alexakisd

    iPH Contributor

  • 1.184 μηνύματα
  • Twitter:@alexakisdim
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4
  • Tablet:iPad
  • GameCenter:alexakisd@gmail.com

Δημοσίευση 17/05/2011 - 19:03

διευκρίνιση: εφόσον δεν έκανες format και δεν έχασες την εφαρμογή, το πρόβλημα είναι ότι δεν υποστηρίζεται πλέον με καινούρια updates;
αυτό είναι καθαρά θέμα της εταιρίας. αυτή είναι υποχρεωμένη για τα υποτιθέμενα licenses... το app store τι σχέση έχει;

προσωπικά εκτιμώ ότι αν νιώθεις ότι πρέπει να διεκδικήσεις κάτι, αυτό είναι από την εταιρία που φτιάχνει το copilot και όχι από το app store... (σε πρώτο επίπεδο τουλάχιστον, ίσως ζητώντας refund)
να σε ενημερώσω ότι στην περιγραφή του ευρωπαϊκού προϊόντος στο app store αναφέρεται κανονικά ότι περιέχει και ελληνικούς χάρτες...
το τελευταίο update ήταν στις 13/4/11... μήπως λοιπόν σε δουλεύουν κανονικά περί licenses;!


1)να επισημάνω πως άλλη version έχουν οι εφαρμογές που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή και άλλη version η εφαρμογή που έχω εγώ ήδη
2) να επισημάνω πως ενώ η εφαρμογή μόλις τρέξει "βρίσκει" από τους σέρβερ της μητρικής εταιρείας "αναβαθμίσεις" στα Points of Interest, παρόλα αυτά ΔΕΝ τα κατεβάζει
3) από την στιγμή που όταν κυκλοφορούσε η εφαρμογή στο appstore διαφήμιζε τα updates της και τις υποστηρίξεις της και τώρα αποφάσισαν να την αποσύρουν, δεν ευθύνεται καθόλου η apple?

#20   alexakisd

alexakisd

    iPH Contributor

  • 1.184 μηνύματα
  • Twitter:@alexakisdim
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4
  • Tablet:iPad
  • GameCenter:alexakisd@gmail.com

Δημοσίευση 17/05/2011 - 19:05

διευκρίνιση: εφόσον δεν έκανες format και δεν έχασες την εφαρμογή, το πρόβλημα είναι ότι δεν υποστηρίζεται πλέον με καινούρια updates;
αυτό είναι καθαρά θέμα της εταιρίας. αυτή είναι υποχρεωμένη για τα υποτιθέμενα licenses... το app store τι σχέση έχει;

προσωπικά εκτιμώ ότι αν νιώθεις ότι πρέπει να διεκδικήσεις κάτι, αυτό είναι από την εταιρία που φτιάχνει το copilot και όχι από το app store... (σε πρώτο επίπεδο τουλάχιστον, ίσως ζητώντας refund)
να σε ενημερώσω ότι στην περιγραφή του ευρωπαϊκού προϊόντος στο app store αναφέρεται κανονικά ότι περιέχει και ελληνικούς χάρτες...
το τελευταίο update ήταν στις 13/4/11... μήπως λοιπόν σε δουλεύουν κανονικά περί licenses;!


επίσης και σημαντικότερο
ΒΕΒΑΙΩΣ και την εφαρμογή την έχω και στον υπολογιστή μου και στο μήλο μου
ΑΛΛΑ θεωρώ τον εαυτό μου αδικημένο και απατημένο με μία εφαρμογή που ακόμα ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ ΧΡΟΝΟ ΑΓΟΡΑΣ και που πλέον αφού δεν υποστηρίζεται πλέον ΑΡΑ σε 4-5 μήνες θα είναι για πέταμα (ενημερωτικά την εγνατία ακόμα την έχει ως χωράφια)....

#21   Researcher

Researcher

    iPH Hero

  • 3.615 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 17/05/2011 - 19:07

1)να επισημάνω πως άλλη version έχουν οι εφαρμογές που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή και άλλη version η εφαρμογή που έχω εγώ ήδη
2) να επισημάνω πως ενώ η εφαρμογή μόλις τρέξει "βρίσκει" από τους σέρβερ της μητρικής εταιρείας "αναβαθμίσεις" στα Points of Interest, παρόλα αυτά ΔΕΝ τα κατεβάζει
3) από την στιγμή που όταν κυκλοφορούσε η εφαρμογή στο appstore διαφήμιζε τα updates της και τις υποστηρίξεις της και τώρα αποφάσισαν να την αποσύρουν, δεν ευθύνεται καθόλου η apple?


Φίλε όσον αφορά:

το 1: δώσε λινκ από την εφαρμογή για την Ελλάδα που είναι νεότερη έκδοση και ΙΔΙΟ προϊόν.
το 2: ασχέτως τις αναβαθμίσεις, αν δεν υποστηρίζεται το προϊόν σου πλέον οι αναβαθμίσεις δε σου ανήκουν. Οι αναβαθμίσεις είναι προφανώς για άλλα προγράμματα, π.χ για το πακέτο όλης της Ευρώπης, όχι μόνο για το πακέτο της Ελλάδας.
το 3: Φυσικά και δεν ευθύνεται καθόλου η Apple. Αν η εταιρεία κρίνει πως πρέπει να σταματήσει γιατί δε βγάζει κέρδος το κάνει; Θα ζημειώνεται χρόνο με το χρόνο απλά για να είναι στο Apple Store;

#22   alexakisd

alexakisd

    iPH Contributor

  • 1.184 μηνύματα
  • Twitter:@alexakisdim
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4
  • Tablet:iPad
  • GameCenter:alexakisd@gmail.com

Δημοσίευση 17/05/2011 - 19:11

Φίλε όσον αφορά:

το 1: δώσε λινκ από την εφαρμογή για την Ελλάδα που είναι νεότερη έκδοση και ΙΔΙΟ προϊόν.
το 2: ασχέτως τις αναβαθμίσεις, αν δεν υποστηρίζεται το προϊόν σου πλέον οι αναβαθμίσεις δε σου ανήκουν. Οι αναβαθμίσεις είναι προφανώς για άλλα προγράμματα, π.χ για το πακέτο όλης της Ευρώπης, όχι μόνο για το πακέτο της Ελλάδας.
το 3: Φυσικά και δεν ευθύνεται καθόλου η Apple. Αν η εταιρεία κρίνει πως πρέπει να σταματήσει γιατί δε βγάζει κέρδος το κάνει; Θα ζημειώνεται χρόνο με το χρόνο απλά για να είναι στο Apple Store;


1) φυσικά και δεν υπάρχει λίνκ μιας και η εφαρμογή πλέον δεν κυκλοφορεί
2) φυσικά και το καταλαβαίνω αυτό
3) άρα αυτό να το μεταφράσω ως "αφού δεν βγάζει πλέον η εταιρεία ας πληρώσει τα σπασμένα ο μ@λ@κας που αγόρασε την εφαρμογή"? γιατί σίγουρα πλέον ο μ@λ@κας αυτός πρέπει να πάει να ξαναπληρώσει για να αγοράσει μια άλλη εφαρμογή που θα αντικαταστήσει αυτήν που μιλάμε. και για να το συνεχίσω.....είναι σαν να μου λες ότι αφού η apple ΔΕΝ υποστηρίζει πλέον την 4.3.2 και υποθετικά έχει χρέωση στην 4.3.3 ο εκάστοτε μ@λ@κας που θα έπρεπε να κάνει restore στο τηλέφωνό του θα ήταν υποχρεωμένος να πληρώσει. αυτό μου λες? αν ναι, τότε φίλε μου πάω πάσο και έχω εγώ όλο το άδικο

#23   Researcher

Researcher

    iPH Hero

  • 3.615 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 17/05/2011 - 19:15

άρα το 1 που γράφεις δεν ισχύει!
το 2 το καταλαβαίνεις
είναι τουλάχιστο παρανοϊκό να ζητάς κάτι από την εταιρεία που έπαψε να υποστηρίζει το προϊόν. Η Apple δηλαδή θα πρέπει να είναι υποχρεωμένη να παρέχει ανταλλακτικά ακόμη για το πρώτο iPod και η Volkswagen για το πρώτο κατσαριδάκι; Όταν το προϊόν σταμάταει να υποστηρίζεται, τέρμα!

#24   alexakisd

alexakisd

    iPH Contributor

  • 1.184 μηνύματα
  • Twitter:@alexakisdim
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4
  • Tablet:iPad
  • GameCenter:alexakisd@gmail.com

Δημοσίευση 17/05/2011 - 19:17

άρα το 1 που γράφεις δεν ισχύει!
το 2 το καταλαβαίνεις
είναι τουλάχιστο παρανοϊκό να ζητάς κάτι από την εταιρεία που έπαψε να υποστηρίζει το προϊόν. Η Apple δηλαδή θα πρέπει να είναι υποχρεωμένη να παρέχει ανταλλακτικά ακόμη για το πρώτο iPod και η Volkswagen για το πρώτο κατσαριδάκι; Όταν το προϊόν σταμάταει να υποστηρίζεται, τέρμα!


το πρώτο το έγραψα σχετικά με τις licences που ειπώθηκε προηγουμένως....και σχετικά με το ίσως δούλεμα εκ μέρους τους
τώρα για το παρανοϊκό της υπόθεσης.....όπως λες κι εσύ. για αγορά κάποιου προϊόντος (ακόμα και ηλεκτρονικού) δεν θα έπρεπε να ισχύει ΕΓΓΥΗΣΗ υποστήριξης και καλής λειτουργίας? εκεί είναι το θέμα.....δεν γίνετε μετά από 10 μήνες να αποσύρεται........

#25   nidi

nidi

    iPH Member

  • 304 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 17/05/2011 - 19:19

μάλλον δεν κατάλαβες το ύφος μου...

προσπαθούμε να σου δείξουμε ότι η εταιρία παραγωγής σταμάτησε την υποστήριξη του προϊόντος και όχι η apple την έκδοσή του στο app store...

οι λόγοι μπορεί να είναι πολλοί... κανείς όμως δεν δεσμεύει την εταιρία στο να συνεχίσει για 1,2 ή 3 χρόνια την υποστήριξη της εφαρμογής... ούτε καν η apple.

μπορεί να νιώθεις ότι την πάτησες, μπορεί να νιώθεις ότι ξόδεψες τα λεφτά σου άσκοπα και πολλά άλλα (και είναι σεβαστά), όμως δεν φταίει η apple επειδή το copilot σταμάτησε τις ενημερώσεις...

μίλα με την εταιρία διάθεσης και όχι με την apple! αυτό έχω να προτείνω εγώ!

#26   xxxxxx

xxxxxx

    iPH Guru

  • 9.340 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 17/05/2011 - 19:20

άρα το 1 που γράφεις δεν ισχύει!
το 2 το καταλαβαίνεις
είναι τουλάχιστο παρανοϊκό να ζητάς κάτι από την εταιρεία που έπαψε να υποστηρίζει το προϊόν. Η Apple δηλαδή θα πρέπει να είναι υποχρεωμένη να παρέχει ανταλλακτικά ακόμη για το πρώτο iPod και η Volkswagen για το πρώτο κατσαριδάκι; Όταν το προϊόν σταμάταει να υποστηρίζεται, τέρμα!

η εταιρια φταει που εβγαλε το λογισμικο και η apple...θα αγορασεις μια εφαρμογη χωρις να εχεις υποστηριξη?και αν χασεις την εφαρμογη(restore) απο το κινητο και τον υπολογιστη (format) θα κλαιει τα χρηματα που πεταξε?ενα προιον το αγοραζεις και για την υποστηριξη που θες να εχεις και τωρα και μετα απο 5 χρονια αλλα και για τα update...ειδαλλως φιλε μου εσυ γιατι αγοραζεις αυθεντικα?
και η apple φταιει γιατι αποδεχεται τετοιους ορους και ο καταναλωτης την παταει

Τελευταία επεξεργασία από: billytilaver, 17/05/2011 - 19:21


#27   Researcher

Researcher

    iPH Hero

  • 3.615 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 17/05/2011 - 19:21

μάλλον δεν κατάλαβες το ύφος μου...

προσπαθούμε να σου δείξουμε ότι η εταιρία παραγωγής σταμάτησε την υποστήριξη του προϊόντος και όχι η apple την έκδοσή του στο app store...

οι λόγοι μπορεί να είναι πολλοί... κανείς όμως δεν δεσμεύει την εταιρία στο να συνεχίσει για 1,2 ή 3 χρόνια την υποστήριξη της εφαρμογής... ούτε καν η apple.

μπορεί να νιώθεις ότι την πάτησες, μπορεί να νιώθεις ότι ξόδεψες τα λεφτά σου άσκοπα και πολλά άλλα (και είναι σεβαστά), όμως δεν φταίει η apple επειδή το copilot σταμάτησε τις ενημερώσεις...

μίλα με την εταιρία διάθεσης και όχι με την apple! αυτό έχω να προτείνω εγώ!


Aκριβώς αυτό. Και η CoPilot θα σου πει πως πλέον το προϊόν δεν υποστηρίζεται. Είναι καλυμμένοι. Και αυτό σχετικά με το 2 χρόνια εγγύησης είναι για τα ηλεκτρονικά σε physical μορφή, όχι για τα software.

Λυπάμαι πολύ.

;Etsi από απορία: jb το έχεις;

#28   alexakisd

alexakisd

    iPH Contributor

  • 1.184 μηνύματα
  • Twitter:@alexakisdim
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4
  • Tablet:iPad
  • GameCenter:alexakisd@gmail.com

Δημοσίευση 17/05/2011 - 19:22

και πλέον ορίστε και τα στοιχεία από το itunes μου:

η αγορά έγινε 23/5/2010 και η αξία της εφαρμογής ήταν όχι 20 αλλά 33,99 € δυστυχώς..

#29   alexakisd

alexakisd

    iPH Contributor

  • 1.184 μηνύματα
  • Twitter:@alexakisdim
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4
  • Tablet:iPad
  • GameCenter:alexakisd@gmail.com

Δημοσίευση 17/05/2011 - 19:23

Aκριβώς αυτό. Και η CoPilot θα σου πει πως πλέον το προϊόν δεν υποστηρίζεται. Είναι καλυμμένοι. Και αυτό σχετικά με το 2 χρόνια εγγύησης είναι για τα ηλεκτρονικά σε physical μορφή, όχι για τα software.

Λυπάμαι πολύ.

;Etsi από απορία: jb το έχεις;


εννοείται j/b και εννοείται πως ήδη κατέβηκε το γνωστό πρόγραμμα πλοήγησης στην έκδοση 1.8.1,,,,

#30   nidi

nidi

    iPH Member

  • 304 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 17/05/2011 - 19:23

παιδιά είναι φως φανάρι ότι το σταματήσανε για λόγους marketing και τον δουλεύουν τον άνθρωπο με licenses και μ@λ@κίες!!! υπάρχουν ελληνικοί χάρτες στην ευρωπαϊκή έκδοση!!! απλώς κοστίζει παραπάνω από την ελληνική!!!

Τελευταία επεξεργασία από: nidi, 17/05/2011 - 19:24


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες