Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 1 ψήφοι

Ενημέρωση (προς εσάς) Διαμαρτυρία (προς την Apple)


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
124 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#46   Researcher

Researcher

    iPH Hero

  • 3.615 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 17/05/2011 - 20:26

Φιλε Researcher δε το αλλιως..σου πουλαω ενα οικοπεδο για να χτισεις το σπιτι σου και μετα απο μισο χρονο (δεν εχεις προλαβει να φτιαξεις το σπιτι σου) σου λενε το οικοπεδο σου θα κοπει και θα περασει δρομος απο μεσα .Ασχετα αμα το ηξερα ή δεν το ηξερα εγω αυτο δεν θα με επερνες τηλεφωνο και θα μου ελεγες ελα δω ρε ...


Φίλε δε γνωρίζω πόσο ετών είσαι, αλλά αν δε το ξέρεις αυτό γίνεται (με δικαιολογία του δημοσίου "υπέρ κοινωνικού καλού"=δε μπορείς να κάνεις τίποτα ώστε να μη γίνει) και παίρνεις αποζημίωση. Επίσης μη ξεχνάς πως μιλάς σε άλλη κατηγορία δεδομένου πως το οικόπεδο έχει φυσική μορφή. Μη μπλέκουμε ανόμοια.

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#47   YesorNo

YesorNo

    iPH Member

  • 263 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 17/05/2011 - 20:28

Εσυ δεν ελεγες για το σκαραβεο και τα αμαξια ..θα με τρελανεις..

#48   azaleea

azaleea

    iPH Master

  • 6.727 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα

Δημοσίευση 17/05/2011 - 20:58

με την βοήθεια του google translate έγραψα το παρακάτω κείμενο το οποίο σκοπεύω να στείλω στην εταιρεία παραγωγής του συγκεκριμένου προγράμματος
παρακαλώ βοηθήστε με να το διορθώσω όπου έχει λάθος και βέβαια πείτε μου και την γνώμη σας για το ύφος του κειμένου.

Ladies and gentlemen
when I made the purchase of your application convinced by the validity of your company since you have used similar applications in other devices I have.
Unfortunately, your move is to stop supporting this project only 10 months after purchase makes me resent the policy followed towards your consumers.
especially when I see that the application that covers all of Europe, which of course is still in Appstore no way justifies your previous answer.
I expect you to initiate goodwill has to make any serious company to its consumers. post your answer clear and then i'll brief the Apple company itself, and the European courts.
with price

στειλε μου με πμ τι θελεις να γραψεις, να στο γραψω
η μεταφραση του google εχει πολλα λαθη, δεν στεκει
αν κ δεν νομιζω να βρεις το δικιο σου
θα σε βοηθησω οπως μπορω

#49   iLuxus

iLuxus

    iPH Hero

  • 5.344 μηνύματα
  • Twitter:@iLuxus
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS
  • Tablet:iPad Air
  • GameCenter:apw_Ultra

Δημοσίευση 17/05/2011 - 21:02

στειλε μου με πμ τι θελεις να γραψεις, να στο γραψω
η μεταφραση του google εχει πολλα λαθη, δεν στεκει
αν κ δεν νομιζω να βρεις το δικιο σου
θα σε βοηθησω οπως μπορω

+1 από μένα, μόνο και μόνο για το ενδιαφέρων σου, και τον εθελοντισμό σου. ;-)

Τελευταία επεξεργασία από: iLuxus, 17/05/2011 - 21:02

∼ Να είσαι ο εαυτός σου, όλοι οι άλλοι ρόλοι είναι πιασμένοι ∼


#50   alexakisd

alexakisd

    iPH Contributor

  • 1.184 μηνύματα
  • Twitter:@alexakisdim
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4
  • Tablet:iPad
  • GameCenter:alexakisd@gmail.com

Δημοσίευση 17/05/2011 - 21:04

παιδιά οι εθελοντές βρέθηκαν
το κείμενο που θα αποστείλω είναι το παρακάτω
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΟΛΟΥΣ

Dear Sir/Madam.

My name is [συμπληρώνεις το όνομά σου]. I have been a customer of [ακριβές όνομα εταιρίας] since [συμπληρώνεις ημερομηνία αγοράς προϊόντος].
I have purchased the product [ακριβές όνομα προϊόντος όπως αναγραφόταν στο AppStore] via the App Store for my iDevice, the iPhone 3Gs.
Everything was as expected until the moment that a rather disturbing fact came to my attention.
As you claim, in a previous e-mail from a member of your Technical Support Team, Mark (that was his signature name) the support to
[ακριβές όνομα προϊόντος όπως αναγραφόταν στο AppStore] has stopped due to the lack of greek map licencing.

What is more disturbing is that the exact same greek maps are part of another product of yours,
the [ακριβές όνομα ευρωπαϊκής έκδοσης προϊόντος όπως αναγράφεται στο AppStore].

The just mentioned fact makes it very hard for me to believe that map licencing is the reason that led you to stop supporting [ακριβές όνομα προϊόντος όπως αναγραφόταν στο AppStore].
I trully believe that this is the product of a totally inconsiderate towards your customers marketing policy.

As a result, I hereby tender my claim to a full refund.
As far as I am concerned, this is the least any customer would expect from a company of such weight.

Looking forward to your response.

Regards,
[συμπληρώνεις το όνομά σου]

#51   azaleea

azaleea

    iPH Master

  • 6.727 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα

Δημοσίευση 17/05/2011 - 21:04

+1 από μένα, μόνο και μόνο για το ενδιαφέρον σου, και τον εθελοντισμό σου. ;-)

1000 φορες εχω βοηθηθει εδω μεσα iLuxus, δεν πρεπει καπως ν αναποδωσω ? :blush:

#52   iLuxus

iLuxus

    iPH Hero

  • 5.344 μηνύματα
  • Twitter:@iLuxus
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS
  • Tablet:iPad Air
  • GameCenter:apw_Ultra

Δημοσίευση 17/05/2011 - 21:06

Μπράβο στα μέλη μας λοιπόν! ;-)

∼ Να είσαι ο εαυτός σου, όλοι οι άλλοι ρόλοι είναι πιασμένοι ∼


#53   iLuxus

iLuxus

    iPH Hero

  • 5.344 μηνύματα
  • Twitter:@iLuxus
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS
  • Tablet:iPad Air
  • GameCenter:apw_Ultra

Δημοσίευση 17/05/2011 - 21:07

1000 φορες εχω βοηθηθει εδω μεσα iLuxus, δεν πρεπει καπως ν αναποδωσω ? :blush:

Κάνε μας κάνα μπακλαβά!! (εννοείται ότι κάνω πλάκα! ) ;-)

Τελευταία επεξεργασία από: iLuxus, 17/05/2011 - 21:12

∼ Να είσαι ο εαυτός σου, όλοι οι άλλοι ρόλοι είναι πιασμένοι ∼


#54   azaleea

azaleea

    iPH Master

  • 6.727 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα

Δημοσίευση 17/05/2011 - 21:15

Κανένα μας κάνα μπακλαβά!! (εννοείται ότι κάνω πλάκα! ) ;-)

:lol:
θα αναζητησω developer για iBougatsa (με καθημερινο update), ειδικα για εσενα ξενιτεμενο
τα +2, επρεπε να πανε σ οποιον εγραψε το κειμενο

#55   Researcher

Researcher

    iPH Hero

  • 3.615 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 17/05/2011 - 21:17

Dear Sir/ Madam,

CoPilot is a well-known, trustworthy company with thousands of satisfied customers worldwide, a criterion which led me to purchase at (ημερομηνία) CoPilot Live Greece from Apple iTunes Store (receipt number εδώ βάλε τον αριθμό της απόδειξης που σου έστειλε η apple στο emails σου).

Unfortunately, just today, only 10 months afterwards my purchase, it is a true pity, to find out that you have removed the specific application from the iTunes Store alongside (i assume) with your support for it. Here are my concerns/ questions, which also reflect the reason i am looking forward to help from a company which values its costumers:

1. In case i proceeded to a format of my personal computer (hence i no longer have CoPilot Live Greece on my hard drive disc in .ipa form), from which "Page of Previous or No Longer Supported Editions" am i supposed to download and install the application that i paid 40 Euros again? Since i regularly purchase software via online stores, i was pretty skeptical on the fact that you didn't provide any information at all regarding the case where somebody would like to reinstall the app into his/ her personal computer. Should't a company like ALK to take into account this senario or at least provide an e-mail upon purchase suggesting its dearest customers something like "Dear Customers, please keep a backup of the application on a safe place in case we do not support it in a couple of months from now on"? I urgently would like your official statement on this!

2. Strange think is, when i run CoPilot Live Greece and check for updates, the application finds updates but i am not able to install them. Isn't "plain logic" the fact that at least these updates should be downloadable, something that you clearly pointed out in the Description of the application page? Please do let me refresh your memory:

FREE MAP UPDATES

Our exclusive MapSure service provides free monthly map improvement downloads and free quarterly full map updates through the life of your product version.


Did i miss something here?

I am looking forward to your answer as soon as possible and i would like to underline that in case your answer will not cover my questions i will point Apple, Consumers International, ECLG and BEUC to my problem.

Yours faithfully,

Τελευταία επεξεργασία από: Researcher, 17/05/2011 - 21:21


#56   Researcher

Researcher

    iPH Hero

  • 3.615 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 17/05/2011 - 21:18

To έγγραφα πόση ώρα, δεν είδα τη προηγούμενη απάντηση.

#57   DINFUN

DINFUN

    -

  • 16.182 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 17/05/2011 - 21:21

Είδες τι μπορει να γίνει όταν δεν απαιτεις αλλα το ζητάς ευγενικά;
Προς γνωσιν και συμορφωσην :)

#58   iLuxus

iLuxus

    iPH Hero

  • 5.344 μηνύματα
  • Twitter:@iLuxus
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS
  • Tablet:iPad Air
  • GameCenter:apw_Ultra

Δημοσίευση 17/05/2011 - 21:21

:lol:
θα αναζητησω developer για iBougatsa (με καθημερινο update), ειδικα για εσενα ξενιτεμενο

Με μπόλικη κανέλα λοιπόν!! ;-) (of topic)


ps:Κάποιος Mod ας κλειδώσει πλέον το τοπικ. (solved)

Τελευταία επεξεργασία από: iLuxus, 17/05/2011 - 21:23

∼ Να είσαι ο εαυτός σου, όλοι οι άλλοι ρόλοι είναι πιασμένοι ∼


#59   Paris1986

Paris1986

    iPH Community Leader

  • 12.704 μηνύματα
  • Twitter:@par1scha
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 1st gen
  • GameCenter:Par1s

Δημοσίευση 17/05/2011 - 21:42

Ζητούμε συγνώμη για την οποία αναστάτωση μπορεί να προκάλεσε το κλείσιμο του εν λόγω θέματος.

Άνοιξε ξανά και περιμένουμε την απάντηση που θα λάβει ο φίλος μας.

#60   Researcher

Researcher

    iPH Hero

  • 3.615 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 17/05/2011 - 21:44

Δε βλέπεις από κάτω viewers Paris; Κερκίδα! Περιμένουμε όλοι! :)

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες