Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

iPhone 3GS και κίτρινη οθόνη


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
189 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#76   fuzzy

fuzzy

    iPH Addict

  • 725 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 01/09/2009 - 12:59

από που το άκουσες αυτό με την rainbow? γιατί η Apple που τους μίλησα μου είπαν να μιλήσω με τον πάροχο-κατάστημα από όπου το αγόρασα!

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#77   kitkat1

kitkat1

    iPH Contributor

  • 901 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 01/09/2009 - 13:00

από ιδιοκτήτη καταστήματος!
Μου είπαν ότι δεν κάνουν αυτή αντικατάσταση !!!

#78   ktzaf

ktzaf

    iPH Honored Elite member

  • 1.283 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 01/09/2009 - 13:06

Κάνετε ένα search στην Apple για το iPhone. Για θέματα service σε παρπέμπει σε cosmote/vodafone. Ούτε Γερμανό. ούτε πλαίσιο, ούτε OTEShop.

Ξεχάστε αλλαγή για κίτρινη οθόνη! ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ. Όπως είπε ο φιλός παραπάνω, δεν υπάρχει οδηγεία για κάτι τέτοιο. Όσοι έχετε ελλατωματικές οθόνες (δεν μιλάμε για κίτρινες αλλά αν ένα μέρος είναι κίτρινο ή αποχρωματισμένο) μην πάτε στα καταστήματα και λέτε η οθόνη μου είναι κίτρινη γιατί θα παρετε την απάντηση ε και?! Δηλώστε ακριβώς το πρόβλημα και λίγο γενικα, "Το κάτω 1/3 της οθόνης έχει αλλό χρώμα" μην ανεφέρετε τίποτε άλλο.
Μην δεχτείτε service. Δεν κάνεις service σε ένα τηλ €600 15 ημερών. Το αλλάζεις. Αν σας παραπέμψουν στη rainbow, πείτε τους ότι η Apple σας έστειλε σε αυτους για service, όχι στην rainbow.

#79   kitkat1

kitkat1

    iPH Contributor

  • 901 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 01/09/2009 - 13:11

Δε νομίζω ότι γίνεται!
Τους έχουν πει να μην κάνουν αντικατάσταση σε κανένα iPhone...
Σύντομα , θα συμβούν προβληματάκια όπου θα χρειάζονται αντικατάσταση τα κινητάκια...τότε θα μάθουμε τι γίνεται!

#80   fuzzy

fuzzy

    iPH Addict

  • 725 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 01/09/2009 - 14:23

Η RainBow είναι δίπλα στο γραφείο μου. Ίσως πάω μια βόλτα αύριο με το κινητό στο χέρι να τους ρωτήσω τι παίζει...

κιτκατ όταν λές 'στο φερνουνε φτιαγμένο' τι εννοείς? Ότι δηλαδή το ανοίγουνε-επισκευάζουνε? Γιατί στο ΓΕΡΜΑΝΟ που ρώτησα όταν το αγόρασα μου είπε ότι δεν τα ανοίγουν καθόλου (δεν έχουν την γνώση-εκπαίδευση να το κάνουν στην Ελλάδα), αν κρίνουν ότι έχει πρόβλημα κάνουν αντικατάσταση συσκευής.

Τελευταία επεξεργασία από: fuzzy, 01/09/2009 - 14:25


#81   guzel

guzel

    iPH User

  • 123 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 01/09/2009 - 18:35

της κοσμοτε ετσι κ αλλιως ο γερμανος δεν κανει τα service ?

#82   guzel

guzel

    iPH User

  • 123 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 01/09/2009 - 18:36

Δε νομίζω ότι γίνεται!
Τους έχουν πει να μην κάνουν αντικατάσταση σε κανένα iPhone...
Σύντομα , θα συμβούν προβληματάκια όπου θα χρειάζονται αντικατάσταση τα κινητάκια...τότε θα μάθουμε τι γίνεται!



τι προβληματακια ?

#83   ktzaf

ktzaf

    iPH Honored Elite member

  • 1.283 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 01/09/2009 - 18:46

Ρε συ kitkat1, μιας και το πήρες το 3GS (συγχαρητίρια κιόλας!!) πες μας αν το δικόσου το έχει κατουρίσει ο Steve!?

#84   Cavadias

Cavadias

    iPH newbie

  • 22 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 02/09/2009 - 21:40

Παιδιά καλησπέρα,
Σήμερα δέχτηκα τηλεφώνημα από την Vodafone από το τμήμα ποιότητας, ήταν μια ευγενέστατη κοπέλα που προσπαθούσε να που εξηγήσει ότι ενδεχόμενος τα Demo τον καταστημάτων είναι μόνο Demo και ότι δεν είναι αυτά που κάνουνε διάθεση. θα ερευνήσει το θέμα και θα έρθει σε επικοινωνία. Δύστυχος αναγκαστικά να της φωνάξω λίγο γιατί όλο δικαιολογίες μου ήταν αλλά εγώ της έλεγα ότι δεν είναι ποιοτική όλη αυτή η συμπεριφορά να μην ακούτε τους πελάτες και ηρεμούσε. Με ρώτησε κιόλας άμα έχω δει κανένα άλλο πλην Ντεμο, και της λέω σε Forum ανάφερε κόσμος ότι έχει προβλήματα αντιμετώπισης, και μου είπε ότι στα Forum, λέει ότι θέλει ο καθένας.

Λογικά θα έρθει σε επικοινωνία μαζί μου ξανά σύντομα, αν έχει καμία ιδέα κάνεις πως να το χειριστώ...

#85   ktzaf

ktzaf

    iPH Honored Elite member

  • 1.283 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 02/09/2009 - 21:54

Cavadias είναι λίγο ρίσκο να το αλλάξεις. Αν ψάξεις για ελλατωματικές οθόνες στο google θα πάθεις πλάκα. Την πάτησε πολύ κόσμος και από απλά κίτρινο τους ήρθε είτε "ριγέ" (κιτρινίλα στο κάτω μέρος μόνο) είται πολυ πιό "warm".

Αν θές να πας για αλλάγη ρίξε το στο μη ομοιόμορφο. Πχ. ότι είναι πιο κίτρινο στο κάτω μέρος, ή ότι σου τρεμοπαίζει η οθόνη ή κάτι τέτοιο. Δεν βλέπω να στο αλλάζουν διαφορετικά. Θα σου συνηστούσα να περιμένεις αν στις 9/9 βγει η 3.1 να δείς αν φτιάχνει το warmth. Το ότι η Apple δεν έχει τοποθετηθεί σε ένα τόσο σοβαρό θέμα που εξακολουθεί στα δικά της forum μαλλον σημαίνει ότι το ζήτημα πάει για λύση από fw. Εκτός αν είναι τόσο μα****ες και αφήσουν τόσο κόσμο με την δυσσαρέσκεια που προκαλεί η κίτρινη οθόνη.

#86   panosg1977

panosg1977

    iPH User

  • 104 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 02/09/2009 - 21:57

Μόλις σήμερα παρέλαβα ένα 3GS μαύρο 32άρι από Αμερική του οποίου η οθόνη είναι άψογη! 32η εβδομάδα κατασκευής μου βγάζει το serial number του. Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο αλλά το λευκό 16άρι που επίσης έχω έχει εμφανώς πιο κιτρινωπή οθόνη αν και σε καμία περίπτωση όπως αυτές που είδα σε φωτογραφίες.

#87   Cavadias

Cavadias

    iPH newbie

  • 22 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 02/09/2009 - 22:11

Αλλαγή στην αλλαγή θα τους πάω και service συνέχεια... Το 3G μου είναι τέλειο στην οθόνη, δεν θα κάνω ένα Upgrade που βγαίνει να είναι Downgrade. Αν καθίσεις να το σκεφτείς είναι μια συσκευή που θα την έχεις τουλάχιστον για ένα χρόνο, μπορεί και πολύ περισσότερο γιατί να συμβιβαστής στο ελάττωμα? Έχω αρχίσει να πιστεύω ότι δεν έχει να κάνει με Firmware. Άσε δε που πιστεύω ότι οφθαλμολογικά σε στραβώνει και είναι ανθυγιεινό... Φίλε Panosg1977 Πιστεύω κιόλας ότι θα έχεις καλύτερη μπαταρία στο αμερικανικό, και αν εισαι γκατζετακιας και τα ανοιξεις θα μπορούσες να λύσης το αίνιγμα του Firmware αν αντιστρέψεις της οθόνες.

#88   guzel

guzel

    iPH User

  • 123 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 02/09/2009 - 22:25

Μόλις σήμερα παρέλαβα ένα 3GS μαύρο 32άρι από Αμερική του οποίου η οθόνη είναι άψογη! 32η εβδομάδα κατασκευής μου βγάζει το serial number του. Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο αλλά το λευκό 16άρι που επίσης έχω έχει εμφανώς πιο κιτρινωπή οθόνη αν και σε καμία περίπτωση όπως αυτές που είδα σε φωτογραφίες.



δεν βγαινει ακρη τοτε ...φτασαμε στην 32η εβδομαδα παραγωγης και η οθονη ειναι ασπρη ?! οποτε δεν ισχυει οτι η οθονη του 3gs θα ειναι ελαφρως πιο κιτρινη καθως ειναι πιο ξεκουραστη...

εγω θα παω αυριο-μεθαυριο και θα αιτηθω αντικατασταση με καινουργια συσκευη

#89   guzel

guzel

    iPH User

  • 123 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 02/09/2009 - 22:30

Παιδιά καλησπέρα,
Σήμερα δέχτηκα τηλεφώνημα από την Vodafone από το τμήμα ποιότητας, ήταν μια ευγενέστατη κοπέλα που προσπαθούσε να που εξηγήσει ότι ενδεχόμενος τα Demo τον καταστημάτων είναι μόνο Demo και ότι δεν είναι αυτά που κάνουνε διάθεση. θα ερευνήσει το θέμα και θα έρθει σε επικοινωνία. Δύστυχος αναγκαστικά να της φωνάξω λίγο γιατί όλο δικαιολογίες μου ήταν αλλά εγώ της έλεγα ότι δεν είναι ποιοτική όλη αυτή η συμπεριφορά να μην ακούτε τους πελάτες και ηρεμούσε. Με ρώτησε κιόλας άμα έχω δει κανένα άλλο πλην Ντεμο, και της λέω σε Forum ανάφερε κόσμος ότι έχει προβλήματα αντιμετώπισης, και μου είπε ότι στα Forum, λέει ότι θέλει ο καθένας.

Λογικά θα έρθει σε επικοινωνία μαζί μου ξανά σύντομα, αν έχει καμία ιδέα κάνεις πως να το χειριστώ...



τα ιδια και με το φιλο μου ,
τον πηρανε απο το τμημα ποιοτητας δεν βγαζει ακρη και δεν του αλλαζουν την συσκευη..αυτο που του λενε ειναι αν θελει να το στειλει για service αλλα το πιο πιθανο να ταλαιπωρηθει αδικα και τελικως να μην γινει τπτ απολυτως

Τελευταία επεξεργασία από: guzel, 02/09/2009 - 22:31


#90   Cavadias

Cavadias

    iPH newbie

  • 22 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 02/09/2009 - 22:40

Ωραία, πόσος κόσμος έχει μιλήσει με το τμήμα εξυπηρέτησης για το συγκεκριμένο θέμα? Να τους αναφέρει ότι το ίδιο πρόβλημα έχει και ο Κύριος Καββαδιας... αυτοι πανε να μας βγαλουν τρελους!!! Εγώ της είπα ότι ενδεχόμενος να θεωρηθεί κακόβουλη ενέργεια το μοντέλο προβολής να διαφέρει από το προϊόν που παραλαμβάνει ο πελάτης. Δέκα άτομα να μαζευτούμε και να στείλουμε ένα εμαιλ στο INKA να τελειώνουμε με το θέμα. Η στάση πάντως να το αφήσουμε είναι λάθος. Θα κάνουνε χειρότερα αργότερα.......

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1

0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες