
Κοντρακηδες
#91
Δημοσίευση 24/12/2011 - 12:42
Ad
#92
Δημοσίευση 24/12/2011 - 16:29
#93
Δημοσίευση 24/12/2011 - 17:48
εγω εχω μια mclaren slr.
Uploaded with ImageShack.us
Από που το πήρες;
Όπου έχω ρωτήσει το΄χουν μόνο σε άσπρο!!
#94
Δημοσίευση 24/12/2011 - 18:10
Δεν διαφωνω για το τουρμπισμα...Αλλη χάρη σε σχεση με ενα ατμοσφαιρικο...Ξερω πολυ καλα τι μπορει να κανει ο συνδυασμος turbo-vtec και το εχω στο προγραμμα να γινει καποια στιγμη...Απλά δεν θα κανω προχειροδουλεια ουτε θα πειραματιστω με μαμα μοτερ αν και εχω ακουσει οτι μεχρι 0.8 bar δεν εχει προβλημα...Το θεμα ειναι οτι για να κανεις κατι καλο και δυνατο,τουλαχιστον οσον αφορα το s2k,θελεις γυρω στα 10000+
Το θέμα δεν είναι να δωσεις 10+ να το φτιάξεις αλλά να έχεις και άλλα 5-6 στην άκρη για καμια στραβή να μην ψάχνεσαι αργότερα
#95
Δημοσίευση 24/12/2011 - 21:11
Το θέμα δεν είναι να δωσεις 10+ να το φτιάξεις αλλά να έχεις και άλλα 5-6 στην άκρη για καμια στραβή να μην ψάχνεσαι αργότερα
Ετσι οπως το εχουν ξεφτιλισει με τα τελη κυκλοφοριας,τις βενζινες,τα διοδια,τις ειδικες εισφορες και αλλα χιλια δυο που να μαζεψεις να εχεις στην ακρη?Ισα ισα το κυκλοφορουμε για καμια τσαρκα χαλαρα...Το αμαξι μου εχει να δει vtec κανα μηνα και βαλε...2000cc 660 τελη και 190 γ@μησιατικα...συνολο 850!Ε αντε και γ@μηθειτε...
#96
Δημοσίευση 24/12/2011 - 21:25
Ετσι οπως το εχουν ξεφτιλισει με τα τελη κυκλοφοριας,τις βενζινες,τα διοδια,τις ειδικες εισφορες και αλλα χιλια δυο που να μαζεψεις να εχεις στην ακρη?Ισα ισα το κυκλοφορουμε για καμια τσαρκα χαλαρα...Το αμαξι μου εχει να δει vtec κανα μηνα και βαλε...2000cc 660 τελη και 190 γ@μησιατικα...συνολο 850!Ε αντε και γ@μηθειτε...
Δυστηχως...
#97
Δημοσίευση 25/12/2011 - 20:54
#98
Δημοσίευση 26/12/2011 - 02:36
#99
Δημοσίευση 26/12/2011 - 05:53
#100
Δημοσίευση 26/12/2011 - 08:41
Δεν ξερω τι ψαχνεις αλλα αν θελεις για service ή να ρωτησεις κατι και εισαι και απο Σαλονικα εχω να σου προτεινω ενα πολυ καλο εξουσιοδοτημενο συνεργειο...Στειλε pm...Σαν αντιπροσωπεια ο Σαρακακης αλλα δεν θα το συνιστουσα...
δυστυχώς κρητη
#101
Δημοσίευση 26/12/2011 - 22:50
ωραιο φιλε το τουτουτ σ κ να το χαιρεσαι.. ειχε ενας φιλος μου πριν 2 χρονια ενα τουρμπατο στα 480 αλογατα το πουλησε πηρε ενα αλλο ιδιο εβαλε presision πανω το πουλησε κ παει λεγοντας.. χαχα δεν κανω πλακα
ειναι ομορφο αμαξακι μονο που δεν μου αρεσει το ζυγισμα του κ πως στριβει..
#102
Δημοσίευση 26/12/2011 - 22:51
το εχει ενας φιλος μ σε λευκο. μονο που με χαλαει η ηλιοροφη που δεν ανοιγει προς τα πισω.. το εχει 2ο σταδιο μοτερ και 1ο σταδιο σασμαν ρεβο πανταα για την εγγυηση και καλα κ το αμαξι κυριολεκτηκα γαζωνει.. ωραια επιλογηΜαμα ειναι το εργαλειο και με εχει βγαλει ασπροπροσωπο αρκετες αν και δεν τρεχω πολυ.Προς το παρον δεν ψαχνομαι για βελτιωσεις
#103
Δημοσίευση 26/12/2011 - 22:53
αυτο το βιντεακι ειναι τραβηγμενο λεπτοκαρυα; γτ ειμαι καθε καλοκαιρι εκει σ/κ αν δεν κανω λαθοςαλλο ενα βιντεακι το οποιο βρηκα πριν καμοια ωρα και το ανεβασα youtube!!!
ειπα να το μοιραστω μαζι σας!!!
#104
Δημοσίευση 26/12/2011 - 22:55
ενα octavia 1.8t 20v 4x4 ειναι πρωτο απλο σταδιο Φ.Π.Ε.
Κ&Ν
custom προγραμματακι
70mm decat ολοσωμη
ξεχασα να αναφερω μελος clubfiesta & clubfordhellas (ειναι απο το δευτερο μ αμαξι φιεστα 1,4)
clubskoda
kai
streetdragster
Τελευταία επεξεργασία από: tomk, 26/12/2011 - 22:57
#105
Δημοσίευση 27/12/2011 - 03:22
ωραιο φιλε το τουτουτ σ κ να το χαιρεσαι.. ειχε ενας φιλος μου πριν 2 χρονια ενα τουρμπατο στα 480 αλογατα το πουλησε πηρε ενα αλλο ιδιο εβαλε presision πανω το πουλησε κ παει λεγοντας.. χαχα δεν κανω πλακα
ειναι ομορφο αμαξακι μονο που δεν μου αρεσει το ζυγισμα του κ πως στριβει..
Ευχαριστω πολυ φιλε μου για τα καλα σου λογια αλλα θα διαφωνησω για τα τελευταια που λες...To S2k ειναι απο τα λιγα αυτοκινητα με κατανομη βαρους ακριβως 50/50...Γι'αυτο το λογο εχει τοποθετημενο τοσο πισω το μοτερ του...Επισης,οσο κουφο και αν ακουστει,σε αυτο το 50/50 παιζει ρολο ακομη και η ρεζερβα που εχει στο πορτ μπαγκαζ...
Θα διαφωνησω επισης και για το στριψιμο που λες...To S2k στριβει και πολυ καλα μαλιστα αρκει να ξερεις να το στριβεις...Δεν ειναι τυχαιο το οτι κανει απο τους καλυτερους χρονους σε πιστες και συγκρινεται ακομη και με 4wd...Αλλωστε γι'αυτο το λογο εχει ενα απο τα καλυτερα πλαισια τα οποια εχουν κατασκευαστει...Απλά ειναι πολυ ιδιοτροπο...Μπορει να χασει ολη την οδηγικη του συμπεριφορα αν πειραξεις κατι που δεν πρεπει...Συμφωνω και λογικο ειναι ο φιλος σου με το τουρμπισιο να μην μπορει να το στριψει οπως θα μπορουσε να στριψει σαν <μαμα>...Ενας φιλος με δυνατο τουρμπισιο S2k δεν μπορουσε καν να με πλησιασει στους χρονους στην πιστα των Σερρων για το λογο οτι το αμαξι δεν ηταν για να στριβει αλλα για να καθεται 0-400...
Το ξαναλεω λοιπον,το S2k δεν βγηκε για να ειναι <κοντραμαξο>...Στριβει...ΑΛΛΑ δεν συγχωρει τα λαθη...
Ολα τα παραπανω ειναι καθαρα προσωπικη μου αποψη βαση της εμπειριας μου στο συγκεκριμενο αυτοκινητο αλλα και βαση συζητησεων στο φορουμ του www.s2ki.gr
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 3
0 μέλη, 3 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες