Νασαι καλα φιλε.στειλε μου ενα mail σου να το εχω γιατι μετα τις γιορτες θα αρχισω να ψαχνομαι για κανα προγραμματακι για αρχηvolosiros ότι χρειαστείς μίλα.Δουλεύω στη Seat αρκετά χρόνια.
Αμαξάρα είναι και το κιβώτιο απλά δεν υπάρχει..

Κοντρακηδες
#76
Δημοσίευση 23/12/2011 - 19:52
Ad
#77
Δημοσίευση 23/12/2011 - 19:54
Ωπα εδω ειμαστε..volosiros ότι χρειαστείς μίλα.Δουλεύω στη Seat αρκετά χρόνια.
Αμαξάρα είναι και το κιβώτιο απλά δεν υπάρχει..

Θελω να μου πεις τι γινεται με το θεμα με τα λαδια με αυτο το αμαξι..
edit: volosiros σου καιει καθολου λαδι εσενα;
Τελευταία επεξεργασία από: spiros23, 23/12/2011 - 19:55
#78
Δημοσίευση 23/12/2011 - 19:56
Audi A4 Turbo QUATTRO MTM silver.
Mini Cooper S red.
συναδελφος..
audi a4 2.0tfsi q 480ps gt3071 kit..
#79
Δημοσίευση 23/12/2011 - 20:06
Ωπα εδω ειμαστε..
![]()
Θελω να μου πεις τι γινεται με το θεμα με τα λαδια με αυτο το αμαξι..
edit: volosiros σου καιει καθολου λαδι εσενα;
Ελα πμ,μη χαλάσουμε το τόπικ !
#80
Δημοσίευση 23/12/2011 - 20:13
Ωπα εδω ειμαστε..
![]()
Θελω να μου πεις τι γινεται με το θεμα με τα λαδια με αυτο το αμαξι..
edit: volosiros σου καιει καθολου λαδι εσενα;
φιλε μου το εχω πανω απο 1 χρονο και δεν παιζει κατι τετοιο..
#81
Δημοσίευση 23/12/2011 - 20:15
Ουτε σταγονα..;; Και εγω κοντα στον 1 χρονο το εχω..φιλε μου το εχω πανω απο 1 χρονο και δεν παιζει κατι τετοιο..
#82
Δημοσίευση 23/12/2011 - 20:20
Ε τι να πω αν καιει 50-100γρ σε καθε αλλαγη χαλαλι του,παντως οχι παραπανωΟυτε σταγονα..;; Και εγω κοντα στον 1 χρονο το εχω..
#83
Δημοσίευση 23/12/2011 - 20:25
Σε καθε αλλαγη;; Τοσο καινε ολα..Ε τι να πω αν καιει 50-100γρ σε καθε αλλαγη χαλαλι του,παντως οχι παραπανω

Για παραπανω λεω εγω.. Αλλα φαινεται οτι ειναι συγκεκριμενες παρτιδες με προβλημα.
Τελοσπαντων να το χαιρεσαι φιλε μου

#84
Δημοσίευση 23/12/2011 - 20:28
#85
Δημοσίευση 23/12/2011 - 20:31
Να μου τον συστησεις και μενα αυτον τον χονδρεμπορο γιατι εχω ενα suzuki samurai και του βαζω λαδι καθε που βαζω βενζινη!!!Τι να πούμε κ εμείς οι peugeakides... Με 1,6 ατμοσφαιρικό ούτε καν turbo και θέλω 1 λίτρο ανα 1-1500 χλμ. Και σου λένε στις αντιπροσωπείες ότι φυσιολογικό. Ευτυχώς που έχω βρει έναν χονδρεμπορο κ γλιτώνω χρήμα.
#86
Δημοσίευση 23/12/2011 - 20:33
Ολοι εχουμε τον λαδεμπορα μας.. Και εγω το ιδιο..Τι να πούμε κ εμείς οι peugeakides... Με 1,6 ατμοσφαιρικό ούτε καν turbo και θέλω 1 λίτρο ανα 1-1500 χλμ. Και σου λένε στις αντιπροσωπείες ότι φυσιολογικό. Ευτυχώς που έχω βρει έναν χονδρεμπορο κ γλιτώνω χρήμα.


Ενταξει εμενα δεν καιει τοσο πολυ ευτυχως αλλα επισης σημαντικη ποσοτητα.
#87
Δημοσίευση 24/12/2011 - 00:32


Τελευταία επεξεργασία από: Reload, 24/12/2011 - 00:35
#88
Δημοσίευση 24/12/2011 - 01:44
Σαν το VTEC δεν εχει...
![]()
γουστα ειναι φιλε μου και σε τι αμαξι θα πεσεις αν το παρεις καινουριο και πως θα το στρωσεις....
εγω τα πρωτα χιλια χιλιομετρα το πηγαινα νορμαλ και μετα σταυτια!!!!
Παντα ζεσταμα πριν ξεκινησω ΠΟΤΕ σκισιμο κρυο και ασφαλως turbo timer στα 2 λεπτα να δουλευει ρελαντι καθε φορα που θα εφθανα στο προορισμο μου!!!
Λαδια 5-30 Fuchs TITAN GT1 Αλλαγη καθε 5.000 κμ maximum!!!
#89
Δημοσίευση 24/12/2011 - 03:28
μεχρι να πας σε τουρμπινα και να αλλαξεις γνώμη και συ οπως οι περισοτεροι.......Αλλη δύναμη φιλε μου...Σαν το VTEC δεν εχει...
![]()
Τελευταία επεξεργασία από: giodert, 24/12/2011 - 03:30
#90
Δημοσίευση 24/12/2011 - 04:43
Τα vtec ιδικά σε αμάξια με ελαφριές καρότσες είναι πολύ καλά(όσο αναφορά νούμερα πάντα)
Πχ το γνωστό S2k από Ελλάδα(τετραπετάλουδο) στα 300 ξυρίζει
Προσωπικά χωρίς σαλίγκαρο δεν μπορώ

Όχι τόσο πολύ για το τσαφ τσουφ αλλά για την ροπή και για τα άνετα προσπεράσματα χωρίς να χρειάζεται να κατεβάσω ταχύτητα

Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0
0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες