Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Apple T2 Security Chip


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
52 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#31   metallurgy

metallurgy

    iPH Addict

  • 834 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 09/06/2019 - 12:10

 Δυστυχώς το σύστημα μπάζει ... Μας λούζει κρύος ιδρώτας. 

Πως το Τ2 μονο του νομίζει οτι το σύστημα κλάπηκε? WTF



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#32   metallurgy

metallurgy

    iPH Addict

  • 834 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 09/06/2019 - 13:29

https://discussions..../thread/8409499

https://discussions..../thread/6055187

 

Συμφωνείτε με αυτα?

Δημήτρη- giodis νομίζω. μου τα λέγατε ετσι ακριβως



#33   IIIuvatar1981

IIIuvatar1981

    iPH Contributor

  • 1.202 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 09/06/2019 - 15:29

https://discussions..../thread/8409499

https://discussions..../thread/6055187

 

Συμφωνείτε με αυτα?

Δημήτρη- giodis νομίζω. μου τα λέγατε ετσι ακριβως

Ναι, πολύ σωστά, αλλά ας μείνουμε στο T2. Μην βγούμε off topic.



#34   metallurgy

metallurgy

    iPH Addict

  • 834 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 09/06/2019 - 15:30

Ναι, πολύ σωστά, αλλά ας μείνουμε στο T2. Μην βγούμε off topic.

Εννοείται και ζητώ συγνώμη απλα επι την ευκαιρια ,το ρώτησα.



#35   IIIuvatar1981

IIIuvatar1981

    iPH Contributor

  • 1.202 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 09/06/2019 - 15:36

Εννοείται και ζητώ συγνώμη απλα επι την ευκαιρια ,το ρώτησα.

Δεν υπάρχει λόγος να ζητάς συγγνώμη. Το είπα για να μην μπερδευτούμε.

Έχει φτιάξει έναν οδηγό ο giodis που λέει τα σχετικά.

[ΟΔΗΓΟΣ] Σχετικά με τους Cleaners for Mac



#36   metallurgy

metallurgy

    iPH Addict

  • 834 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 09/06/2019 - 15:38

Πρέπει να τους δώ τελικα τους οδηγούς , θα ψάξω ολο το σαιτ



#37   giodis

giodis

    iPH Hero

  • 4.468 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone SE
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 09/06/2019 - 18:07

Πρέπει να τους δώ τελικα τους οδηγούς , θα ψάξω ολο το σαιτ

 

ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ οδηγών


vires acquirit eundo


#38   giodis

giodis

    iPH Hero

  • 4.468 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone SE
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 10/06/2019 - 10:13

Για τους φίλους, που αδημονούν για τις εξελίξεις·

 
Παρ' όλες τις προσπάθειες δεν καταφέραμε κάτι, κατά κύριο λόγο διότι δεν επιτρέπεται το startup από εξωτερικό
media όπως το macOS Mojave Install Disk ή από κλώνο του συστήματος ώστε να επισκευάσουμε τον δίσκο ή
ενδεχομένως να τον διαγράψουμε με επακόλουθο clean install. 
 
Επίσης δεν επιτρέπεται η ρουτίνα SIngle-User mode για επισκευή του file system, που ίσως βοηθούσε.
 
Κατά συνέπεια η προσφυγή στο service ήταν πλέον μονόδρομος. Το πήγα λοιπόν σήμερα, θα το κοιτάξουν και ίσως
και αύριο θα γνωρίζουμε περισσότερα.

vires acquirit eundo


#39   IIIuvatar1981

IIIuvatar1981

    iPH Contributor

  • 1.202 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 10/06/2019 - 16:10

Και για όσους αναρωτιούνται πως ξεκίνησαν όλα στο μηχάνημα του φίλου giodis.... από την αναβάθμιση σε 10.14.5.

 

Σήμερα, στο δικό μου μηχάνημα! Ευτυχώς δεν έχω T2 chip και το σφάλμα εμφανίστηκε σε εξωτερικό δίσκο και συγκεκριμένα σε partition που έχω για το TM.

 

Συνημμένο αρχείο  Screenshot 2019-06-10 at 14.19.38.png   113,01KB   24 λήψεις

 

Επιστροφή στην 10.14.4 ολοταχώς.

 

Ίσως εξηγήσω αργότερα αναλυτικά το τι και πως.



#40   metallurgy

metallurgy

    iPH Addict

  • 834 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 10/06/2019 - 16:28

τελεια!Και τρέχω την 10.14.5 από την πρώτη μέρα που το πήρα



#41   tsiliscfu

tsiliscfu

    iPH Member

  • 220 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 10/06/2019 - 17:15

Γίνεται να "πάμε" μια έκδοση πίσω, δηλαδή στην 10.14.4 ??

 

Αν ναι, πώς γίνεται αυτό??

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων



#42   IIIuvatar1981

IIIuvatar1981

    iPH Contributor

  • 1.202 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 10/06/2019 - 20:07

Γίνεται να "πάμε" μια έκδοση πίσω, δηλαδή στην 10.14.4 ??

 

Αν ναι, πώς γίνεται αυτό??

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Ή με restore από το Time Machine ή με clean install και περνάς το Combo Update 10.14.4.



#43   tsiliscfu

tsiliscfu

    iPH Member

  • 220 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 10/06/2019 - 20:09

οκ σε ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία

 

δεν θα το επιχειρήσω άμεσα λόγω έλλειψης χρόνου αλλά θα το έχω στο νου μου με την πρώτη ευκαιρία



#44   IIIuvatar1981

IIIuvatar1981

    iPH Contributor

  • 1.202 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 10/06/2019 - 20:40

Η ιστορία έχει ως εξής:
 
Στην προσπάθειά μου να βοηθήσω τον φίλο giodis, πειραματίστηκα με την αναδόμηση του recovery partition χωρίς να απαιτηθεί από την αρχή εγκατάσταση του macOS.
OK. Το αποτέλεσμα ήταν θετικό αλλά ο Γιώργος δεν κατάφερε να κάνει κάτι, καθώς ο δίσκος παρουσιάζει πρόβλημα το οποίο πρέπει να επισκευαστεί από το Recovery.
Προφανώς το Recovery όμως έχει πρόβλημα. Νομίζω ότι το πρόβλημα όμως δεν είναι στο κομμάτι του Hardware αλλά σε αυτό του Software.
 
Αν δούμε τους reference codes του Apple Diagnostics, υπάρχει ο κωδικός VDH005 = Unable to start OS X Recovery.
Αυτό σημαίνει ότι το πρόβλημα, εντοπίζεται στο volume του Recovery το οποίο για κάποιο λόγο δεν επιτρέπει το boot σε αυτό.
Ο Γιώργος έτρεξε το διαγνωστικό, αλλά ποτέ δεν εμφανίστηκε αυτός ο κωδικός.
Άρα λοιπόν, αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει θέμα στο Volume του Recovery αλλά κάπου αλλού. Που; Δεν γνωρίζω την απάντηση.
 
Να σημειώσω εδώ, ότι, από τη στιγμή που πέρασα στο μηχάνημά μου την 10.14.5 παρατηρούσα κάποια μικροκολλήματα αλλά δεν είχα δώσει και τόσο μεγάλη σημασία.
 
Εξαιτίας των πειραμάτων, έκανα ένα reinstall το macOS.
 
Σήμερα, έκανα boot σε Safe Mode, το οποίο προς μεγάλη μου έκπληξη έκανε ~45’!
 
Μετά από restart και κανονικό boot, άρχισαν κάποια daemons να δουλεύουν στο full. Αμέσως κατάλαβα ότι φταίνε τα πολλά πειράματα και μάλλον κάτι δεν πήγαινε καλά.
 
Έτσι έκανα restore από το Time Machine. Πριν ολοκληρωθεί, το Mac έκανε επανεκκίνηση και έκανε boot στο Recovery!
Εδώ είμαστε λέω, τα πιάσαμε τα λεφτά μας!
 
Ξανά restore, αυτή τη φορά από τον δεύτερο δίσκο που έχω για τα backups. Όλα πήγαν μια χαρά.
 
Μετά την εκκίνηση είδα ότι ο πρώτος δίσκος από τον οποίο είχα κάνει το restore και το οποίο απέτυχε ήταν unmount.
 
Παρόλες τις προσπάθειες… δεν. Οπότε αποφάσισα προς πρέπει να γίνει έλεγχος με το Disk Utility. Το αποτέλεσμα ήταν αυτό που βλέπετε στην παραπάνω εικόνα του προηγούμενου σχολίου μου.
 
Αμέσως θυμήθηκα ότι και ο Γιώργος (giodis) είχε ακριβώς το ίδιο αλλά αυτός στον εσωτερικό δίσκο που τρέχει το macOS ενώ εγώ απλά στον εξωτερικό.
 
Έκανα λοιπόν επανεκκίνηση και boot στο Recovery απ’ όπου και επισκεύασα τον δίσκο.
 
Το συγκεκριμένο λοιπόν πρόβλημα, είμαι κατά 99% σίγουρος ότι προκαλείται για κάποιον λόγο από το τελευταίο, διόλου μικρό ~6,5GB της 10.14.5.
 
Να πω ότι πλέον είμαι στην 10.14.4. και το μηχάνημα λειτουργεί και πάλι άψογα και χωρίς κανένα απολύτως κόλλημα.
 
Νομίζω ότι καταλάβατε τι έχει συμβεί.
 
Για ότι ερωτήσεις θέλετε, εδώ είμαστε.


#45   giodis

giodis

    iPH Hero

  • 4.468 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone SE
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 12/06/2019 - 17:48

Ο χρήστης είμαι εγώ. :)

 

Από εχθές το απόγευμα και τι δεν κάναμε με τον Δημήτρη για πρόσβαση κατά κύριο λόγο στο recovery partition

& στο internet recovery (πριν μερικές ημέρες η πρόσβαση στο recovery partition  ήταν εφικτή).

 

Απλά,  τζίφος.   :(

 

Φαίνεται να έχει προκύψει -ξαφνικά και χωρίς προφανή λόγο- θέμα με την επικοινωνία μεταξύ soft-hardware,

σύμφωνα με το report του Disk Utility.

 

48023475231_82da795e02.jpg

 

Όπως και να έχει, την Δευτέρα πάω το ολοκαίνουργο μηχάνημα  (αγορασμένο πριν ~δύο μήνες) στο service

και θα επανέλθω με νεότερα.

 

Σε συνέχεια της ιστορίας·

 

Σήμερα παρέλαβα το μηχάνημα, με την παρατήρηση από το εξαιρετικά καταρτισμένο service ότι τα διαγνωστικά που έτρεξαν δεν έδειξαν κάτι.

 

Παρ' ότι λοιπόν δεν έτρεξαν κάποιες επισκευαστικές ρουτίνες μπήκα τελικά στο recovery > Utilities > Boot Security Utility,

 

39030187544_3f23c49793_o.jpg

 

πιστοποιήθηκα και τικάρισα το radio button του External Boot - "Allow booting from external media". Συνιστάται να το κάνετε -τουλάχιστον μέχρι να περάσει αυτή η μπόρα. Υπάρχουν ισχυρές ενδείξεις ότι εμπλέκεται η version 10.14.5, κάτι που λογικά θα πρέπει να αντιμετωπισθεί σύντομα.

 

32851615457_d51ddc7938.jpg

 

 

 

Μπόρεσα δε να κάνω boot στο macOS Mojave install disk,  αποκτώντας πλέον πρόσβαση κυρίως στο Disk Utility και στο Restore From Time Machine Backup.

 

40687356731_e914d71162_o.jpg

 

Πάντως το περίεργο είναι ότι για boot στο recovery απαιτούνται πλέον 15+ λεπτά της ώρας, κάτι που μπορεί να προκαλέσει την εσφαλμένη αίσθηση ότι το μηχάνημα έχει κολλήσει.

 

Επισημαίνεται ότι δεν μπορεί να τρέξει η εξαιρετική ρουτίνα για επισκευή του file system Single-user mode

 

 

Related post· Προληπτικά μέτρα για αντιμετώπιση μιας “καταστροφικής κατάστασης” στο Mac


vires acquirit eundo


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες