Αθάνατη Ελλάδα με τα καταστήματά σου...
#61
Δημοσίευση 31/07/2012 - 14:58
Ad
#62
Δημοσίευση 31/07/2012 - 16:24
Ποιος δηλαδή είναι authorizer service iphone στην Ελλάδα;Για πες μου. Αν είναι έτσι στους 12 μήνες εγγύηση που αναφέρουν να λένε τους όρους.Δεν τους λένε άρα ισχύει για τους πάντες. Διαφώτισέ με νομικά γι αυτό.Δεν πρέπει να αναφέρονται οι
όροι εφόσον υπάρχουν; Το συγκεκριμένο ανταλλακτικό καταλάβαινες ότι είναι κάκιστης ποιότητας με το που το έπιανες, επίσης δεν χρειάζεται ιδιαίτερη σπουδή να το βάλεις στο κινητό όπως ξαναείπα.Ο καθένας μπορεί να λέει ότι θέλει.
Επίσης,το χαρακτηρισμό τον έκανα γιατί έπειτα από προτροπή μου να τους το στείλω μου απάντησαν ότι θέλουν 30 ευρώ για να τα βγάλουν/βάλουν στο κινητό. Αυτό δεν ενισχύει αυτόν τον χαρακτηρισμό;
Γιατί μου είπαν κάτι το οποίο ήξεραν ότι δεν θα δεχτώ;
Επίσης από το Σάββατο έχουν το ανταλλακτικό που τους έστειλα να κοιτάξουν,με πήραν το Σάββατο τηλ και μου είπαν ότι δεν μπορεί να περαστεί στην εγγύηση γιατί είναι σπασμένο το digitizer το ελαττωματικό που ξεκόλλησε(που είναι μια ζημιά που δεν μπορώ να κάνω εγώ). Επίσης όταν τους είπα ότι η lcd είναι κι αυτή χαλασμένη ας τη δοκιμάσει αυτή τεχνικός απάντηση δεν πήρα και έκλεισε το τηλέφωνο. Φυσικά δεν μου έχουν στείλει το ανταλλακτικό καν. Σε περίπτωση που δεν μου το στείλουν και δεν μου το αντακαταστήσουν για τι θα μιλάμε από κει και πέρα; Νομικά πες χωρίς συναισθηματικές φορτίσεις.
Και κάτι τελευταίο.Τους είπα ότι θα τους δυσφημίσω στο forum.
Να τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή:
1. Το iphone όπως και κάθε άλλη συσκευή όταν χαλάσουν τα πάμε εκεί που τα αγοράσαμε ή τα πάμε σε independent service αν εμπιστευόμαστε κάποιο ανεξάρτητο service. Τώρα αν το service εκεί που αγοράσαμε τη συσκευή είναι επίσημο ή όχι είναι ευθύνη του καταστήματος να το δηλώσει.
2. Σε κάθε περίπτωση που γίνει tamper (πείραγμα) της συσκευής χάνεται η εγγύηση. Αυτό είναι δεδομένο για πολλά προιόντα ειδικά για τα υψηλής τεχνολογίας, κινητά κτλ.
3. Ο ίδιος δηλώνεις ότι "Το συγκεκριμένο ανταλλακτικό καταλάβαινες ότι είναι κάκιστης ποιότητας με το που το έπιανες" άρα αμέσως αμέσως σε ρωτάω γιατί το χρησιμοποίησες.
4. Από την στιγμή που κάτι πωλείται "as is" επιστρέφεται "as is". Για παράδειγμα, όταν πας σε ένα εστιατόριο δεν τρώς τη μισή μερίδα φαγητό και μετά την επιστρέφεις επειδή δε σου άρεσε. Το ίδιο κι εδώ. Περιγράφεις μια φθορά που εξόφθαλμα δεν αντελήφθης στο άνοιγμα της συσκευασίας άρα εύλογα συμπεραίνει κάθε άλλος ότι δεν υπήρχε και την προξένησες.
5. Ο κύκλος αγορά-πώληση ολοκληρώθηκε. Κάθε άλλη πράξη επισκευής, ελέγχου, κτλ κτλ συνιστά ξεχωριστή διαδικασία και γι'αυτό ζητάνε άλλα χρήματα.
Για να σου μιλήσω off the record σαν φίλος: Το δίκιο σου δεν θα το βρείς. Αυτό που μπορείς να βρείς είναι μπελάδες για τους χαρακτηρισμούς σου. Εγώ και πάλι σαν φίλος συνιστώ το δίκιο που έχεις έστω και 50% (ας πούμε ότι και ο άλλος έχει δίκιο) να μην το χάνεις αποκαλώντας τους με διάφορα "κοσμητικά".
Από εκεί και πέρα πολλά παιδιά στο φόρουμ τεχνικοί έχουν καλή-άριστη φήμη και θα σου έλεγα πάνε σε αυτούς να ησυχάσεις και στο μέλλον μόνο με όσους γνωρίζεις και εμπιστεύεσαι συνεργασία. Για τους "κακούς" πίστεψε με ένα "Πήγα στο τάδε μαγαζί και δεν έμεινα ευχαριστημένος" είναι υπερ-αρκετό για να τους χαντακώσει. Και χωρίς να κινδυνεύεις εσύ
P.S. Αν συνεχίσεις να θεωρείς ότι έχουν θιχτεί ανεπανόρθωτα τα δικαιώματά σου ο μόνος φτηνός τρόπος να τα διεκδικήσεις είναι μέσω κάποιας οργάνωσης καταναλωτών διαφορετικά μπαίνεις σε πολυέξοδες διαμάχες με δυστυχώς αμφίβολο αποτέλεσμα. Πολύ πολύ δύσκολα θα αποδειχτεί πώς προέκυψε το άνω περιγραφόμενο σφάλμα.
Αυτά τα λίγα και καλή τύχη από μένα, κοίτα να γίνει η δουλειά σου και να ξαναδουλέψει η συσκευή και άλλη φορά πρώτα post εδώ για service και τα πάντα
#63
Δημοσίευση 31/07/2012 - 16:33
τα πιο πολλα καταστηματα εχουν θεσει ενα συγκεκριμενο ποσοστο και εναν στανταρ τροπο αντιμετωπισης του πελατη που επιστρεφει καποιο ελατωματικο προιον(το οποιο συνηθως ερμηνευεται απο τον εκαστοτε υπαλληλο αναλογος της διαθεσης του η της δυνατοτητας του μυαλου του κτλπ
επισης εχουν και καποιο ποσοστο το λεγομενο ανεκτο ποσοσστο δυσαρεστημενων πελατων....
ολα αυτα εχουν να κανουν με το καθε καταστημα και την πολιτικη του και πια ειναι η σωστη αντιμετωπιση ειναι μεγαλη κουβεντα
το γεγονος ομως οτι σου ζηταει 30 ευρω για να βγαλει ενα ανταλακτικο το οποιο δεν εχει δει τι προβλημα υπαρχει (5 λεπτα θα κανει να το βγαλει ελεος) σου δινει αμεσως να καταλαβεις τις προθεσεις του
ειναι το πλεον απαραδεκτο σε ενα σοβαρο μαγαζι πριν δεις το προβλημα να βγαλεις κοστολογιο για να τον αποτρεψεις να σου επιστρεψει το (ελλατωματικο ανταλακτικο)κατα αυτον
δεν εχω κανεναν λογο να μην πιστεχω τον mark ειναι αξιολογο και αψιοπιστο κατα εμενα μελος και μονο και μονο για αυτον τον λογο θα εβαζα το ενλογο καταστημα στην μαυρη λιστα
αλλα επιπλεον για το θεμα των 30 ευρω που του ζητηθηκαν εχτρα με κανει να στειλω το συγκεκριμενο θεματακι και σε οσους φιλους γνωριζω για εχτρα δυσφημιση
ελεος για ποσο ηλιθιους μας εχουν...
και κατι ακομα το οποιο δεν περναει απαρατηρητο ....ενημερωθηκε το καταστημα απο τον μαρκ οτι θα γινει θεμα σε συγκεκριμενο φορουμ και δεν εκαναν καν τον κοπο να βγουν επισημα να απαντησουν
και μη μου πει καποιος οτι δεν τους νοιαζει μη λεμε @#@απαριες
και αλλα καταστηματα κατηγορηθηκαν στο φορουμ μας και βγηκαν και ειπαν τα πραγματα απο την δικια του μερια !!!
#64
Δημοσίευση 31/07/2012 - 16:44
μα τι λες ρε αδελφε μου ...θα με χρεωση 30 ευρω για να δει κατι το οποιο μου πουλησε και θεωρω ελλατωματικο5. Ο κύκλος αγορά-πώληση ολοκληρώθηκε. Κάθε άλλη πράξη επισκευής, ελέγχου, κτλ κτλ συνιστά ξεχωριστή διαδικασία και γι'αυτό ζητάνε άλλα χρήματα.
ηθικα και μονο(ασε την επαγγελματικη συνειδηση) θα επρεπε να δει πρωτα πριν κοστολογηση τον ελεγχο του επισρεφομενου αναταλακτικου!!!
#66
Δημοσίευση 31/07/2012 - 17:40
Να τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή:
1. Το iphone όπως και κάθε άλλη συσκευή όταν χαλάσουν τα πάμε εκεί που τα αγοράσαμε ή τα πάμε σε independent service αν εμπιστευόμαστε κάποιο ανεξάρτητο service. Τώρα αν το service εκεί που αγοράσαμε τη συσκευή είναι επίσημο ή όχι είναι ευθύνη του καταστήματος να το δηλώσει.
2. Σε κάθε περίπτωση που γίνει tamper (πείραγμα) της συσκευής χάνεται η εγγύηση. Αυτό είναι δεδομένο για πολλά προιόντα ειδικά για τα υψηλής τεχνολογίας, κινητά κτλ.
3. Ο ίδιος δηλώνεις ότι "Το συγκεκριμένο ανταλλακτικό καταλάβαινες ότι είναι κάκιστης ποιότητας με το που το έπιανες" άρα αμέσως αμέσως σε ρωτάω γιατί το χρησιμοποίησες.
4. Από την στιγμή που κάτι πωλείται "as is" επιστρέφεται "as is". Για παράδειγμα, όταν πας σε ένα εστιατόριο δεν τρώς τη μισή μερίδα φαγητό και μετά την επιστρέφεις επειδή δε σου άρεσε. Το ίδιο κι εδώ. Περιγράφεις μια φθορά που εξόφθαλμα δεν αντελήφθης στο άνοιγμα της συσκευασίας άρα εύλογα συμπεραίνει κάθε άλλος ότι δεν υπήρχε και την προξένησες.
5. Ο κύκλος αγορά-πώληση ολοκληρώθηκε. Κάθε άλλη πράξη επισκευής, ελέγχου, κτλ κτλ συνιστά ξεχωριστή διαδικασία και γι'αυτό ζητάνε άλλα χρήματα.
Για να σου μιλήσω off the record σαν φίλος: Το δίκιο σου δεν θα το βρείς. Αυτό που μπορείς να βρείς είναι μπελάδες για τους χαρακτηρισμούς σου. Εγώ και πάλι σαν φίλος συνιστώ το δίκιο που έχεις έστω και 50% (ας πούμε ότι και ο άλλος έχει δίκιο) να μην το χάνεις αποκαλώντας τους με διάφορα "κοσμητικά".
Από εκεί και πέρα πολλά παιδιά στο φόρουμ τεχνικοί έχουν καλή-άριστη φήμη και θα σου έλεγα πάνε σε αυτούς να ησυχάσεις και στο μέλλον μόνο με όσους γνωρίζεις και εμπιστεύεσαι συνεργασία. Για τους "κακούς" πίστεψε με ένα "Πήγα στο τάδε μαγαζί και δεν έμεινα ευχαριστημένος" είναι υπερ-αρκετό για να τους χαντακώσει. Και χωρίς να κινδυνεύεις εσύ
P.S. Αν συνεχίσεις να θεωρείς ότι έχουν θιχτεί ανεπανόρθωτα τα δικαιώματά σου ο μόνος φτηνός τρόπος να τα διεκδικήσεις είναι μέσω κάποιας οργάνωσης καταναλωτών διαφορετικά μπαίνεις σε πολυέξοδες διαμάχες με δυστυχώς αμφίβολο αποτέλεσμα. Πολύ πολύ δύσκολα θα αποδειχτεί πώς προέκυψε το άνω περιγραφόμενο σφάλμα.
Αυτά τα λίγα και καλή τύχη από μένα, κοίτα να γίνει η δουλειά σου και να ξαναδουλέψει η συσκευή και άλλη φορά πρώτα post εδώ για service και τα πάντα
Ευχαριστώ για τις συμβουλές καταρχήν.Επειδή το είπες και πιο πριν και δεν απάντησα δεν έχω σκοπό να λογομαχήσω μαζί σου γιατί δεν μου έκανες τίποτα,δε σημαίνει ότι η διαφορετική σου άποψη αυτόματα είναι και κατακριτέα.
Είπα κάποια πράγματα πριν αν θέλεις μου απαντάς και σ αυτά.Το κινητό το πήρα μεταχειρισμένο από κάποιον ιδιώτη.Έσπασε η οθόνη μετά από πτώση κι επειδή ήθελα μια γρήγορη λύση γιατί το είχα ανάγκη θεώρησα σωστό να παραγγείλω το
ανταλλακτικό από αυτούς έχοντας αλλάξει πολλές φορές οθόνη σε 3GS.
Η πράξη της συναλλαγής θα τελείωνε αν και μόνο εάν δεν έλεγαν ότι προσφέρουν εγγύηση,πήγαινε δες στη σελίδα του προϊόντος και μόνος σου ότι προσφέρουν 1 χρόνο εγγύηση. Σ αυτήν την εγγύηση αν την προσέφεραν μόνο σε authorized service(που ποιος εξουσιοδοτημένος θα ψώνιζε από αυτούς έστω κι αν δεχτούμε ότι υπάρχουν εξουσιοδοτημένοι) έπρεπε να το λένε ρητά.Δεν το λένε άρα μπορώ να θεωρώ ότι η εγγύηση ειναι για όλους.
Το χαρακτηρισμό εξήγησα και πιο πάνω γιατί τον είπα,εξηγεί και ο tzigis και ο nikosgnr πιο κάτω από το ποστ σου.Με κάλυψαν με αυτό που είπαν. Τα 30Ε για 30" δουλειά είναι τουλάχιστον πρόκληση και ένδειξη ότι δεν θέλουν να βοηθήσουν.
Και δεν μου απάντησες και στο εξής,εγώ το έστειλα πίσω να το δούνε έστω και με το σπασμένο digitizer κατ αυτούς.Δεν θα πρέπει ή να μου στείλουν άλλο ή το ίδιο ή να με αποζημιώσουν κάπως;Τίποτα από αυτά δεν έγινε ούτε θα γίνει.Τότε ο χαρακτηρισμός μου είναι τραβηγμένος κατά τη γνώμη σου;
Επίσης και κάτι άλλο που λέω και πιο πριν αλλά ίσως δε διάβασες.Το προϊόν αυτό έχει 1 χρόνο εγγύηση.Το digitizer ξεκόλλησε στα πρώτα 10 λεπτά που πήγα να το βγάλω γιατί δε δούλευε η lcd γιατί δεν είχε πιάσει καλά η κόλλα,σε περίπτωση που στο μήνα ξεκολλούσε τι θα μου έλεγαν το θέλουμε "as is"? Αν δεν μπορούν να εξακριβώσουν αν είναι λάθος του πελάτη να μην προσφέρουν εγγύηση. Επίσης ξαναλέω ότι η lcd δε δούλεψε ποτέ και δεν υπάρχει περίπτωση να τη χάλασα εγώ,δεν χαλάνε έτσι.
Δλδ αν πάρεις ένα iphone και δε δουλεύει το wifi δεν θα στο αλλάξουν γιατί θα έχει μια γρατσουνιά στην οθόνη;Και δεν θα τους κράξεις μετά;
Ας μη βρω το δίκιο μου,τους το είπα ότι δεν περιμένω τίποτα πλέον από αυτούς. Απλά επειδή εδώ είμαι με σκοπό να βοηθήσω όσο μπορώ δε θέλω να την πατήσουν κι άλλοι σαν κι εμένα.
ΥΓ.Το κινητό δουλεύει μετά από οθόνη+digitizer που έβαλα ο ίδιος.
ΥΓ2.Πριν 1-2 μήνες είχα πάρει μια μπαταρία για 3GS από ifixit και διαπίστωσα ότι ήταν χρησιμοποιημένη (είχε 81 cycles).Τους το έστειλα με μειλ με το screenshot από το batterydetective και μου επέστρεψαν τα χρήματα μαζί με τα μεταφορικά
ΚΑΙ χωρίς να τους επιστρέψω τη μπαταρία.Χωρίς καυγάδες,χωρίς ένταση μου έστειλαν ένα μειλ μετά από λίγες ώρες και μου είπαν σου κάναμε refund στην paypal που μας πλήρωσες.Καταλαβαίνεις λοιπόν τη διαφορά.
Το ίδιο συμβαίνει στο ebay και ακόμα πιο ευνοϊκά για τον καταναλωτή.
Τελευταία επεξεργασία από: MarkKnopfler, 31/07/2012 - 17:44
#67
Δημοσίευση 31/07/2012 - 18:03
#68
Δημοσίευση 31/07/2012 - 23:56
Προφανως και ειναι ειρωνικη η προταση μου
#69
Δημοσίευση 01/08/2012 - 00:14
#70
Δημοσίευση 01/08/2012 - 00:33
2)Η μπαταρία για να έχει 81 cycles σημαίνει ότι της έγινε εκτεταμένη χρήση ή ήρθε έτσι από τον κατασκευαστή.81 κύκλοι σημαίνουν τουλάχιστον 3-4 μήνες λειτουργία οπότε είναι απίθανο το ifixit να την άλλαξαν μετά από 3-4 μήνες.Επίσης ήταν συσκευασμένη σε κουτί με εργαλεία. Άρα ήταν από τον κατασκευαστή έτσι και μπορεί να τους είχε ξανατύχει και μου έκαναν refund ενώ είναι στην άλλη άκρη του Ατλαντικού...
Το κατάστημα που αναφέρω στο αρχικό ποστ,έχει από το Σάββατο το χαλασμένο ανταλλακτικό που μου έστειλαν και δεν μου έχει στείλει άλλο ή το ίδιο ή τα λεφτά μου πίσω.Ένα από τα 3 χωρίς να δίνω κάποια προτεραιότητα.Τους έστειλα κάτι να κοιτάξουν και δεν επέστρεψαν τίποτα.Αν εσένα σου φαίνεται αυτό φυσιολογικό πάω πάσο,εμένα δε μου φαίνεται όμως.
Εμένα με ενδιαφέρει το κατάστημα που δίνεις τα λεφτά σου,1 ευρώ είναι ή 5000 ή 100000,να σε σέβεται ως άνθρωπο πρώτα και ως πελάτη.
#71
Δημοσίευση 01/08/2012 - 01:00
Οποτε ψωνιστε απο το ebay κ εχετε το κφαλι σας ησυχο..
Προφανως και ειναι ειρωνικη η προταση μου
Εννοείται αυτό. Γενικότερα πλέον μόνο απο χώρες του εξωτερικού.
Γιατί σε σέβονται ως πελάτη και τα λεφτά πους τους σκας. Και ας είναι έστω και 1 ευρώ.
ΣΕΒΑΣΜΟΣ λοιπόν. Μεγάλη κουβέντα. Εδώ ζούμε με άλλους κανόνες. Με άλλη νοοτροπία. Και αυτό δεν αλλάζει.
Τώρα όσο για τα παραδείγματα που αναφέρεις, για τους πελάτες και το τι ζήτησαν, δε μπορεί να τα λες σοβαρά.. Όχι οτι δε συμβαίνουν, αλλά αυτά είναι 1/50.
Κάνε μια βόλτα στο φόρουμ και θα δεις μεσα σε λιγους μήνες πόσα Topic έχουν ανέβει για προβλήματα με καταστήματα. Αυτη τη βδομάδα μπορω να σου βρω ευκολα 3.
Ευτυχώς ο κόσμος ξύπνησε πλέον. Μόνο αυτό και τίποτα άλλο.
#72
Δημοσίευση 01/08/2012 - 01:17
1/50 ειναι η ακραια περιπτωση που ανεφερα..οι αλλες 49 δε δικαιωνουν ομως σωνει και καλα το καταναλωτη.εκανα μια βολτα στο φορουμμ και διαβαζα σε ενα τοπικ για την ανταλλαγη ηλεκτρονικων συσκευων που προωθουν ορισμενα καταστηματα.και λεγαν ολοι μα καλα να δωσω πισω το iphone για 100 ευρω??ειναι δυνατον?για κοροιδα ψαχνουν?δεν ποσταρα στο συγκεκριμενο γιατι ηταν σιγουρο οτι δε θα βγαζα ακρη.και καλα ρε μεγαλε ποσα μα σου δωσει το καταστημα για το iphone δλδ?και προφανως υπαρχουν προβληματα με καταστηματα.ή μηπως νομιζεις στο εξωτερικο ειναι ολα ροδινα??ή ακομα ακομα στο ebay?και ασφαλως οι απαιτησιες του κοσμου εχουν ανεβει κατακορυφα.ξυπνησε που λες και συ.και οι περισσοτεροι τρεχουν να τις καλυψουν και τις καλυπτουν και μαλιστα τις περισσοτερες φορες με χαςουρα.θα ηταν πολυ ενδιαφερον να εβλεπες ενα φορουμ για τα προβληματα των καταστηματαρχων σε σχεση με τους πελατες.και πως αυτα αντιμετωπιζονται συνηθως.εκει τη τελευταια βδομαδα δε θα εβλεπες μονο τρια τοπικ!!!!
#74
Δημοσίευση 01/08/2012 - 01:29
#75
Δημοσίευση 01/08/2012 - 01:39
Και ποια θα ηταν η αξια της μεταπωλησης
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 4
0 μέλη, 4 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες