Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 2 ψήφοι

Αθάνατη Ελλάδα με τα καταστήματά σου...


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
140 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#91   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16.726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 05/08/2012 - 15:27

Καλά σου είπαν. Και εγώ το ίδιο θα σου ΄λεγα. Θεωρείς το forum ως μέσο εκβιασμού για κάθε κατάστημα που έχεις παράπονα; Τί ποιο εύκολο από το να καταγγέλεις ανώνυμα έναν επώνυμο; Προσωπικά δεν μου φαίνεται καθόλου δίκαιο. Ούτε είναι υποχρεωμένοι να παρακολουθούν σε κάθε forum τι λέγεται και να δίνουν απαντήσεις. Και ναι...θεωρώ ότι κάνεις δυσφήμιση. Δεν θα σχολίαζα καν, αλλά έχω αγοράσει 2 φορές απ' το συγκεκριμένο κατάστημα και έχω τις καλύτερες εντυπώσεις...


Δεν διαβασες και τι είπα πιο πριν και το παίζεις και έξυπνος.
Δυσφήμιση κάνω γιατι δεν φερθηκαν σωστά και δεν με σεβαστηκαν(για να μην το πω αλλιώς).
Το όνομα μου είναι διαθέσιμο φαίνεται και στο προφίλ μου προς κάθε ενδιαφερόμενο.Εσενα αντιθέτως δε φαίνεται.
Ο καθένας έχει τις εντυπώσεις του απο κάθε κατάστημα.
Εγώ βρήκα κι άλλους δυσαρεστημένους απο το εν λόγω κατάστημα και θα πράξουμε ανάλογα.
Και δεν είναι άτομα απο το φόρουμ.

Αναρτημένη εικόνα


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#92   bobos

bobos

    iPH newbie

  • 60 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 05/08/2012 - 22:43

Η μονη απειλη που μπορει να εχει ενα καταστατημα, ειναι ο ιδιος ο καταστηματαρχης με τις καταστροφικες πολιτικες που ακολουθει, και οχι οι πελατες!!! Ελεος!!! Δηλαδη, παει ενας πελατης καπου και λεει στο μαγαζι με ολη την καλη του διαθεση σε ποιο σημειο υστερει το σερβις του η η εξυπηρετηση τους, και ο μαγαζατορας απο την μερια του αντι να πει και ευχαριστω, τον ξαναφτυνει;;; Στο εξωτερικο μαγαζια και εταιρειες πληρωνουν για να κανουν ερευνες και να βρουνε τα αδυνατα τους σημεια και εμεις τους τα λεμε τζαμπα και ξυνιζουν;;; Και μετα η κλασσικη δικαιολογια: ειναι η πολιτικη του καταστηματος μας....! Εμενα ομως η δικια μου πολιτικη, μου λεει να μην ξαναπαω και να προστατευσω και οποιον μπορω!!! Και μετα μην μου πει κανεις οτι αυτο που κανω ειναι δυσφημηση! Η δυσφημηση παλι μεσα απο το μαγαζι ξεκιναει! Απο που ακριβως δεν μπορω να γνωριζω και ουτε με αφορα, αλλα ας ψαχτουν και αυτοι λιγακι με τις υπηρεσιες τους περα απο τα κερδη τους!!! Μπορει και να τους βγει και σε καλο!!!! Ποτε δεν ξερεις!!! Και κατι ακομα που θα ηθελα να πω ειναι οτι, ποτε δεν ειναι αργα να παραδεχτει ενα καταστημα το λαθος του και να ζητησει συγγνωμη!!! Αλλα η συγκεκριμενη λεξη δεν υπαρχει ουτε στο λεξιλογιο τους, ουτε στην πολιτικη τους!!! (κατι μου θυμηζει αυτο!!! Α ναι! Την Βουλη!!! Ασχετο!)
Εγω προσωπικα αμα ειχα καποιο αναλογο καταστημα, θα εψαχνα απεγνωσμενα στα φορουμ παραπονα πελατων απο αλλα καταστηματα και ετσι θα προσπαθουσα να μην επαναλαβω και εγω τα ιδια, και οι κυριοι αυτοι δεν τους νοιαζει αν χασουν πελατεια; Για 30 η 50 η 150 ευρωωωω;;; Και σε ενα χρονο απο τωρα θα κλαιγονται γιατι βαζουν λουκετο;;; Μ@λ@κι@ δεν ειναι;

#93   paliotomaro

paliotomaro

    iPH Addict

  • 601 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 06/08/2012 - 00:15

Καλα χεστηκε η φοραδα στο Αλωνι

#94   GeorgeP79

GeorgeP79

    iPH User

  • 131 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 06/08/2012 - 08:21

Στη συγκεκριμένη περίπτωση η στάση του καταστήματος φαίνεται απαράδεκτη. Ωστόσο είμαι ιδιαίτερα επιφυλακτικός σε παρόμοιες καταγγελίες, κυρίως όταν γίνονται ανώνυμα και χωρίς αντίλογο. ΜαrkKnopler, δεν στο παίζει κανένας έξυπνος. Όλοι λένε ελεύθερα την άποψή τους...

#95   jimmakos

jimmakos

    iPH Community Leader

  • 10.183 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad 2

Δημοσίευση 06/08/2012 - 14:46

Χωρίς να θέλω να πάρω θέση στην υπόθεση του Mark, αυτό που θέλω να πω και συμφωνώ με τον @bobos, είναι ότι έχουν κλείσει πολλά καταστήματα λόγω της κάκιστης εξυπηρέτησης και συμπεριφοράς. Λόγω σπουδών προσωπικά(MBA-Business management, Master - Marketing Management) όταν μπαίνω σε ένα μαγαζί το πρώτο που κοιτάω χωρίς να έχω δει καν τα προϊόντα είναι η εξυπηρέτηση, η καθαριότητα, το στήσιμο του καταστήματος γενικά. Αν δεν με ικανοποιούν αυτά είμαι ικανός να πάω αλλού να πάρω αυτό που θέλω.

Όπως συζητώ με φίλους και ανταλλάσσουμε απόψεις αυτό που λέω είναι ότι έχουμε γεμίσει από μπακάληδες επιχειρηματίες.

Το ότι κάποιος ξεκίνησε μια επιχείρηση δεν σημαίνει ότι είναι και επιχειρηματίας.
Once You Go Mac You Never Go Back

#96   petros29

petros29

    iPH Hero

  • 4.323 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 06/08/2012 - 17:21

Ρε παιδιά είναι απλά τα πράγματα, εξυπηρέτηση από online μαγαζι στην Ελλάδα δε θα βρείτε, το ξέρουν και οι ίδιοι και δεν τους ενδιαφέρει. Απο τη στιγμή που το παρέλαβες τελείωσε για αυτούς. Άποψη μου καλύτερα να περιμένω 30 μέρες να έρθει απο Κίνα παρά να το χρυσοπληρώσω και να μην έχω και καμία εγγύηση. Το eBay τουλάχιστον τους κακούς τουσ περιποιείτε μια χαρά...

#97   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16.726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 09/08/2012 - 10:21

Μετά από διαδοχικά τηλεφωνήματα και απάντηση ότι λείπει ο υπεύθυνος τις προηγούμενες μέρες σήμερα η απάντηση ήταν αυτή:

Αναρτημένη εικόνα
Δηλαδή θα τους πάρω τηλ αν τους πάρω 1η Σεπτέμβρη και θα κάνουν τους ανήξερους.Μετά από όλα αυτά τους αποκαλώ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ και όποιος έχει σχέση με το κατάστημα ή όποιος από το κατάστημα θέλει ας μου κάνει μήνυση
ή ας προχωρήσει νομικά το θέμα.Τα στοιχεία μου είναι διαθέσιμα.

Αναρτημένη εικόνα


#98   azaleea

azaleea

    iPH Master

  • 6.727 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα

Δημοσίευση 09/08/2012 - 17:57

Η μονη απειλη που μπορει να εχει ενα καταστατημα, ειναι ο ιδιος ο καταστηματαρχης με τις καταστροφικες πολιτικες που ακολουθει, και οχι οι πελατες!!! Ελεος!!! Δηλαδη, παει ενας πελατης καπου και λεει στο μαγαζι με ολη την καλη του διαθεση σε ποιο σημειο υστερει το σερβις του η η εξυπηρετηση τους, και ο μαγαζατορας απο την μερια του αντι να πει και ευχαριστω, τον ξαναφτυνει;;; Στο εξωτερικο μαγαζια και εταιρειες πληρωνουν για να κανουν ερευνες και να βρουνε τα αδυνατα τους σημεια και εμεις τους τα λεμε τζαμπα και ξυνιζουν;;; Και μετα η κλασσικη δικαιολογια: ειναι η πολιτικη του καταστηματος μας....! Εμενα ομως η δικια μου πολιτικη, μου λεει να μην ξαναπαω και να προστατευσω και οποιον μπορω!!! Και μετα μην μου πει κανεις οτι αυτο που κανω ειναι δυσφημηση! Η δυσφημηση παλι μεσα απο το μαγαζι ξεκιναει! Απο που ακριβως δεν μπορω να γνωριζω και ουτε με αφορα, αλλα ας ψαχτουν και αυτοι λιγακι με τις υπηρεσιες τους περα απο τα κερδη τους!!! Μπορει και να τους βγει και σε καλο!!!! Ποτε δεν ξερεις!!! Και κατι ακομα που θα ηθελα να πω ειναι οτι, ποτε δεν ειναι αργα να παραδεχτει ενα καταστημα το λαθος του και να ζητησει συγγνωμη!!! Αλλα η συγκεκριμενη λεξη δεν υπαρχει ουτε στο λεξιλογιο τους, ουτε στην πολιτικη τους!!! (κατι μου θυμηζει αυτο!!! Α ναι! Την Βουλη!!! Ασχετο!)
Εγω προσωπικα αμα ειχα καποιο αναλογο καταστημα, θα εψαχνα απεγνωσμενα στα φορουμ παραπονα πελατων απο αλλα καταστηματα και ετσι θα προσπαθουσα να μην επαναλαβω και εγω τα ιδια, και οι κυριοι αυτοι δεν τους νοιαζει αν χασουν πελατεια; Για 30 η 50 η 150 ευρωωωω;;; Και σε ενα χρονο απο τωρα θα κλαιγονται γιατι βαζουν λουκετο;;; Μ@λ@κι@ δεν ειναι;


ποσο δικιο... !!
ποσα καταστηματα/σερβις μας εχουν στειλει ερωτηματολογιο σχετικα με την ποιοτητα τους.. (σερβις/προιοντα/κτλ) ??

προσωπικα, επειδη κ εγω φαινομαι να "κραζω" στα διαφορα που εχω γραψει ας εξηγησω:
δεν ζηταω απο ενα καταστημα ουτε να με καλοπιανει, ουτε να με χαιδολογαει (αν κ θα επρεπε, ψωμι του δινω κ τρωει, οπως κ εγω λαμβανω απο αλλου) απλα να κανει τη δουλεια του σωστα
κ σωστα σημαινει πως θα επρεπε να μπορει να υποστηριξει την θεση του, ειδικα αν νομιζει πως εχει δικιο

οσο για το τελευταιο ποστ σου Μαρκ, οσο κ αν ειναι κλειστο το καταστημα λογω διακοπων, καποιες εκκρεμοτητες θα επρεπε να τις τακτοποιησουν, κ οχι να τις αφηνουν στο αγελαδοκουρεμα

κ για την εμπιστοσυνη που αναφερατε στο ebay, μην ορκιζεστε κιολας στους κινεζους, απλα ειναι φθηνοι, δεν σημαινει αναγκαστικα πως ειναι κ πιο υπευθυνοι
ας βγει η ψειρα στον γιακα κ απο εκει, κ βλεπουμε.. ;)

#99   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16.726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 09/08/2012 - 18:41

Συμφωνώ σε αυτό που λες για τις εκκρεμότητες αλλά είχαν και πιο πριν χρόνο να το τακτοποιήσουν...Δεν είναι δικαιολογία ότι έκλεισαν γιατί είχαν χρόνο...Το Σάββατο συμπληρώνονται 2 εβδομάδες από όταν το πήραν στα χέρια τους και με πήραν τηλέφωνο....

Όσο για το ebay, δεν είναι ότι είναι καλοί όλοι οι sellers αλλά
1)Κοιτάνε να διατηρήσουν τη φήμη τους γιατί μετά δεν θα αγοράζει κανείς από κάποιον με χαμηλό feedback
2)Έχει το ebay πολύ αυστηρή πολιτική ΥΠΕΡ του καταναλωτή σε τέτοια θέματα

Αναρτημένη εικόνα


#100   paliotomaro

paliotomaro

    iPH Addict

  • 601 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 09/08/2012 - 18:58

Το ebay ειναι ο παραδεισος των μουφα προιοντων κυριως.των απομιμησεων.για καθε ενα παραγομενο προιον παραγονται τρεις απομιμησεις απο σχιστοματηδες και διακινουνται στο ebay

#101   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16.726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 09/08/2012 - 19:08

Και τα ελληνικά καταστήματα (ονόματα δε λέμε) αγοράζουν τα μούφα προϊόντα από το ebay(στο οποίο δεν αναφέρονται ΟΕΜ) και τα πουλάνε στην 10πλάσια τιμή ως ΟΕΜ.

Στο ebay αν αγοράσεις κάτι κακής ποιότητας και κάνεις dispute ή ανοίξεις case παίρνεις λεφτά πίσω..Σε ελληνικό κατάστημα σε βρίζουν κι από πάνω.

ΥΓ.Και στο ebay υπάρχουν καλοί πωλητές,πρέπει να ξέρεις που αγοράζεις...

Τελευταία επεξεργασία από: MarkKnopfler, 09/08/2012 - 19:08

Αναρτημένη εικόνα


#102   paliotomaro

paliotomaro

    iPH Addict

  • 601 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 09/08/2012 - 19:15

Στο ebay αγοραζεις κατι που δε το βλεπεις κιολας στην ουσια.αλλα δεν ειναι λογικη αυτη.και στην ελλ αγορα υπαρχουν καλοι πωλητες.τωρα αμα σου κανουν αγωγη για το βρισιδι που τους ριχνεις το πολυ πολυ να σε βαλουν να πεις οτι το καταστημα ειναι πολυ cool για μια βδομαδα :P

#103   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16.726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 09/08/2012 - 19:38

Και από τα ηλεκτρονικά καταστήματα στην Ελλάδα δεν το βλέπεις...Προφανώς και υπάρχουν και στην Ελλάδα τίμιοι πωλητές και καλοί...

Ας μου κάνουν αγωγή να δούμε μετά ποιον συμφέρει τέτοια κίνηση.

Αναρτημένη εικόνα


#104   paliotomaro

paliotomaro

    iPH Addict

  • 601 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 09/08/2012 - 20:01

Σοβαρα τωρα νομιζεις οτι καποιος απο το καταστημα εχει παρακολουθησει εστω και ενα ποστ απο τα γραφομενα?δε νομιζω

#105   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16.726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 09/08/2012 - 20:03

Αν ήταν σοβαρό κατάστημα θα έπρεπε ΑΛΛΑ.../

Αναρτημένη εικόνα


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 22

0 μέλη, 22 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες