
Αθάνατη Ελλάδα με τα καταστήματά σου...
#106
Δημοσίευση 11/08/2012 - 18:55
Ad
#107
Δημοσίευση 11/08/2012 - 18:59
Τους είπα να βγάλουν αυτό που αναφέρουν ως "Εγγύηση 12 μήνες" αφού δεν μπορούν να το παρέχουν και μου είπαν δεν θα μας μάθετε τη δουλειά μας.
Οπότε από εκεί και πέρα καταλαβαίνουν όλοι για πόσο επαγγελματίες μιλάμε.
Από το κατάστημα δεν περιμένω τίποτα πλέον.Αυτοί θα πρέπει να περιμένουν από μένα.
#108
Δημοσίευση 11/08/2012 - 23:17


#109
Δημοσίευση 12/08/2012 - 08:00
Σε παρουσία μου σε backstage δύο καταστημάτων επισκευής κινητών, τα πακετάκια από eBay έδιναν και έπαιρναν, καθώς οι προμηθευτές τους πλέον συνεργάζονται με Ελλάδα μόνο με προκαταβολική εξόφληση και "μας συμφέρει περισσότερο".
Είναι κρίμα πάντως να μπαίνουμε σε αυτή τη διαδικασία ένα μέσω κρίσης και να μιλάμε για κακή εξυπηρέτηση πελατών. Μετά μας φταίει η κρίση που κλείνουν επιχειρήσεις...
#110
Δημοσίευση 14/08/2012 - 23:50
Είναι καθόλου πιθανό να την έκοψες εσύ?
#112
Δημοσίευση 16/08/2012 - 10:12
#114
Δημοσίευση 16/08/2012 - 11:07
#115
Δημοσίευση 16/08/2012 - 20:07
Αμέτρητα καταστήματα έχουν δυσφημιστεί στο παρελθόν εδώ μέσα.
Τα περισσότερα θεωρώντας ότι αδικούνται ή ότι έχουν δίκιο μπήκαν στη διαδικασία να γραφτούν στο φόρουμ και να απολογηθούν/εξηγήσουν.
Και δεν μιλάω για μικρομάγαζα της λαμογιάς που παλεύουν με μαϊμούδες, αλλά ακόμα και για επίσημες αντιπροσωπείες!
Και πόσο μάλλον τώρα που τους κοινοποιήθηκε από τον ίδιο τον καταγγέλοντα η δυσφήμιση.
Πιστεύετε ότι δεν μπήκαν να δουν το τι γράφεται? Ας μην είμαστε αφελείς. ΦΥΣΙΚΑ μπήκαν.
Αλλά εδώ τα πράγματα αν τα συγκεντρώσεις είναι τόσο εναντίον τους που δεν μπαλώνονται...
Προσωπικά μία ακόμα περίπτωση θυμάμαι που δεν απάντησε ποτέ. Και αυτή δεν είναι άλλη από του πιστοποιημένου πλέον ΑΠΑΤΕΩΝΑ iphonerepair.gr
Το πράγμα είναι ξεκάθαρο. Φώτη έχεις ΔΙΚΙΟ. Να εύχεσαι να μην σου επιστρέψουν τίποτα και να μην σε πάρουν τηλέφωνο, ώστε να μπορέσεις να του ξεσκίσεις.
Και για όσους λένε για στήριξη στα ελληνικά μαγαζιά, ένα θα πω. Η λαμογιά και το ευκαιριακό κέρδος ΔΕΝ είναι επιχείρηση.
Στήριξη ναι, αλλά ΜΟΝΟ σε όσους την αξίζουν. Όχι με κλειστά μάτια!
Και όσα λέω τα λέω επώνυμα, χωρίς να έχω να φοβηθώ κανέναν ψευτοεπιχειρηματία του ίντερνετ!
ΥΓ: Να σας δώσω ένα παράδειγμα? Ο συμφορουμίτης μας DJVASSEL έχει ένα διαδικτυακό κατάστημα με αντίγραφα/ρέπλικες γνωστών αξεσουάρ για iPhone καθώς επίσης και διάφορα άλλα αξεσουάρ. Έχοντας μιλήσει μαζί του καθώς επίσης και με πελάτες του, διαπίστωσα ότι πρόκειται για ΣΩΣΤΟ επιχειρηματία. Τι και αν δεν εμπορεύεται ΟΕΜ προϊόντα? Άλλο το ένα άλλο το άλλο! Ως επιχειρηματίας οφείλεις να είσαι σωστός. Είναι κάτι ελαττωματικό? Θα το πάρει πίσω και θα ζητήσει και συγγνώμη! Δε θα κοιτάξει να το φορτώσει στον πελάτη για να κερδίσει τη χασούρα, γιατί πολύ απλά ΔΕΝ θα τον ξαναπροτιμήσουν! Απλά μαθηματικά είναι, δεν χρειάζεται να έχει τελειώσει κανείς το Οικονομικό για να το καταλάβει αυτό...
#116
Δημοσίευση 16/08/2012 - 20:21
Εγώ αυτό που ήθελα είναι να μην την ξαναπατήσει κανείς γιατί δεν φέρονται σωστά και υπάρχουν κι άλλοι που το λένε.
Τώρα για το τι θα γίνει από εδώ και πέρα,όταν θα γυρίσουν(αν γυρίσουν) από τις πολυήμερες διακοπές τους περίπου 1 μήνα θα τα πούμε εκτενώς.
Βέβαια μπορεί να με έχουν ξεχάσει αλλά δεν θα υπάρχει γυρισμός.
#117
Δημοσίευση 16/08/2012 - 20:37
#119
Δημοσίευση 16/08/2012 - 21:56
Ο Markknopfler τους ενημέρωσε ότι δεν θα σταθεί στην καταγγελία και ότι θα περάσει στη δυσφήμιση.Λυπαμαι που για πολλους ειναι δυσδιακριτη η διαφορα του καταγγελω-δυσφημιζω
Το δέχτηκαν, οπότε είναι άξιοι της μοίρας τους...
#120
Δημοσίευση 16/08/2012 - 22:28
πραγματικα με αποστομωσεςΟ Markknopfler τους ενημέρωσε ότι δεν θα σταθεί στην καταγγελία και ότι θα περάσει στη δυσφήμιση.
Το δέχτηκαν, οπότε είναι άξιοι της μοίρας τους...
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 2
0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες