Εξελίξεις στο θέμα της Carrier IQ με δηλώσεις εταιρειών


By
Posted on Friday December 2nd, 2011 / 10:30

Χθες παρουσιάσαμε το θέμα που έχει δημιουργηθεί με το πρόγραμμα καταγραφής δεδομένων σε Android συσκευές και σήμερα έχουμε περαιτέρω πληροφορίες με δηλώσεις από τις εμπλεκόμενες εταιρείες και την Apple.

Αρχικά, η Nokia ξεκίνησε τις δηλώσεις αναφέροντας ότι σε καμία από τις συσκευές της δεν υπάρχει το λογισμικό της Carrier IQ. Συγκεκριμένα, εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε:

“Nokia is aware of inaccurate reports which state that software from CarrierIQ has been found on Nokia devices. CarrierIQ does not ship products for any Nokia devices, so these reports are wrong.”

Επίσης, εκπρόσωπος της Verizon ανέφερε μέσω του λογαριασμού του στο twitter ότι κανένα κινητό της εταιρείας δεν χρησιμοποιεί το λογισμικό της Carrier IQ.

Δελτίο τύπου της RIM, αναφέρει:

“RIM does not pre-install the Carrier IQ app on BlackBerry smartphones or authorize its carrier partners to install the Carrier IQ app before sales or distribution”

Δώστε έμφαση στο “authorize” που σημαίνει ότι μπορεί μερικοί πάροχοι να εγκαθιστούν το λογισμικό ακόμα και χωρίς την άδεια της RIM. Σε αντίθεση με τις δηλώσεις Nokia και Verizon αυτή της RIM δεν είναι απόλυτη.

Από την άλλη το δίκτυο της Sprint παραδέχτηκε ότι χρησιμοποιεί το λογισμικό της Carrier IQ αλλά μόνο για να βελτιώσει τις υπηρεσίες της και την απόδοση του δικτύου της.

“Carrier IQ provides information that allows Sprint, and other carriers that use it, to analyze our network performance and identify where we should be improving service.”

Την περισσότερη αλήθεια φαίνεται να λέει η HTC που είναι άλλωστε και η επίμαχη εταιρεία αφού χρησιμοποιώντας ένα από τα κινητά της ήρθε το θέμα στη δημοσιότητα. Στην ανακοίνωσή της η HTC αναφέρει ότι το λογισμικό της Carrier IQ απαιτείται από ορισμένους παρόχους στις ΗΠΑ και η ίδια δεν έχει καμία σχέση ούτε λαμβάνει στοιχεία από την εταιρεία.

Carrier IQ is required on devices by a number of U.S carriers so if consumers or media have any questions about the practices relating to, or data collected by, Carrier IQ we’d advise them to contact their carrier.

It is important to note that HTC is not a customer or partner of Carrier IQ and does not receive data from the application, the company, or carriers that partner with Carrier IQ. HTC is investigating the option to allow consumers to opt-out of data collection by the Carrier IQ application.

Τέλος, η Apple αναφέρει ότι η υποστήριξη της Carrier IQ σταμάτησε με το iOS 5 στα περισσότερα προϊόντα και θα εξαλειφθεί εντελώς σε μελλοντική αναβάθμιση. Ούτως ή άλλως, για την αποστολή κάθε διαγνωστικού στοιχείου απαιτείται αρχικά η έγκριση του χρήστη (στο αρχικό σετάρισμα του iOS 5 ή μέσα από τις ρυθμίσεις). Τονίζει, επίσης, ότι σε καμία περίπτωση δεν καταγράφονταν keystrokes, μηνύματα ή άλλες προσωπικές πληροφορίες.

We stopped supporting CarrierIQ with iOS 5 in most of our products and will remove it completely in a future software update. With any diagnostic data sent to Apple, customers must actively opt-in to share this information, and if they do, the data is sent in an anonymous and encrypted form and does not include any personal information. We never recorded keystrokes, messages or any other personal information for diagnostic data and have no plans to ever do so.

Σχολιασμός στο forum

About Harry Souris

Apple news, reviews and opinion. Guitar geek. Editor of iPhoneHellas.gr, MacUser.gr & TechGear.gr.

Follow me on twitter and facebook




One Response to “Εξελίξεις στο θέμα της Carrier IQ με δηλώσεις εταιρειών”

  1. […] iphonehellas] Μείνετε συντονισμένοι με τα τελευταία νέα του […]