iRepair: Επισκευές iPhone με το καλύτερο customer service της Ευρώπης [Δ.Τ]


By
Posted on Thursday May 28th, 2015 / 19:22

Η iRepair αναγνωρίζεται ως η πιο μεγάλη και επιτυχημένη αλυσίδα επισκευαστικών κέντρων ηλεκτρονικών συσκευών σε Ελλάδα και Ευρώπη. Σε αντίθεση με τη συνολική μείωση της δραστηριότητας των επιχειρήσεων στην Ευρώπη, αυτή τη στιγμή η iRepair διαθέτει 11 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα και σταδιακά επεκτείνεται. Με έμφαση στην άμεση εξυπηρέτηση και με καινοτόμο concept (ανοιχτός χώρος επισκευών) η επιτυχία της iRepair βασίστηκε και αναπτύχθηκε  χάρη στο υψηλό επίπεδο υπηρεσιών που προσφέρει.

Η εδραίωση της ηγετικής θέσης της iRepair στις επισκευές συσκευών, οφείλεται στα χαμόγελα των πελατών της και η τοποθέτηση του εργαλείου μέτρησης ικανοποίησης HappyOrNot στα καταστήματα της, είναι ένας τρόπος για να τους δείξει ότι η γνώμη τους μετράει και αξιοποιείται. 

Το σύστημα HappyOrNot είναι ένα πρωτοποριακό σύστημα μέτρησης της ικανοποίησης του πελάτη. Συνδυάζει μια συσκευή καταμέτρησης της συνεχούς ροής του δείκτη εξυπηρέτησης και ένα ευφυές σύστημα αναφορών. Οι πελάτες κατά την έξοδο τους από το κατάστημα, μπορούν εύκολα με το πάτημα ενός χρωματιστού κουμπιού (smiley buttons) να καταγράφουν και να βαθμολογούν την εμπειρία εξυπηρέτησης που είχαν κατά την διάρκεια της επίσκεψή τους.

HappyOrNotResults_iRepair

Ο Chris Humbert, Διευθύνων Σύμβουλος των iRepair εξηγεί:

«Η iRepair αναπτύσσεται κυρίως με την βοήθεια των πελατών της που δείχνουν εμπιστοσύνη στις υπηρεσίες της. Έρχονται σε εμάς και μας συστήνουν ανεπιφύλακτα στον περίγυρό τους, για την ποιότητα, την ευκολία, την διαφάνεια και την ασφάλεια που νιώθουν σε κάθε συσκευή που εμπιστεύονται στα χέρια μας. Το σύστημα αξιολόγησης  μας βοηθά να εστιάσουμε σε βάθος στις ανάγκες τους και έτσι μας βοηθούν να ανεβάζουμε τον πήχη ψηλότερα εξασφαλίζοντας ακόμη καλύτερες υπηρεσίες.»

Η iRepair είναι μια αναγνωρισμένη επιχείρηση με πιστούς, ευχαριστημένους πελάτες και έχει επιδιορθώσει πάνω από 100.000 συσκευές. Ο μέσος όρος των ευχαριστημένων πελατών στον τομέα παροχής υπηρεσιών στην Ευρώπη βρίσκεται στο 81% ενώ αντίστοιχα ο μέσος όρος στην Ελλάδα κυμαίνεται στο 78%. Ο μέσος όρος των ευχαριστημένων πελατών για την παροχή υπηρεσιών των καταστημάτων iRepair αγγίζει το 95%!

Όπως αναφέρει η Άννυ Χατζηκωνσταντίνου, Business Development Manager, Supervisor A.E:

Οι ελληνικές επιχειρήσεις πελάτες μας σημειώνουν εξαιρετικά υψηλά επίπεδα ικανοποίησης του πελάτη, πάνω από τα ευρωπαϊκά επίπεδα των αντίστοιχων κλάδων. Παγκόσμιο ρεκόρ εξυπηρέτησης αποτελεί η αλυσίδα iRepair  με σταθερό δείκτη Ικανοποίησης Πελάτη πάνω από 94! Τα στοιχεία δείχνουν ότι το 97% των πελατών της iRepair έχουν μόνο θετικά σχόλια

(*) Τα στατιστικά στοιχεία προέρχονται από τα κεντρικά γραφεία της HappyOrNot στην Φιλανδία.




Comments are closed.