Apple to Acquire Mobile Ad Platform Quattro Wireless for $275 Million


By
Posted on Tuesday January 5th, 2010 / 13:08

Μετά την εξαγορά της AdMob από την Google, την οποία πρώτη είχε προσεγγίσει η Apple, ο ανταγωνισμός ανάμεσα στις δύο εταιρείες ολοένα και αυξάνεται.

Σύμφωνα με το All Things Digital, η Apple βρίσκεται σε συμφωνία για την εξαγορά της Quattro Wireless, μιας πλατφόρμας mobile διαφήμισης όπως η AdMob αλλά μικρότερη σαν μέγεθος. Η ανακοίνωση για την ολοκλήρωση της συμφωνίας – ύψους $275 εκατ. – αναμένεται να πραγματοποιηθεί πολύ σύντομα, ίσως και αύριο!

Quattro Wireless

Φαίνεται πως η Apple δεν είναι διατεθειμένη να αφήσει την Google να μονοπωλεί την αγορά των διαφημίσεων η οποία πρώτα με τα Google ads και στη συνέχεια με την εξαγορά της Admod εισχωρεί ολοένα και βαθύτερα στον χώρο των mobile ads.

[Άρθρο του jwr]

Συζήτηση στο forum: Apple to Acquire Mobile Ad Platform Quattro Wireless

About Vasilis Ananiadis

Ο ζωντανός θρύλος της Ελληνικής blogόσφαιρας, ο αβυσσαλέος master του SEO, o πρίγκηπας των Social Media, ο τυφώνας των Web Startups, ο οργασμός της ιντερνετικής επιτυχίας. Τώρα και στο twitter: @vananiadis

Tags:




One Response to “Apple to Acquire Mobile Ad Platform Quattro Wireless for $275 Million”

  1. […] website της ότι εξαγοράστηκε τελικά σήμερα από την Apple. Οι προηγούμενες φήμες […]