To iAd κερδίζει έδαφος έναντι της Google, Microsoft, κά


By
Posted on Monday September 27th, 2010 / 19:59

Νέα αναφορά από το Bloomberg βασισμένο σε έρευνα της IDC  υποδεικνύει ότι η πλατφόρμα iAd θα καταλάβει το 21% της αγοράς των διαφημίσεων σε φορητές συσκευές μέχρι το τέλος του χρόνου.

Το iAd έκανε το ντεμπούτο του, αρχικά στις ΗΠΑ, την 1η Ιουλίου του τρέχοντος έτους και αναμένεται να καταλάβει το 21% της αγοράς εκθρονίζοντας την Google (AdMob) από το 27% στο 21% και τη Microsoft από το 10% στο 7%.

Αντίστοιχα, η Yahoo! θα πέσει στο 9%, η Espoo (Nokia) θα πέσει στο 2% και η Millennia Media θα ανέβει στο 11%

Αξίζει να σημειωθεί, βέβαια, ότι η αγορά των διαφημίσεων σε smartphone αυξάνει ραγδαία πέρα από τις προβλέψεις των ειδικών και είναι λογικό να μοιραστεί η «πίτα» σε πολλούς. Επίσης, νέοι παίχτες θα ανταγωνιστούν όπως η νέα προσπάθεια της Sony Ericsson αλλά και -όπως όλα δείχνουν- η RIM.

Συζήτηση στο forum: To iAd κερδίζει έδαφος έναντι της Google

About Harry Souris

Apple news, reviews and opinion. Guitar geek. Editor of iPhoneHellas.gr, MacUser.gr & TechGear.gr.

Follow me on twitter and facebook




Comments are closed.