H Samsung προκαλεί με νέα διαφήμιση


By
Posted on Tuesday January 24th, 2012 / 21:50

Σε μια σειρά νέων προκλητικών διαφημίσεων έχει επιδοθεί τις τελευταίες μέρες η Samsung που αναμένεται να κορυφωθεί με διαφήμιση κατά τη διάρκεια του τελικού του Superbowl στις 5 Φεβρουαρίου.

Η Samsung ακολουθεί το γνωστό στιλ με το οποίο χλευάζει τους ανθρώπους που στήνονται στην ουρά για την αγορά προϊόντων και αν και δεν ονοματίζει ξεκάθαρα την Apple και το iPhone. Η εταιρεία προωθεί το δικό της Samsung Galaxy S II, το οποίο διαθέτει προ-εγκατεστημένο δωρεάν turn-by-turn voice navigation (βλ. Samsunged).

Παρότι οι διαφημίσεις είναι αρκετά αστείες αν αγνοήσουμε το γεγονός ότι προσβάλει τη νοημοσύνη αρκετών ανθρώπων είναι ξεκάθαρο πως η Samsung θα ζήλευε τις ουρές που σχηματίζουν οι άνθρωποι για να αγοράσουν το νέο iPhone της Apple. Δεν είναι ότι δεν προσπαθεί, βέβαια, αφού τα τελευταία της προϊόντα -και όχι μόνο (1, 2, 3)- είναι ιδιαίτερα «εμπνευσμένα» από το iPhone και iPad της Apple.

Πρέπει να σταθούμε, όμως, ιδιαίτερα στην τελευταία διαφήμιση της Samsung που διαφημίζει το χαρακτηριστικό ‘dictation’ του Galaxy S II μιας και μάλλον πρόκειται για «γκάφα» αφού η συγκεκριμένη λειτουργία αποτελεί μέρος του Siri στο iPhone 4S εδώ και λίγους μήνες. Δείτε το βίντεο [iOS link]:

Σχολιασμός στο forum

About Harry Souris

Apple news, reviews and opinion. Guitar geek. Editor of iPhoneHellas.gr, MacUser.gr & TechGear.gr.

Follow me on twitter and facebook




2 Responses to “H Samsung προκαλεί με νέα διαφήμιση”

  1. […] πρέπει να είναι πραγματικά ιδιαίτερα εκνευριστική αυτή η εξέλιξη εκεί στη […]

  2. […] marketing στη Samsung, που εξήγησε το σκεπτικό πίσω από τις πρόσφατες «προκλητικές» διαφημίσεις της εταιρείας εναντίον των οπαδών της […]