Apple vs Admob


By
Posted on Friday February 5th, 2010 / 12:59

Η Apple κινείται ολοένα και πιό επιθετικά στον τομέα της mobile διαφήμισης.

Η ιστορία ξεκίνησε με την εξαγορά της Quattro Wireless, συνεχίστηκε με την ανακάλυψη νέων πατέντων στις οποίες εμφανίζονται διαφημίσεις στο App store του iPhone/iPod Touch και ολοκληρώνεται (?) με την πρόσφατη ανακοίνωση της Apple προς τους iPhone developers από τους οποίους ζητάει την – υπό όρους – παύση του Core Location.

Apple_vs_AdMob

Εφόσον μία εφαρμογή χρησιμοποεί το Core Location αποκλειστικά και μόνο για location aware advertising θα απορίπτεται από το App store! Η ανακοίνωση αυτή στρέφει τα βέλη εναντίων της AdMod, την Νο1 εταιρεία mobile διαφήμισης αυτή τη στιγμή, η οποία χρησιμοποιώντας το Core Location των εφαρμογών μπορεί να εμφανίζει γεωγραφικά στοχευμένες διαφημίσεις στις mobile συσκευές.

Στην περίπτωση που το Core Location χρησιμοποιείται από την εφαρμογή για εμφάνιση πληροφοριών, καιρού, κοντινών POIs (points of interest) κτλπ δεν θα υπάρχει πρόβλημα έγκρισης.

Αναμφησβήτητα η Apple σκοπεύει να εισέλθει δυναμικά στο παιχνίδι του mobile advertising και η AdMob αποτελεί τον μεγαλύτερο ανταγωνιστή αυτή τη στιγμή. Η κίνση αυτή θα αποδυναμώσει την AdMob, ταυτόχρονα όμως θα προκαλέσει προβλήματα στους developers οι οποίοι στηρίζονται στην διαφημίσεις της.

Συζήτηση στο forum: Mobile ads wars: Apple vs AdMob

About Vasilis Ananiadis

Ο ζωντανός θρύλος της Ελληνικής blogόσφαιρας, ο αβυσσαλέος master του SEO, o πρίγκηπας των Social Media, ο τυφώνας των Web Startups, ο οργασμός της ιντερνετικής επιτυχίας. Τώρα και στο twitter: @vananiadis

Tags: ,




Comments are closed.