iPad demand (pre-launch) vs iPhone demand (pre-launch)


By
Posted on Tuesday February 23rd, 2010 / 20:21

Αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας δείχνουν πως το 13% των ερωτηθέντων είναι θετικοί στην αγορά ενός iPad, αριθμός μεγαλύτερος από το αντίστοιχο ποσοστό αυτών που επιθυμούσαν να αγοράσουν το iPhone 1st gen (μόλις 9%).

iPad demand (pre-launch) vs iPhone demand (pre-launch)

Η έρευνα, η οποία διενεργήθηκε από την RBC/ChangeWave σε σύνολο 3.200 ερωτηθέντων, δείχνει πως ένα από τα θετικότερα στοιχεία του iPad είναι η χαμηλή τιμή διάθεσης. Μόνο ένα 8% των ερωτηθέντων δήλωσε πως δεν θα αγοράσει το iPad λόγο της τιμής του, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για το iPhone (1st gen) ήταν 28%.

Το 19% των ερωτηθέντων δήλωσε ενδιαφέρον για το φτηνότερο μοντέλο (iPad WiFi – $499 – 16GB) ενώ ένα 19% εξέφρασε ενδιαφέρον για το ακριβότερο μοντέλο (iPad 3G+WiFi – $829 – 64GB).

iPad buying interest

Η έρευνα αποκαλύπτει ότι η απουσία χαρακτηριστικών όπως camera, υποστήριξη Flash και multitasking δεν έχουν μεγάλη επίπτωση στο καταναλωτικό ενδιαφέρον.

Οι περισσότεροι ερωτηθέντες δήλωσαν ότι θα χρησιμοποιήσουν το iPad για browsing (68%), email (44%) ενώ ένα 37% θα κάνει χρήση του iPad ως eBook Reader.

iPad Usage

[via appleinsider]

Συζήτηση στο forum: Apple iPad unveiled

About Vasilis Ananiadis

Ο ζωντανός θρύλος της Ελληνικής blogόσφαιρας, ο αβυσσαλέος master του SEO, o πρίγκηπας των Social Media, ο τυφώνας των Web Startups, ο οργασμός της ιντερνετικής επιτυχίας. Τώρα και στο twitter: @vananiadis




Comments are closed.