Condé Nast Is Preparing iPad Versions of GQ, Vanity Fair, Wired, The New Yorker and Glamour Magazine


By
Posted on Monday March 1st, 2010 / 22:30

Ο adenadoume του iPhoneHellas News Team μας ενημερώνει σχετικά με τις εξελίξεις γύρω από το χώρο των ψηφιακών εκδόσεων και την σχέση τους με το iPad:

Ο εκδοτικός οίκος Condé Nast άρχισε ήδη να προετοιμάζει τις ψηφιακές εκδόσεις ορισμένων περιοδικών της ειδικά για το iPad.

Η κίνηση αυτή είναι σε πειραματικό (R&D) επίπεδο ενώ τα πρώτα περιοδικά για τα οποία θα φτιαχτεί iPad version είναι τα: GQ, Vanity Fair, Wired, The New Yorker και Glamour.

iPad Conde Nast

Το GQ αναμένεται να είναι έτοιμο για το iPad τον Απρίλιο, το Vanity Fair και το Wired τον Ιούνιο ενώ τα Glamour και The New Yorker μέσα στο καλοκαίρι.

Η Condé Nast διαθέτει ήδη εφαμογή για το iPhone για το περιοδικό GQ στο US App Store ($2,99) μέσα από την οποία αγοράζεις και διαβάζεις τα τεύχη του περιοδικού και από την οποία αγοράστηκαν πάνω από 15,000 τεύχη τον Ιανουάριο και σχεδόν 7,000 τεύχη τον Δεκέμβριο που μας πέρασε.
Οι πωλήσεις αυτές βέβαια είναι πολύ μικρές σε σχέση με την έντυπη έκδοση του GQ το οποίο πούλησε τον Δεκέμβριο 240,000 τεύχη στα περίπτερα και άλλα 667,851 τεύχη στους συνδρομητές.

Η τελική μορφή της ψηφιακής έκδοσης των περιοδικών για το iPad δεν έχει ακόμα οριστικοποιηθεί και η Condé Nast σχεδιάζει να πειραματιστεί με διαφορετικές προσεγγίσεις τόσο για την ψηφιοποιημένη μορφή των περιοδικών όσο και για την τιμολόγηση και το είδος των διαφημίσεων που θα έχουν τα περιοδικά, για αρκετούς μήνες πριν καταλήξει σε τελικές εκδόσεις τον Οκτώβριο.

Ο Thomas J. Wallace, διευθυντής εκδόσεων της Condé Nast δηλώνει σχετικά:

We need to know a little bit more about what kind of a product we can make, how consumers will respond to it, what the distribution system will be.
The magazines were chosen for their range, they are representative of the company, right?

GQ is men. Glamour is women. Vanity Fair is a dual audience. The New Yorker is unique with its periodicity, and therefore it’s also more news- or text-heavy, and it’s a slightly older audience.

Με εξαίρεση το περιοδικό Wired – για την ψηφιακή έκδοση του οποίου υπάρχει συνεργασία με την Adobe – οι υπόλοιπες ψηφιακες εκδόσεις των περιοδικών θα σχεδιαστούν εσωτερικά από την Condé Nast, ενώ η διάθεση τους θα γίνει μέσω του iTunes Store, το οποίο σημαίνει πως τα εργαλεία του marketing των εφαρμογών θα είναι στα χέρια της Apple.

Πάντως σύμφωνα με τον Charles H. Townsend, πρόεδρο και CEO της Condé Nast η εταιρεία θα διατηρήσει δύο παράλληλες πλατφόρμες σχεδιασμού των εφαρμογών, καθώς τα πρότυπα σχεδιασμου του Wired με τεχνολογίες της Adobe (βλ. Wired Digital Magazine Concept Video) προσφέρουν πολύ περισσότερα από μία απλή ψηφιακή μεταφορά του περιεχομένου των περιοδικών, τουλάχιστον μέχρι η Apple και η Adobe να ξεκαθαρίσουν τις σχέσεις τους.

Έτσι το Wired θα κυκλοφορήσει και ως iPad εφαρμογή με τους ισχύοντες κανόνες και περιορισμούς της Apple καθώς είναι προφανές πως οι εκδοτικοί οργανισμοί θέλουν να τα έχουν καλά με την Apple για να προωθήσουν καταλλήλως το περιεχόμενο των περιοδικών/εφημερίδων τους στο iPad.

Το σίγουρο είναι πως πρέπει να περιμένουμε κινήσεις είτε από την Adobe ή/και από την Apple για να δούμε πραγματικά διαφορετικό ψηφιακό περιεχόμενο στο iPad – με ενσωματωμένο video και διαδραστικό (interactive) περιεχόμενο αντί για απλή μεταφορά του έντυπου περιεχομένου σε ψηφιακή μορφή.

[via nytimes, businessinsider]

Συζήτηση στο forum: Condé Nast Is Preparing iPad Versions of Some of Its Top Magazines

About Vasilis Ananiadis

Ο ζωντανός θρύλος της Ελληνικής blogόσφαιρας, ο αβυσσαλέος master του SEO, o πρίγκηπας των Social Media, ο τυφώνας των Web Startups, ο οργασμός της ιντερνετικής επιτυχίας. Τώρα και στο twitter: @vananiadis

Tags:




Comments are closed.