iPad 2 και ανταγωνιστικά tablets


By
Posted on Sunday April 17th, 2011 / 12:11

Το iPad 2 κυκλοφορεί εδώ και μερικές εβδομάδες με τα συνεργαζόμενα καταστήματα να μην προλαβαίνουν να ικανοποιήσουν την ζήτηση, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά σε παγκόσμιο επίπεδο.

Από την άλλη πλευρά, τα νέα για τους ανταγωνιστές δεν φαίνονται και τόσο ευχάριστα παρά τις αρχικές ευοίωνες εκτιμήσεις διαφόρων αναλυτών. Το Motorola Xoom και οι χαμηλές πωλήσεις του είναι ένας από τους βασικούς λόγος που οι ανταγωνιστές έχουν καθυστερήσει την κυκλοφορία των tablets που βασίζονται στο Android 3.0 Honeycomb.

Οι κατασκευαστές Android tablets φαίνεται πως έχουν ανησυχήσει από τις πωλήσεις του XOOM οι οποίες δεν ήταν οι αναμενόμενες, με τις πρώτες εκτιμήσεις να κάνουν λόγω για μόλις 100.000 κομμάτια σε διάρκεια 2 μηνών. Ενδεικτικά, το iPad 1 είχε πουλήσει 1.000.000 κομμάτια σε λιγότερο από ένα μήνα (τα νούμερα των πωλήσεων του iPad 2 δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα).

Το πολυδιαφημιζόμενο tablet της Motorola που στα χαρτιά έδειχνε να κερδίζει το iPad 2 δεν κατάφερε να κάνει πράξη τα όνειρα της εταιρείας καθώς σύμφωνα με πηγές του Digitimes από την Ταιβάν και σε αυτό δεν φταίει μόνο η Apple με το iPad 2 αλλά και η ίδια η Google:

With Google unable to offer sufficient support to cooperation partners at present, many players have decided to delay the launch of Android 3.0 tablet PCs

Σύμφωνα με το Digitimes, η Asustek Computer έχει αναβάλει την κυκλοφορία των Eee Pad Transformer tablets για τα τέλη Απριλίου και Μαίου, ενώ και η HTC ανέβαλε την κυκλοφορία των δικών της Flyer tablets για το 2ο τετράμηνο του 2011:

Smartphone vendor HTC has also intended to postpone the date set for volume production of its Flyer tablet PCs as the company has been slow in the purchase of touch panels, pointed out sources at upstream component makers. The company is set to launch the Flyer table PCs in the second quarter.

Στις αναβολές αυτές θα πρέπει να συνυπολογίσουμε ένα ακόμα δεδομένο που έχει επηρεάσει την αγορά, αυτό της φυσική καταστροφή της Ιαπωνίας που έχει οδηγήσει σε σημαντικές ελλείψεις βασικών κατασκευαστικών υλικών. Η Apple λέγεται πως παρέκαμψε μέρος του προβλήματος έχοντας προχωρήσει σε προ-πληρωμή με μετρητά των μερών/ανταλλακτικών του iPad 2, ώστε να διασφαλίσει την επάρκεια τους.

Γιατί ο ανταγωνισμός δεν έπραξε αναλόγως; Προφανώς η Apple είναι σε θέση να ρισκάρει με μία τέτοια κίνηση καθώς γνωρίζει ότι έχει στα χέρια της ένα tablet το οποίο δεν πρόκειται να μείνει απούλητο στα ράφια των καταστημάτων…

Σχολιασμός στο forum: iPad 2 και ανταγωνιστικά tablets

About Vasilis Ananiadis

Ο ζωντανός θρύλος της Ελληνικής blogόσφαιρας, ο αβυσσαλέος master του SEO, o πρίγκηπας των Social Media, ο τυφώνας των Web Startups, ο οργασμός της ιντερνετικής επιτυχίας. Τώρα και στο twitter: @vananiadis

Tags:




One Response to “iPad 2 και ανταγωνιστικά tablets”